Ruokahaaste vko 24 äänestys!!!

Ruokahaaste vko 24 äänestys!!!

• Spencer Hastings

Ääniä: 16 57,1%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 3 10,7%
  • MIES!

Ääniä: 3 10,7%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 4 14,3%
  • emmiina

Ääniä: 1 3,6%
  • Namppis88

Ääniä: 6 21,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    28

Rätti Väsynyt

Tunnettu jäsen
19.04.2012
33 295
5 876
113
Ruokahaasteen aiheena oli hampurilainen
Äänestysaikaa yksi (1) vuorokausi. Äänestys sulkeutuu automaattisesti.

Alkuperäiset ohjeet ja kuvat löydät täältä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2389843-ruokahaaste-vko-24-a/

2100vpf.jpg

Spencer Hastings

yjRI.jpg

Scarlett O Harava

yBaP.jpg

MIES!

yBQv.jpg

Rätti Väsynyt

yBlJ.jpg

emmiina

yBlg.jpg

Namppis88

Viimeksi muokattu:
Spencerille ääni. Ainoa burgeri, jota voin itse syödä (vehnätön) ja lisäksi todella herkullisen näköinen ja varmasti myös oikein hyvän makuinenkin.

Scarletin hamppari näyttää kanssa ihanan raikkaalta. :p

Emmiina.

Miinuksina liian paksu tomaattilohko, ei tarpeeksi sulanut juusto ja hieman alikypsän näköinen pekoni, sen kuuluu olla rapeaa eikä kinkkumaista. Muuten jees.

Mitä noihin muihin tulee niin kurkku ja valkoiset soosit majoneesia lukuunottamatta eivät kuulu burgereihin. Ja burgerissa tulee olla salaattia, ei toisinpäin.

[QUOTE="hmm";30007682]
Mitä noihin muihin tulee niin kurkku ja valkoiset soosit majoneesia lukuunottamatta eivät kuulu burgereihin. Ja burgerissa tulee olla salaattia, ei toisinpäin.[/QUOTE]

Miten niin ei kuulu? Sun mielestä ei ehkä kuulu, mutta eiköhän jokaanen päätä itte mitä omaan hampurilaaseen kuuluu. Ei täs asias voi määrätä mitä kuuluu olla ja mitä ei. Mun mielestä hyvä vain ku on paljo erilaasia versioota.

Miten niin ei kuulu? Sun mielestä ei ehkä kuulu, mutta eiköhän jokaanen päätä itte mitä omaan hampurilaaseen kuuluu. Ei täs asias voi määrätä mitä kuuluu olla ja mitä ei. Mun mielestä hyvä vain ku on paljo erilaasia versioota.
Siis mitä? Miten herkkä voi ihminen olla? :O

Minä perustelin oman ääneni antamista omilla mielipiteilläni. Minun mielestäni ei todellakaan kuulu ja siksi otin sen huomioon ääntäni antaessani. Aika noloa nousta takajaloilleen tuolla tavalla ottaen huomioon että sinä olet mukana kisassa. Ei tässä voi myöskään osallistuja määrätä ovatko äänestäjät mielipiteissään oikeassa vai ei. Siksi tätä kutsutaan ÄÄNESTYKSEKSI. Onnea sinullekin kisaan, mieti nyt ja relaa vähän.

[QUOTE="hmm";30007900]Siis mitä? Miten herkkä voi ihminen olla? :O

Minä perustelin oman ääneni antamista omilla mielipiteilläni. Minun mielestäni ei todellakaan kuulu ja siksi otin sen huomioon ääntäni antaessani. Aika noloa nousta takajaloilleen tuolla tavalla ottaen huomioon että sinä olet mukana kisassa. Ei tässä voi myöskään osallistuja määrätä ovatko äänestäjät mielipiteissään oikeassa vai ei. Siksi tätä kutsutaan ÄÄNESTYKSEKSI. Onnea sinullekin kisaan, mieti nyt ja relaa vähän.[/QUOTE]

Mä olisin vastannu täysin samalla tavalla vaikka en olisikaa mukana haastees. Ja miks mun pitääs relata ku ei mun pinnaa tämä asia kiristä pätkääkää. Kunhan totesin.

Vai, että nousin takajaloille. Voi hyvää päivää taas. :D Ei ehkä kannata lukia sellaasta mitä ei tekstis oo... :whistle: Pitää vissiin käyttää hymiöötä ettei heti kuvitella olevan pinna kiriällä. Mutta joidenki mielestä hymiöt on typeriä. :D

Nälkähän tässä tulee, ovat hyvännäkösiä kaikki. :O Spencerille kuitenkin ääni.

Yhteistyössä