Ruma alapää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

törkee

Vieras
Siis mulla on oikeasti ruma alapää. Olen synnyttänyt 3 lasta ja sen kyllä huomaa...Mies lähti pari vuotta sitten ja uus olis ihan kiva löytää edes "kaveriksi". Takasi alapäähän...Häpyhuulet roikkuvat, ovat eri paria, emätin on venynyt paljon ja olen varmaan aika väljä. Olen kyllä jumpannut noita alapään lihaksia, mutta silti. Sitte on peräpukamia, huoh...
Kaikki roikkuu ja saan itteni suht hyvän näköiseksi hyvillä alusvaatteilla (muotoileva toppi ja alushousut). Yhden miehen kans meni flirttailu siihen asti, että hän sanoi haluavansa minut eteensä alasti jne. Siihen loppui, en kyennyt ajattelemaan itseäni siinä tilanteessa, kun mies tajuaa, että muotoilevien vaatteiden alla kaikki on toisin, kun miltä näytti. Johan on ongelma mullakin...

Älä sure. Ei niiden kaikkien miestenkään alapäät nyt välttämättä niin ihmeellisen esteettisiä elämyksiä ole.

Mutta jos tuntuu hyvältä yhdessä ja rakastuu niin sitten ne rumat alapäät alkaa näyttää kauniimmilta.

Anna mahdollisuuden tapahtua. Huumoria peliin - ja jos ei kertapano ollut se oikea, niin sou? kumpikin on kokemusta rikkaampi!