Ruokakaupan hintavertailua ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viime perjantaina Prisma, viikon ruokaostokset
114,50e
Tänään Cittari, viikon ruokaostokset
115,00e

Et ei ainakaan meijän ruokakassilla oo paljon väliä kummassa käy - toki en ihan samoja juttuja ostanut mutta perusjutut on joka viikko samat. (maidot, leivät, leikkeleet, hedelmät, vihannekset jne )

Niin no.. Itse olen huomannut että kaikki perustarvikkeet on Prismassa paljon halvempia, esim. maidot, leivät, vaipat, pesuaineet. Cittarissa halpaa vain kun on supertarjouksia, nekin yleensä jotain lisäainemoskaa tai herkkuja.

Olen aikani tehnyt noita vertailuja ja lakkasin kokonaan käymästä Cittarissa, kun Prismassa vaan pääsee aina halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin no.. Itse olen huomannut että kaikki perustarvikkeet on Prismassa paljon halvempia, esim. maidot, leivät, vaipat, pesuaineet. Cittarissa halpaa vain kun on supertarjouksia, nekin yleensä jotain lisäainemoskaa tai herkkuja.

Olen aikani tehnyt noita vertailuja ja lakkasin kokonaan käymästä Cittarissa, kun Prismassa vaan pääsee aina halvemmalla.

Voi siis olla että hintaan vaikutti sittarin mammuttimarkkinat ?

Ainakin maitotuotteet ja lihat on paljon edullisempia Prismassa kuin cittarissa. Itse ostin mm meidän alkuviikon maidot (6litraa) maanantaina kun oli keskiviikon päiväyksellä ja -30% ja lähtöhintakin on jopa 8senttiä litrahinnalta halvempi kin cittarissa. En juokse tarjousten perässä ja maidonhintaan en yleensä kiinnitä huomiota kun sen joka tapauksessa ostan mut olin juts kattonut maidon hintoja kun oli just se haloo s-markettien maidonmyynnistä.

Yhteistyössä