Ruma ja todella lihava nainenkin saa viestejä ihan ok-tasoisilta miehiltä deittipalstoilla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se mikään fetissi ole, jos ei katso toisen ulkonäössä siihen onko vatsaa vai ei.
Mä henk.kohtaisesti jopa tykkään, että miehellä saa olla pömppö, liian laihat miehet ei ole ikinä sytyttäneet muuta kuin tunteen, että toinen on vielä poikanen.
Niin ei välttämättä mutta joillekin se lihavuus just on the juttu. Minusta se ulkonäön tsekkaaminen lisääntymisikäisillä on ihan ok, jopa suotavaa jos haluaa terveitä jälkeläisiä tai jälkeläisiä ylipäätään. Mahakkaat ja pahasti ylipainoiset ei ole terveitä eikä pakosti edes lisääntymiskykyisiä.
 
Niin ei välttämättä mutta joillekin se lihavuus just on the juttu. Minusta se ulkonäön tsekkaaminen lisääntymisikäisillä on ihan ok, jopa suotavaa jos haluaa terveitä jälkeläisiä tai jälkeläisiä ylipäätään. Mahakkaat ja pahasti ylipainoiset ei ole terveitä eikä pakosti edes lisääntymiskykyisiä.
No joo, tiedän että on olemassa näitä ''syöttäjiä'' jotka saa stondiksen, kun filmaavat 200-300 kiloisen naisensa syömässä ruokaa jne...mutta ei se nyt niin yleistä ole, että kuka tahansa olis sellanen.
Tunnen monta sellaista joilla on paljon lapsia (2-5+) ja ovat aina olleet pyöreitä tai lihoneet raskauksien myötä.
 
vierailija
Miehellä saa olla ylipainoa, naisella ei. Naisen on oltava laiha jotta kelpaisi miehelle. Pömppömaha miehellä on seksikäs mutta naisella sellainen on kauhistus. Naisen pitää olla laiha, mielellään vähän liiankin laiha. Ja naaman on oltava nätti. Mies taas jos on ruma naamasta niin se vaan on silloin "rosoisen komea" eli ei ole miehillä kyllä ulkonäköpaineita, mutta vastaavasti he asettavat naiselle sellaiset ulkonäköpaineet että ..
 
vierailija
En nyt kamalasti rummuttaisi jos nainen kuin nainen saa treffiviestejä tai seuraa ravintolaillan päätteeksi. Suuri osa miehistä nai vaikka puun koloa jos muuta ei ole tarjolla.
Ei kyllä pidä paikkaansa. Tai siis sanotaan nyt näin, että mä ainakin naisin mieluummin puunkoloa kuin vastenmielistä naista (=lihava ja ruma).

Kerran mun yksi kaveri (joo ei tartte valehdella kun muutinkin oon anonyymi) pongas netistä (ennen tinderiä) ilmoituksen, että "ruma nainen hakee panoseuraa. Eka saa." Kävi sitten bylsimässä tuota. Jotkut miehet jopa tarkoituksellisesti metsästää rumiluksia. Ettei mee aikaa hukkaan kun turhaan juoksee kaunokaisten perässä. Näin se vaan on.

Itte en oo koskaan rumaa pannut. Mutta kerran oli lähellä.
 
vierailijamies
Ei se mikään fetissi ole, jos ei katso toisen ulkonäössä siihen onko vatsaa vai ei.
Mä henk.kohtaisesti jopa tykkään, että miehellä saa olla pömppö, liian laihat miehet ei ole ikinä sytyttäneet muuta kuin tunteen, että toinen on vielä poikanen.
No jjustt

HK Bleuta ja keppanaa koritolkulla ryystävä on mies.

Itsestään huolta pitävä liikunnallinen ja terveellistä ravintoa syövä (=minä) on poikanen :D

No hyvä toisaalta, saatan saada 20 v nuoremman tyttöystävän hyvässä lykyssä nyt bänksien jälkeen :cool:
 
Sanoit että möhömahoista tykkäät ja muut on liian poikamaisia. Miten muuten asia olisi pitänyt tulkita?
Missä mä käytin sanaa möhömaha?
Sä tulkitset aivan liikaa...olet samanlainen kuin yksi tuttavani. Hänelle puhuessa piti olla varma ettei tulkinnanvaraa jäänyt ja silti jäi....ihan sama vaikka olisin sanonut hänelle, että taivas on sininen, hän olisi kääntynyt ympäri ja väittänyt mun sanoneen taivaanväriä keltaiseksi.
 
vierailija
Ei kyllä pidä paikkaansa. Tai siis sanotaan nyt näin, että mä ainakin naisin mieluummin puunkoloa kuin vastenmielistä naista (=lihava ja ruma).

Kerran mun yksi kaveri (joo ei tartte valehdella kun muutinkin oon anonyymi) pongas netistä (ennen tinderiä) ilmoituksen, että "ruma nainen hakee panoseuraa. Eka saa." Kävi sitten bylsimässä tuota. Jotkut miehet jopa tarkoituksellisesti metsästää rumiluksia. Ettei mee aikaa hukkaan kun turhaan juoksee kaunokaisten perässä. Näin se vaan on.

Itte en oo koskaan rumaa pannut. Mutta kerran oli lähellä.
Mietipä jos joku mies tekisi nettiin ilmoituksen "Ruma mies hakee panoseuraa. Eka saa"?

Se mies ei ikinä saisi seksiä ja varmaan se ilmoitus päätyisi meemiksi johonkin Ylilaudalle missä sille naurettaisiin.
 

Yhteistyössä