Runsas liikunta ja painon tippuminen

Oon ihan epätoivoinen kun omasta mielestä liikunta ja ruokatavat on ihan kohdallaan. Liikuntana 2x viikossa tehokas aerobic ja päivittäin rattaiden kans lenkkeilyä. Silti tuntuu et paino junnaa paikoillaan. Kertyykö liikunnasta nestettä, kannattaisko ottaa mittanauha puntarin sijaan? Kun tuntuu et selkeesti on poimuja hävinny mut puntari kertoo toista.. :/

Mä en onnistu tässä koskaan \|O

Ljusa kurkkaa
Enpä ole kuullut että liikunta lisäisi nestettä kehossa.. Jos pelkästään liikkumalla haluat painoasi pudottaa kannattaa hankki edes jonkinmoinen sykemittari. Yhden kilon pudotus tarkoittaa, 7000kcal ylimääräistä kulutusta. Ruokavalio saattaa tuntua terveelliseltä, parhaimman tiedon siitä saat kun kirjoitat viikon kahden ajalta jokaisen suupalan ja juomatilkan ylös ja lasket kalorit. Kummasti niitä vaan jostain kertyy ylimääräisiä sellaisia. Ainakin minulle. Nuo on sellaisia asioita missä on helppo huijata itseään.. Pitää vaan olla rehellinen elämäntavoistaan ja huomata missä tekee väärin ja muuttaa se. Erittäin samaa mieltä olen kanssasi siitä että mittanauha käyttöön. Sekun on niin että lihas painaa mutta läski vie tilaa. Tsemppiä sulle, kyllä se hoikistuminen onnistuu kun on oikea aika.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 10:31 vieras kirjoitti:
Oon ihan epätoivoinen kun omasta mielestä liikunta ja ruokatavat on ihan kohdallaan. Liikuntana 2x viikossa tehokas aerobic ja päivittäin rattaiden kans lenkkeilyä. Silti tuntuu et paino junnaa paikoillaan. Kertyykö liikunnasta nestettä, kannattaisko ottaa mittanauha puntarin sijaan? Kun tuntuu et selkeesti on poimuja hävinny mut puntari kertoo toista.. :/

Mä en onnistu tässä koskaan \|O
en edes liiku kun tyyliin koko pv aikana 6km ja syön 2 ateriaa,lähtee silti 2kg viikko

Yhteistyössä