rumentaako silmälasit ihmistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lasimestari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lasimestari

Vieras
kun käyn rafloissa , harvalla on silmälasit vaan ne käyttää sitten just piilareita. Ja muutenkin....ainakin täl hetkellä taas rillit tulossa muotiin (lontoo) , ihmiset ostaa kehyksiä ilman linssejä...mut kysymys oli että rumentaako sun mielestä lasit ihmistä?

Juu, rumentaa mua ainakin. Vaikka on viimeisimmän muodin mukaiset rillit. Monet on sanoneet että oo tosi kaunis ilman rillejä...valitettavasti en ovi pitää piilareita joten tuo tuntuu aina pahalta. Että sama kuin sanoisivat että oot ruma rillit päässä....:(

Ei. Monien ulkonäköä ne jopa parantaa. Esimerkiksi sellaisilla, joilla ei ole korkeat poskipäät, lasit ikäänkuin nostaa poskipäitä ja sitä kautta kasvoja. Miinuslasit myös häivyttävät hyvin silmänympärysjuonteita ja tummia silmänalusia. Pitkänmallisia kasvoja (ja pitkää nenää ) lasit myös lyhentää, koska ne tavallaan "katkaisevat" kasvot. Monien mielestä lasit on myös seksikkäät, koska ne saavat ihmisen näyttämään älykkäämmältä. Hyvin valituilla kehyksillä saa itsestään myös trendikkäämmän näköisen.

mulle on mies sanonut että rumentaa:( mut en voi käyttää piilareita....mut oon ottanu siltä kantilta että omapahan on naamani ei tarvi katella. sitäpaitsi mun mielestä just nätit omaan naamaan sopivat kehykset vaan kaunistavat. ainoo että pitäs uuet kehykset ostaa jos löytys tosi hyvä rilliliike missä olisi asiantuntevat ja KIIREETTÖMÄT asiakspalvelijat auttamassa todellakin kehysten valinnassa. viimeksi meni 5 min ja kauppias sano että juu juu hyvät on ja ny mä ostin nää. ny tuntuu että vääränmalliset....oma moka mut ny vaihan liikettä.

EI!
Mä ainakin rakastan mun pinkin ja purppuran sekoitusta olevia DG:n laseja. Ne on mun kallein asuste, ja nekin mä hankin jossain mielenhäiriössä kriisin keskellä, en ikinä laittas semmosta rahasummaa normaali oloissa ulkonäköön, mutta ne on ihanat :heart:
Mä iskin niihin silmäni heti, vaikka myyjä koitti myydä mulle jotain konservatiivisempaa.

Itse ainakin olen paljon paremman näköinen ilman laseja ja siksi kävinkin taittovirheleikkauksessa. Takana 7 rillitöntä tyytyväistä vuotta.

Mutta monilla muilla on tosi hyvän näköisiä rillejä, itse vaan en tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
EI!
Mä ainakin rakastan mun pinkin ja purppuran sekoitusta olevia DG:n laseja. Ne on mun kallein asuste, ja nekin mä hankin jossain mielenhäiriössä kriisin keskellä, en ikinä laittas semmosta rahasummaa normaali oloissa ulkonäköön, mutta ne on ihanat :heart:
Mä iskin niihin silmäni heti, vaikka myyjä koitti myydä mulle jotain konservatiivisempaa.

Haluaisin nähdä näistä kuvan, kuulostaa mahtavilta!

Itsellänikin on punaiset pokat, ja monet ovat kehuneet miten hyvin silmälasit sopii. Joten ei lasit kyllä ihmistä rumenna, vääränlaiset pokat ehkä. Eli rohkeutta vaan lasien valitsemiseen!

Paljon muuten teillä lasillisilla on lasit maksaneet?

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Ei. Monien ulkonäköä ne jopa parantaa. Esimerkiksi sellaisilla, joilla ei ole korkeat poskipäät, lasit ikäänkuin nostaa poskipäitä ja sitä kautta kasvoja. Miinuslasit myös häivyttävät hyvin silmänympärysjuonteita ja tummia silmänalusia. Pitkänmallisia kasvoja (ja pitkää nenää ) lasit myös lyhentää, koska ne tavallaan "katkaisevat" kasvot. Monien mielestä lasit on myös seksikkäät, koska ne saavat ihmisen näyttämään älykkäämmältä. Hyvin valituilla kehyksillä saa itsestään myös trendikkäämmän näköisen.

Tälle täysi peesi. Mun pyöreet ja värittömät kasvot saa vähän jämäkkyyttä ja väriä neliskanttisista tummista laseista.

Alkuperäinen kirjoittaja lasit:
EI!

Itsellänikin on punaiset pokat, ja monet ovat kehuneet miten hyvin silmälasit sopii. Joten ei lasit kyllä ihmistä rumenna, vääränlaiset pokat ehkä. Eli rohkeutta vaan lasien valitsemiseen!

http://www.optikko.com/kauppa/agora.cgi?cart_id=4189630.27405&p_id=00736&product=&xm=on&ppinc=search2

Tuossa taitaa olla juuri samat lasit, värikin on lähellä, kuva aina tietty vähän muuttaa väriä.
Ne maksoi sikana, yli 500 euroa, mulla ei ole ikinä ennen ollu yli 100 euroa maksavia laseja, mutta mä rakastuin nihin ensisilmäyksellä.
Toisaalta kun nää on olu vuoden verran, mä ajattelin hankkia jotkut tylsät halpislasit toisiksi. Olis kyllä kannattanu siinämielessä hankkia työlasit heti, että ottaa lievästi pattiin jos näihin tulee jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja lasit:
EI!

Mulla on myös punaista kehyksissä ja monet on kehuneet :) On sellaiset puolikehykset, alaosassa ei siis kehystä. Maksovat 109e eyeniltä :)

Just kävin tilaamassa uudet lasit eyeniltä, hengettömät mutta tosi upeat sangat, 99e.

Mulla ei ole ku -1,75 ja -2,75 ilman taittovikoja niin saa aina sillä 'tarjoushinnalla'. sisälsi tuo hinta kyllä hionnan ja ohennuksen ja näöntarkastuksen, että mun mielestä kyllä tosi edullista. Ja hyvää palvelua :)

Mä käytin aina ennen lapsen saamista piilareita julkisilla paikoilla. Töissä, viihteellä jne.
Tällä hetkellä mulla ei edes ole piilareita. Enpä mä hirveästi missään nykyään kyllä käykkään.. eli lasit välttää ihan mainiosti.

eihän se ole kuin siitä kehyksistä kiinni.Esmes minun mieheni on paljon komeampi ku laittaa lasit päähän.Hällä ei kuitenkaan kauhean huono näkö joten pakko ei kokoaikaa ole niitä pitää.
Samoin itselläni pyrin ostamaan kehykset joista pidän ja jotka saa minut mielestäni näyttää paremmalta ainakin naaman kohtaa.Minun on pakko pitää laseja.
Piilareita taas en suostu enään kokeilee.Silmäni kuivuu ja muutenkin silmätulehduksia paljon viimeaikoin ollut joten...

Kehyksistä se on kiinni :) Tosin useat miun ystävistä pitää piilareita baarissa siksi, että pelkäävät lasiensa puolesta kun useammallakin pienessä sievässä lasit löytäneet tiensä keskelle tanssilattiaa lattialle...

Ite tiedän näyttäväni aivan tollolta ILMAN laseja, eikä piilarit edes sovi, joten aina oon rillit päässä :)

Yhteistyössä