Sari.A.opiskelija
Hei.
Olen Laurean liiketalouden opiskelija ja haen Asiakkuus- ja projektiosaamisen kurssini tehtävään liittyen haastateltavia aiheesta RUOAN VERKKOKAUPPA. Onko sinulla omakohtaista kokemusta ruoan verkkokaupasta ja haluaisitko jakaa kokemuksesi kanssani lyhyen kysymyspatterini avulla? Alla kysymykseni, seuraan aloitustani päivittäin. Kiitos osallistuville jo etukäteen!
1. Mitä muotoa ruoan verkkokaupasta käytät, nouto vai kotiinkuljetus? Entä yleisin käyttämäsi aikaikkuna? Onko palvelun toteutus onnistunut toivomallasi tavalla?
2. Miten ruoan verkkokaupan käyttö vaikuttaa ostoskorisi sisältöön? Esim. budjetti, terveellisyys tai suunnitelmallisuus?
3. Aristeletko/aristelitko alkuun joidenkin tuotteiden hankkimista verkon kautta? Esim. tuoretuotteet tai pakasteet.
4. Kuinka iso osa kaikista päivittäistavaraostoksistasi tapahtuu verkkokaupassa? Onko verkkokauppa sinulle ensisijainen tapa hoitaa ostokset?
5. Mikä on motiivisi ruoan verkkokaupan käyttöön? Esim. ajankäyttö, helppous, hävikin vähentäminen tai uutuuden viehätys?
6. Onko kokemuksesi olleet positiivisia vai onko tullut epäonnistumisia?
7. Herääkö mieleesi palvelun kehitysideoita? Ruusuja ja risuja.
8. Onko sinulla kokemusta myös kauppakassipalveluista tai hävikkiruuan myynti-/välityspalveluista? Jos on, mistä ja miten kuvailisit kokemustasi?
Olen Laurean liiketalouden opiskelija ja haen Asiakkuus- ja projektiosaamisen kurssini tehtävään liittyen haastateltavia aiheesta RUOAN VERKKOKAUPPA. Onko sinulla omakohtaista kokemusta ruoan verkkokaupasta ja haluaisitko jakaa kokemuksesi kanssani lyhyen kysymyspatterini avulla? Alla kysymykseni, seuraan aloitustani päivittäin. Kiitos osallistuville jo etukäteen!
1. Mitä muotoa ruoan verkkokaupasta käytät, nouto vai kotiinkuljetus? Entä yleisin käyttämäsi aikaikkuna? Onko palvelun toteutus onnistunut toivomallasi tavalla?
2. Miten ruoan verkkokaupan käyttö vaikuttaa ostoskorisi sisältöön? Esim. budjetti, terveellisyys tai suunnitelmallisuus?
3. Aristeletko/aristelitko alkuun joidenkin tuotteiden hankkimista verkon kautta? Esim. tuoretuotteet tai pakasteet.
4. Kuinka iso osa kaikista päivittäistavaraostoksistasi tapahtuu verkkokaupassa? Onko verkkokauppa sinulle ensisijainen tapa hoitaa ostokset?
5. Mikä on motiivisi ruoan verkkokaupan käyttöön? Esim. ajankäyttö, helppous, hävikin vähentäminen tai uutuuden viehätys?
6. Onko kokemuksesi olleet positiivisia vai onko tullut epäonnistumisia?
7. Herääkö mieleesi palvelun kehitysideoita? Ruusuja ja risuja.
8. Onko sinulla kokemusta myös kauppakassipalveluista tai hävikkiruuan myynti-/välityspalveluista? Jos on, mistä ja miten kuvailisit kokemustasi?