Ruokailu Korkeasaaressa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko annokset esim Kahvila Karhussa hintansa väärti? Tai millainen on Pukin buffet? Vai käykö vain sämpylällä ja omaa evästä (mitä) mukaan? Ollaan 4½v kanssa menossa. Pitkä päivä, matkaa Helsinkiin 2 tuntia/suunta ja jotain kyllä pitää syödä tuolla. Valmis retki, eli Heselle tms ei päästä.

vieras
Meillä aina omat eväät mukana..sämpylää,hedelmiä ja grillimakkaraa..siel on niit pisteitä mis voi grillata, ne raflan ruuat on ihan sika kalliita ja ei minusta kyl oo hintansa arvosta

Rukoilijasirkka
Siellähän kuuluu istua kalliolla ja syödä eväitä. Kaikki on kallista, eikä ne ravintolat niin kauhean siistejä ainakaan mun mielestä ole.

Kananmunia, leipää.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siellähän kuuluu istua kalliolla ja syödä eväitä. Kaikki on kallista, eikä ne ravintolat niin kauhean siistejä ainakaan mun mielestä ole.

Kananmunia, leipää.
Joo, leipiä välissä paistettua munaa. Nam :p Kiitos vihjeestä.

-
Siellä on ihan kamalan epäviihtyisän oloiset ravintolat mielestäni ja ruuat kalliita. Mä en halunnut mennä niihin, yöks. Onneksi oli sen verran evästä mukana, että niitä syöden pärjäsi. Ap:llä kyllä kai pakko turvautua ruokapalveluihin, kun kerran noin pitkä reissu. Muuten suosittelisin käymään mäkkärillä ensin.

No,
mä kans suosittelen omia eväitä,kylmälaukku mukaan.Ota esim. sämpylöitä tai muita eväsleipiä,kasviksia ja hedelmiämistä tykkäätte,lihapullia,makkaraa,pullaa yms.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Siellä on ihan kamalan epäviihtyisän oloiset ravintolat mielestäni ja ruuat kalliita. Mä en halunnut mennä niihin, yöks. Onneksi oli sen verran evästä mukana, että niitä syöden pärjäsi. Ap:llä kyllä kai pakko turvautua ruokapalveluihin, kun kerran noin pitkä reissu. Muuten suosittelisin käymään mäkkärillä ensin.
Niin, itse pärjään päivän vaikka syömättä mut lasta en viitsisi kiusata nälällä.

Meillä oli muksulle (1,5v) omat ruuat mukana, ihan pakkasesta kotiruokaa (jäisenä kylmälaukkuun). Siellä kun on niitä mikroja yleisökäytössä (ainakin Amazonian? vai mikä se nyt on) aulassa ja ihan pöydät ja näin. Hyvin toimi. Itelle ei tainnu olla evästä mukana, kahvilla käytiin, mutta kai jollain sämpylällä tms. pärjää.

Yhteistyössä