Ruoka apuja.. Kun ei oikein tiiä mitä tekis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Kaapista löytyy possun suikaleita, peruna sipuli sekotusta, ruokakermaa... Tekisikö laatikon, vai mitä sitä väsäis. On niin vp ettei pääkään jaksa asiaa miettiä olleskaan.

Ja osaisko joku kertoo mikä mun likalle on tullu, kun ei kypsät vihannekset ruuassa enää kelpaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ja osaisko joku kertoo mikä mun likalle on tullu, kun ei kypsät vihannekset ruuassa enää kelpaa. :/

Meilläkin se vaihetelee kovasti mitkä vihannekset kelpaa ja missä muodossa. Porkkanaraaste esim lasgnessa (jauhelihakastikkeessa) ei käy ollenkaan. :D Nykyään mä teen sauvasekottimella porkkanamuussia kastikkeeseen ja johan maistuu herkulle. :whistle: Samalla tavalla menee paljon muitakin vihanneksia "piilotettuna", joten niiden mausta ainakin tykkäävät. Kannattaa kokeilla.

no jos muut sapuskat kelpaa ni mitä vihanneksista!? vaik ymmärrän pointin ja vihannekset on terveellisii ni mä olisin onnellinen jos poika söis ylipäätään jotain edes vähä kunnollista ruokaa.
Laihtunutki niin että housut putoo mut mikään ei tunnu uppoovan, tai jos saa jotain menee ni hyvä tuuri on!
yhtenä päivänä veti 5 perunaa voilla, seuraavana päivänä peruna yökötti. Toisena päivänä suostui syömään vain muroja, aamulla lautasellinen, päivällä lautasellinen samoin kuin illallakin. Sit yhtenä päivänä kelpas vaan kiivi!!
ja tänään on menny 3 banaania.

Mut siitä ruoasta, niin tee suikaleista ihan kastike ja peruna-sipulista kattilassa hauduttamalla siinä kermassa (ja jos v.sipulia löytyy ni sitä mukaan kans!!) sellanen hässäkkä =)

Aineet sulla on.. Meillä menee muussissa ja sosekeitoissa melkein kaikki : )
Ja tietty annoksia voi nimetä vaikka Barbin Broilerikiusaus.. mä saan aina veljen "nirsot" muksut syömään kun nimeän annoksia milloin miksikin ja kerron, että palomieheksi ei pääse jos ei jaksa syödä lautasta tyhjäksi jne.
Ok, kaikki ei tykkää tuosta menetelmästä, mutta ei siinä mitään pahaakin musta ole.
Toi broilerisuikale sitten, mites sitten se ihan kermakastikkeeseen ja pastaa? Itselle lisäksi homejuustoa päälle, ja miksei lapsillekin jos vaikka innostuvat : )

Yhteistyössä