RUOKAMENOA 183.55. Aika vähän mielesäni,kun kuusipussia saatiin

Tässä lista:
jugurttia 1½ litraa
rasvaton maito 3 litraa
6 muovikassia
3 keittojuurespussia
3 kasvissuikalepussia
4 pientä akkoskarkkipussia
2 pakettia röstiperunoita
1 pikkuinen rainbow karkipussi
2 pussia ruispaloja
pullapitko
2 isoa vehnäpaatista
4minttusuklaavanukasta
piparkakkuja
6 kevytviiliä
spagettia
2 pakettia ruskeakastikeaineksia
2 akettia kalakastikeaineksia
siitakesieniä
hernepussi
ketsuppia
500g raejuustoa
2* 500gvaniljarahka
silkakfileitä900g
riisikakkuja
ruisjauhoja
wetabix
kalapuikkoja
teetä100 pussia
vanupuikkoja
fairy
öljyä
kevyt ranskalainen salaatinkastike
kalkknaleiketä
5 pakettia kevyt broilernakeja
2 pakettia atrianpunainen lenkki
nauta sika jauheliha 700g
maustettu porsaan uunifile 1,57 kg
reisikoipia 9kpl
jääsalaatti
ruukusalaatti
2 punaista paprikaa
tomaateja
porkkanapussi
kurkku
puikula prunoita
banaaneja
ruskea suuruste
5 purkkiviiliä
3pakettia nikotiinipurkkaa
sinappimieto

lisäksi myös :
tikatak cd-levy
ikivihreät cd
lordi dvd /cd-levy
Levyille tuli yhtensä hintaa vain 18.90

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä pystyisin halutessani säästämään tosta listasta vielä monta kymppiä,jos olisin yhtä köyhä kuin sinä.
peesi. karkit, nikotiinipurkat, pullat ym. turhaa. samoin cd:t. enkä kyllä ostaisi röstiperunoita ja noita valmiskastikeaineksia jos oikeesti olisi rahasta pulaa. jauhosta luulisi KOKIN osaavan tehdä ruskean kastikkeen..

Minus tuo oli kallis kaupassakäynti :eek: Myö saatiin just pari päivää sitten neljä muovikassillista ruokaa 48e marketista. Ne ruuat meillä kestää kyllä viikon eli meidänkin pitää vaan välissä ehkä käydä jotain maitoa ja jukurttia hakemassa. Meitä on tosin vaan kolme, että jos teitä on enemmän niin ei tuo varmaan sit niin kovin kallista teidän perheelle ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja maisihiiri:
siis tossahan on ihan hirveesti kaikkee ihan ylimäärästä ja kaikkee herkkuu... esim. jos leipoisit pullan itse niin yhden pitkon hinnalla teet jo monta pitkoa...
Peesi. Kaiken alusta alkaen itse tekemällä säästää kyllä ihan kivasti, jos oikeesti on aihetta säästää. Ja aikaahan sulla vissiin ois. Mutta totta sekin on etti aina jaksa niin miettiä, mitä ostaa.

Nää sun listas on jotenki niin turhia.. Menee niin lipan alta aina..Jos oikeesti olis vähävarainen eikä oikeesti olisi ylimääräistä rahaa niin ei varmasti ostelisi tuollalailla kun sinä..

Nikotiinipurkkaan sait varmaan menemään rahat jolla olis pärjänny viikon..

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä pystyisin halutessani säästämään tosta listasta vielä monta kymppiä,jos olisin yhtä köyhä kuin sinä.
ei sitä aina jaksa miettiä hintojakaan. Puikulapotut on kalliimpia,mutta onhan ne maukkaampiakin.
mitäs sitä hintoja miettimään kun rahat tulee sossusta. just viikko (?) sitten valitit kun ei ole rahaa pitää tytön rippijuhlia kesällä kun ei voi säästää mistään..

maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja maisihiiri:
siis tossahan on ihan hirveesti kaikkee ihan ylimäärästä ja kaikkee herkkuu... esim. jos leipoisit pullan itse niin yhden pitkon hinnalla teet jo monta pitkoa...
ja käyhä ei saa koskaan herkutella vai?
En mä sitä meinaa ettei saa herkutella. Mutta toisaalta, jos on oikeesti tosi köyhä (ja ihan omasta kokemuksesta puhun) niin ei todellakaan ole varaa herkkuihin kun ei ole varaa ruokaankaan kunnolla.

Yhteistyössä