Rumasti ja homssuisesti meikkaavat baari-ilmestykset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nähtyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nähtyä

Vieras
Ettekö näe itse peilistä, miltä näytätte? Tyyliin kilo puuteria ja ornassia meikkivoidetta, kulmat piirretty kaariksi mustalla kynällä hajakarvojen sekaan, luomiväri sutaistu ja jätetty häivyttämättä. Ei hyvä. Miksi näin? En nyt läytänyt kuvaa demonstroimaan tyyliä, valitettavasti. Ja se glitter! Mikä siinä on ideana?

Yleensä tähän vielä liittyy ihan omanlaisensa pukeutuminen. Baarista löytyy. Löysä keskivartalo jo nuorella iällä, huono ryhti, kiiltävä toppi, jonka alta paistaa valahtaneet rintsikan olkaimet, crazy age-farkut timanttikuviolla, linkkaava ja ylipronatoiva askel valkoisilla saappailla, pikkulaukku, leveä lattaperä.

Eikö se peili sano mitään? Miten kukaan voi kuvitella näyttävänsä hyvältä tuollaisissa vetimissä ja meikissä?

onko tälläinen ilmestys vienyt sinulta jotain, kun noin katkera olet :D

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaikki eivät osaa meikata tai pukeutua. Onneksi kaikki eivät ole samaan muottiin tehty. Jos näitä homsuisia naisia ei olisi, niin enhän erottuisi baarista edukseni :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
onko tälläinen ilmestys vienyt sinulta jotain, kun noin katkera olet :D

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaikki eivät osaa meikata tai pukeutua. Onneksi kaikki eivät ole samaan muottiin tehty. Jos näitä homsuisia naisia ei olisi, niin enhän erottuisi baarista edukseni :)

Ei ole vienyt mitään, olen vain kiinnittänyt huomiota. En siis ole millään tavalla katkera, mutta itsekritiikin puute ja sokeus hämmästyttää, vai onko se muotia, koska näitä tällaisia nuoria naisia näkee aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
onneks sä sentään olet siellä näyttämässä miltä kuuluu näyttää :hug:

:o Sanoinko, että ei saisi näyttää, miltä haluaa? Lähinnä ihmettelen, että miten ne tytöt kuvittelevat näyttävänsä hehkeiltä ja hyviltä meikissä ja vaatteissa, jotka sotivat vartalon mallia ja kasvojen symmetriaa vastaan. Tiedäthän varmasti itsekin tämän tyylin.

Sillon kun minä olin nuori(7-8lk) niin oli ihan must! paksut suttuset rajaukset ja huulissa ruskeeta huulipunaa/mustaa kajalia :laugh: (joo, sorruin kokeilemaan)
Että ei ne oo vaan nykyajan nuoret :whistle:

No hei, ettekö te oikeasti ole muut nähneet sellaisia typsyjä, joilla on keskiruumis paljaana siten, että se on vielä ikäänkuin kehon paksuin kohta? Kyllä mä oon ihmetellyt moista korostusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No hei, ettekö te oikeasti ole muut nähneet sellaisia typsyjä, joilla on keskiruumis paljaana siten, että se on vielä ikäänkuin kehon paksuin kohta? Kyllä mä oon ihmetellyt moista korostusta.

se johtuu just siitä että pukeudutaan lyhyisiin paitoihin ja lantiohousuihin.totta ihmeessä se rasva kerääntyy siihen missä sitä tarvitaan. ei ole muuta lämmikettä siinä kuin rasva

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Sillon kun minä olin nuori(7-8lk) niin oli ihan must! paksut suttuset rajaukset ja huulissa ruskeeta huulipunaa/mustaa kajalia :laugh: (joo, sorruin kokeilemaan)
Että ei ne oo vaan nykyajan nuoret :whistle:

Joo, tämähän se oli muotia silloin. Hyi kauhea, oli mullakin ruskeata huulipunaa ja sutturajaukset. Mut onneksi olin silloin yläasteella, enkä päässyt esittelemään taidonnäytteitäni baariin..

