ruoka sovellus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitsi

Vieras
mun piti tehä miehelle oikeen hyvää ruokaa..hunajakana sillee niinku pastakastikkeessa..siihen kermaa ja maizenaa ananaksia ni eikös pirulauta pastat jääny kauppaan!ei se mitään lasangelevyjä oli..heitän sekaan viel kermaviilin ja juustoa ja eiku uuniin..mitähän tulee :P

Hyvää tulee, mutta jätä se maizena pois. Ja katso, että nestettä on riittävästi, lasagnelevyt kun imee sitä kypsyessään. Mutta varmasti tulee hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Hyvää tulee, mutta jätä se maizena pois. Ja katso, että nestettä on riittävästi, lasagnelevyt kun imee sitä kypsyessään. Mutta varmasti tulee hyvää.

meil tehään kastikeet aina maizenaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mutku:
Juups, mutta kun nyt tuo kastike on tulossa lasagneen ja lasagnelevyt imee nestettä kypsyessään, niin se soossi siinä saa ollakin vähän juoksevampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mutku:
Juups, mutta kun nyt tuo kastike on tulossa lasagneen ja lasagnelevyt imee nestettä kypsyessään, niin se soossi siinä saa ollakin vähän juoksevampaa.

en mä mitään jööttiä siitä kastikkeesta tee..kun tulee kermat yms sine sekkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja appp:
en mä mitään jööttiä siitä kastikkeesta tee..kun tulee kermat yms sine sekkaan :D
Oukei, eli teet kastikkeen, johon lisäät sen kerman =) Mä ajattelin, että saostat ruokakerman Maizenalla.

mä ihmettelinkin kun kirjotit noin..en sentäs veden suurustan..taisin unohtaa laittaa tohon alotukseen...menee pää painuksissa hämmentää soppaa :S

Alkuperäinen kirjoittaja appppppp:
mä ihmettelinkin kun kirjotit noin..en sentäs veden suurustan..taisin unohtaa laittaa tohon alotukseen...menee pää painuksissa hämmentää soppaa :S
Hyvää siitä tulee =) Oleellista on vaan se riittävä nestemäärä eli saa olla juoksevampaa kuin jos tekisit tavallisen kastikkeen.

Yhteistyössä