Ruokalista

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Jos noi luomunaudan sisäfilepihvit vaan ehtii tuossa sulaa, niin sitten niitä sekä parsakaalia valkosipulivoissa ja salaattia. Junnulle lisäksi valkosipuliperunoita.

Jos eivät ehdi sulaa, niin varmaan jotain wokkia.

hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jos noi luomunaudan sisäfilepihvit vaan ehtii tuossa sulaa, niin sitten niitä sekä parsakaalia valkosipulivoissa ja salaattia. Junnulle lisäksi valkosipuliperunoita.

Jos eivät ehdi sulaa, niin varmaan jotain wokkia.
mä taidankin tulla teille syömään..

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Tuu vaan, mutta sitten saat tyytyä wokkiin :D Kolmas filepihvi kun ei kerkeä enää täksi päiväksi sulaa, joten laittaisin sitten kaikille sitä wokkia :) Mun pihvit eivät ole mitään lättänöitä vaan 3-5 cm paksuisia ... opin huonoja tapoja Jenkeissä :ashamed:

Jauhelihapihvit ja muussia oli lounaaksi. Päivälliseksi taidan tehdä lapsille makkaramunakasta. Mies ei ole kotona ja itsellä on päivän kaloritarve jo täyttynyt, kiitos äskeisille mokkapaloille, joten en ala kokkaamaan mitään suurempaa.

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Tuu vaan, mutta sitten saat tyytyä wokkiin :D Kolmas filepihvi kun ei kerkeä enää täksi päiväksi sulaa, joten laittaisin sitten kaikille sitä wokkia :) Mun pihvit eivät ole mitään lättänöitä vaan 3-5 cm paksuisia ... opin huonoja tapoja Jenkeissä :ashamed:
:p kunnon pippuri piffi on poikaa :)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Me syödään pizzaa. Minä ja mies karppipizzaa ja tytöille tavallinen pohja
HEEEEEIIIIIII...kerro mulle karppipohjasta. Just eilen mietin, että tekisi mieli pitsaa, mutta mites sen tekee, jos ei voi viljoja käyttää.

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Me syödään pizzaa. Minä ja mies karppipizzaa ja tytöille tavallinen pohja
HEEEEEIIIIIII...kerro mulle karppipohjasta. Just eilen mietin, että tekisi mieli pitsaa, mutta mites sen tekee, jos ei voi viljoja käyttää.
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=16277&postdays=0&postorder=asc&start=160

tossa on jonku karppipitsan ohje..siihen tulee vehnäleisetä mut jos korvais jollain muulla ne..

Kunhan limppu tulee uunista, niin sitten teen tällaisia leipäsiä:

2 kananmunaa (vatkaa)
2 rkl luonnonjogurttia (lisää munien joukkoon)

2 tl leivinjauhetta
1,3 dl ruisjauhoja
3 rkl vehnälesettä
1rkl seesaminsiemeniä
120gr edamjuustoa
10gr auringonkukansiemeniä
5gr ruislesettä
10gr pellavansiemeniä

Lisää kuivat aineet munien ja jogurtin joukkoon ja taputtele pellille pieniä leipäsiä.

Paista 225 asteessa noin 10-15min

JA tällaisia pihvejä:

Jauhelihaa 250gr
1 punasipuli
2 rkl ranskankermaa
1 kananmuna
2dl juustoraastetta
mustapippuria
suolaa
valkosipulirouhetta
punajuurta n.70gr

Niitä sitten noiden leipien väliin ja tarjoillaan salaatin ja ranskankerman kanssa :p

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=16277&postdays=0&postorder=asc&start=160

tossa on jonku karppipitsan ohje..siihen tulee vehnäleisetä mut jos korvais jollain muulla ne..
Täng juu :flower:

Yhteistyössä