Rumaa jälkeä, en halunnut että menee näin.

Olemme asumuserossa mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä on toimiut viikko/viikko systeemi kun asumme lähekkäin. Sunnuntaina vielä olin hänen luonaan puhumassa että jos jatkettais, yritettäis. Hänellä on jonkun tason naisystävä ja minä olen käynyt muutaman kerran treffeillä, ei todellakaan suuria tunteita pelissä mulla. Se ajaa mut illalla pois sieltä. Maanantaina se soittaa 4 krt peräkkäin, en kuule kun imuroin. Kun soitan takasin se vastaa et ihme että vastasin ja se alkaa pauhaamaan jotain pojan kengista ja lippiksestä. Sanon et en uusia saa tähän hätään kun on pyhä. Soitan illalla, ei vastaa. Aamulla käyn viemässä pojan puhelimen ja lenkkarit sen oven taa, ei avaa vaikka soitan kelloa kaksi krt. Alan huolestua lapsista ja laitan viestiä ja yritän soittaa. Viestiä tulee vaan että tyttö muuttaa pysyvästi sun luokse, älä häiriköi enä, mee niiden miestes luo. Mä haluan myös pojan sitten, sisaruksia ei eroteta. Käyn poraan työpaikkalääkärille ja saan sairaslomaa viikon. Soitan lastenvalvojalle ja saan ajan vasta 17.5. Hoidan pankkiasiat ettei se tyhjennä mun tiliä..Nyt mua pelottaa ettei se tuo lapsia mulle la niinkuin on sovittu. Mihin mä sitten otan yhteyttä!?! Mitä mä teen? Poraan täällä vaan koko ajan ja pelkään lasten puolesta:'(
 
Tiedän tunteesi :( itse olen saman taistelun käynyt ja loppujen lopuksi hain yksinhuoltajuuden. Onko teillä paperilla tuo viikko/viikko vai ihan suullinen sopimus?
Toivotaan, että mies tulee järkiinsä ja tuo lapset. Iso halaus sinne ja kyllä asiat varmasti järjestyy :)
 
Tiedän tunteesi :( itse olen saman taistelun käynyt ja loppujen lopuksi hain yksinhuoltajuuden. Onko teillä paperilla tuo viikko/viikko vai ihan suullinen sopimus?
Toivotaan, että mies tulee järkiinsä ja tuo lapset. Iso halaus sinne ja kyllä asiat varmasti järjestyy :)
Hei, kertoisitko kuinka sait yksinhuoltajuuden? Oliko vaikea projekti? pistikä mies pahasti hanttiin?
Minulla on nyt huoltajuusriita menossa ex:n kanssa. Hän ei halua luopua yhteishuoltajudesta, mutta ei myöskään halua kantaa mitään vastuuta, ei tavata lastaan, ei maksaa elareita (yhteiskunta maksaa ne hänen puolestaan). Haluaa vain kykyttä ja komennella, mollata ja alistaa. Hän on pahoinpidellyt minua raskausaikana ja heti synnytyksen jälkeen. Hän on uhkaillut minua ja lasta (jo ennen kuin tämä oli edes vuoden vanha) pelkään häntä. Pelkään oman ja lapsen turvallisuuden puolesta
 

Yhteistyössä