runsasta valkovuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mulla on ollut oikestaan pari vuotta jo tämä ongelma. Vuotoa ei siis ole jatkuvasti, vaan välillä tulee runsaasti. Ei hajua eikä epätavallista väriä, eikä ole hiivaa. Vähän limaista sekä hiutalemaista runsasta vuotoa. Raskaana ollessani (tutkimuksissa) ei lääkärin mielestä olllut mitään epätavallista. Sitten muutama kuukausi sitten kävin yleislääkärillä ja hän määräsi antibiootti kuurin. Mutta ei vaiva ole kokonaan hävinnyt vieläkään. Itse luulen, että siellä on joku epätasapaino meneillään... onko kellään ollut samanlaista oiretta? äh.. pitäisikö siis vieläkin varata aika lääkäriin?

Kiitos jos joku jaksaa vastata =)

mulla on ollut samaa vaivaa kun lopetin pillerit.raskaana ollessa aivan kamalan kiusallista koska itsellä oli hajuakin ajoittain,ainakin omaan nenään.sain yhden yhdistelmäkuurin ja oireet parani jonkin verran mutta aina välillä ongelma rehottaa....

Mulla valkovuoto on aina ollut runsasta, normaalia siis. Hieman kiusallista toisinaan, mutta normaalia. Jopa synnytyksen jälkeen, imettäessä, ei ole ollut "kosteusongelmia", vaikka limakalvot ovat olleetkin gynen mukaan kuivahkot.. Mies ainakin tykkää kun ei tarvi luikasteiden kanssa läträtä!! ;)