Tietysti goottityyli on asia erikseen ja muut sellaiset. Enemmän mä ihmettelen näitä nuoria, täysi-iän ylittäneitä naisia, jotka eivät siis ole gootteja tai mitään, vaan tälläytyvät yöhön tai kaupungille tuollaisissa maskeissa.

se johtuu just siitä että pukeudutaan lyhyisiin paitoihin ja lantiohousuihin.totta ihmeessä se rasva kerääntyy siihen missä sitä tarvitaan. ei ole muuta lämmikettä siinä kuin rasva

:D No, ehkä osittain kyse on vaatteiden mallista, mutta kyllä se kertoo siitä ravinnon laadustakin. Ja siis, se vaan on outo kohta korostaa kehossaan.

Ai vähän niin kuin tähän tyyliin?
http://www.seiska.fi/
Aivan karseen ja elähtäneen näköinen tuo Tukiainen, se on mua vuoden nuorempi ja itse olen kohta 4 lapsen äiti enkä silti näytä niin elähtäneeltä B)

:D No, ehkä osittain kyse on vaatteiden mallista, mutta kyllä se kertoo siitä ravinnon laadustakin. Ja siis, se vaan on outo kohta korostaa kehossaan.

elimistö tarvii suojaa ja rasva on hyvä eriste. ikävän näköistähän se on, mutta minkäs teet. joo eikä ne energiajuomat, roiskeläpät ja mättöpussit yhtään auta asiaa :whistle:

No juu, tuksu on aika hyvä esimerkki tästä tyylistä. Väsynyt iho ja ilme, hirveesti häivyttämätöntä luomiväriä ja paakkuiset ripsarit, kulmat muotoiltu ja väritetty miten sattuu.

Tässä sen sijaan hieno meikki. Vaikka sitä onkin paljon,niin ei sen tarvitse olla homssuinen. OIkeanlaiset kulmakarvatkin tekevät paljon.http://hairandmakeupblog.files.wordpress.com/2009/06/1118-crease-eye-shadow_bd_54181738.jpg

Kyllä meikäläänen on enemmän kiinnittänyt huomiota niihin täteihin, jotka glittertopit päällä heiluu pöydillä ja hinkkaa tanssitankoa vasten niinkun jotkut haudasta nousseet ex-viettelijättäret.

Ja noista nuorista jotka väsää päälleen bilevermeet ja naamiot; eiks se ole kivaa kun on katteltavaa ja viihdykettä baarissa? :D Jos olis stylisti, niin vois jaella käyntikortteja kuin abit karkkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No juu, tuksu on aika hyvä esimerkki tästä tyylistä. Väsynyt iho ja ilme, hirveesti häivyttämätöntä luomiväriä ja paakkuiset ripsarit, kulmat muotoiltu ja väritetty miten sattuu.

Tässä sen sijaan hieno meikki. Vaikka sitä onkin paljon,niin ei sen tarvitse olla homssuinen. OIkeanlaiset kulmakarvatkin tekevät paljon.http://hairandmakeupblog.files.wordpress.com/2009/06/1118-crease-eye-shadow_bd_54181738.jpg

Ku osaiski meikata tolleen... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja nähtyä:
Ettekö näe itse peilistä, miltä näytätte? Tyyliin kilo puuteria ja ornassia meikkivoidetta, kulmat piirretty kaariksi mustalla kynällä hajakarvojen sekaan, luomiväri sutaistu ja jätetty häivyttämättä. Ei hyvä. Miksi näin? En nyt läytänyt kuvaa demonstroimaan tyyliä, valitettavasti. Ja se glitter! Mikä siinä on ideana?

Yleensä tähän vielä liittyy ihan omanlaisensa pukeutuminen. Baarista löytyy. Löysä keskivartalo jo nuorella iällä, huono ryhti, kiiltävä toppi, jonka alta paistaa valahtaneet rintsikan olkaimet, crazy age-farkut timanttikuviolla, linkkaava ja ylipronatoiva askel valkoisilla saappailla, pikkulaukku, leveä lattaperä.

Eikö se peili sano mitään? Miten kukaan voi kuvitella näyttävänsä hyvältä tuollaisissa vetimissä ja meikissä?

Sehän mukava kun kaikki eivät osaa niin näyttää itse kauniimmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Tiedän muuten yhen tytön joka oli pari vuotta sitten yläasteella ja sen arkimeikkiin kuului mustalla tussilla tehdyt kulmakarvat :x
Tuohon ei taida mitkään meikinpoistoaineet tepsiä jos oli vielä permanent-tussi.

Yhteistyössä