Runo ystävälle

bff
Paras ystävä on kuin nastarengas
-ei petä koskaan.
Paras ystävä on kuin talvi
-siitä et voi luopua.
Paras ystävä on kuin aspiriini
-Se auttaa aina.
Paras ystävä on kuin kesä
-Se aina toivotaan.
paras ystävä on kuin verivana
-sillä Se on halikana :3


PARHAITA YSTÄVIÄ ON VAIN YKSI <3 :* :3
 
"nette"
sinä saat minut hymyilemään kaikesssa,vaikka olisimme karmeassa paikassa.olet jaksanut minua jo monta vuotta,miten voin se sulle korvata miten näytän että välitän ja rakastan.En olisi ikinä uskont että minun maailmaani tulisi noin ihana ja sievä ihminen,olet kaikkeni,sinä vain ymmärrät minua kukaan muu ei kykene siihen ta edes kuuntelisit.en olisi ikinä saanut haukkua sinua olet maailman ihanin besu muru <3<3<3<3<3
 
9MM
kun matkasimme tuonelaan nostit päät ylös pinnalle ei voi panna asiaa elämässä hinnalle

Kun sitten lähdit paukkeen raukeseen matkaan lopuksi olit kuin japanin keisari viis veisasit kun sydämmes laukkaa meitsi sun onnelles maljan naukkaa koska et koskaan oo raukkaa vaan taikatukka joka antaa pahoille mutkaa ja kaartelet ohi rosvojen tutkaa. Kiihtyy maljapuheet paroneilla sun sydän kitää protoneilla kas alkulähteen löysit ja itsellesi onnen myönsit löytyy naurava suu ja taivaalla loistaa täysi kuu
 
Runoja besuille ja ystäville
Ollaanhan parhaat ystävät aina? Toivottavasti murheet sua ei paina. Minä saan murehtia, jos sinä saat purjehtia, pois luotani mun... oonhan ikuisesti sun?
 
runoilija12
Bestikset ain' vain rakkaus lain' voi sua elämäs' auttaa, mutt' ei mutka löydä oikeaa kautta. Sun luokses tuun,sun luokses jään? Elämä on vähis vain kuolema meille rähis. Pikkuhiljaa voimat hiipui ja hauta meitä odottaa vaan kukkakimppu meille onnea tuo?
 
9MM

Yhteistyössä