Rukoilijasirkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruiskukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruiskukka

Vieras
Tuli vaan mieleen, että ootko nähnyt twilight-leffan, tai lukenut niitä kirjoja? Outo kysymys, mutta oon saanut sen käsityksen, että oot ihan samanlainen kun mä ja ajattelin vaan kysyä.

Joo on, sikäli hassua, että en itse oo koskaan tykänny mistään vampyyrijutuista, mutta nyt kolahti ja kunnolla. Lähinnä varmaan siksi, että mielsin ne lähinnä rakkausjutuiksi, se vampyyrinä olo ei oikein tuntunut olevan niin olennainen osa.
Oletko sä muuten tampereelta tai jostain sieltä läheltä kotoisin? Musta sä oot tosi tutun oloinen, siis ihan kuvastakin ja tunnen sieltä aika paljon uskovaisia, tosin lähinnä sellaisia, jotka ei käy missään kirkoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mää oooooooon.

Anteeks :xmas:

Onks ne hyvii? :)

On aivan ihania :heart:

Jäin heti koukkuun. Katsoin tosin sen leffan ensin, nyt on kolmas kirja menossa. Ihana lapsekas ja romanttinen elokuva tytöstä joka rakastuu hurmaavaan vampyyri poikaan. Ei mikään tavallinen vampyyri mättö, jossa syödään ja tapetaan. Vaan kaunis rakkaustarina :)

Mä katsoin kans leffan ensiksi ihan vaan yhden kaverin painostuksesta ja ihastuin niiiiiin sairaasti siihen!! Sitten oli pakko lukea kaikki kirjat kahteen kertaan ja nyt odottelen sitä toista leffaa... En ymmärrä miten tollaiseen "hömppään" voi tällainen "aikuinen nainen" haksahtaa näin pahasti... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ruiskukka:
Joo on, sikäli hassua, että en itse oo koskaan tykänny mistään vampyyrijutuista, mutta nyt kolahti ja kunnolla. Lähinnä varmaan siksi, että mielsin ne lähinnä rakkausjutuiksi, se vampyyrinä olo ei oikein tuntunut olevan niin olennainen osa.
Oletko sä muuten tampereelta tai jostain sieltä läheltä kotoisin? Musta sä oot tosi tutun oloinen, siis ihan kuvastakin ja tunnen sieltä aika paljon uskovaisia, tosin lähinnä sellaisia, jotka ei käy missään kirkoissa.

En oo tampereelta. Mun veli asuu savonlinnassa, näytetään samalta, mutta mulla on enemmän tukkaa. :D

En oo tampereelta. Mun veli asuu savonlinnassa, näytetään samalta, mutta mulla on enemmän tukkaa. :D

Joo, no ei sitten varmaan tunneta. Tosin Savonlinnassakin oon pari vuotta elämästäni viettänyt :) Kuitenkin tunnut tosi hauskalta ihmiseltä. Sellaiselta, jonka kanssa olis hauska tehdä jotain ihan hulluja tempauksia :D

Miten muuten te ette oo vielä nukkumassa tähän aikaan? Mun pitäis olla jo ajat sitten, mutta ei YHTÄÄN väsytä tänään! Aika rasittavaa, ja huomenna varmaan kadun tätä valvomista :/

Mä katsoin kans leffan ensiksi ihan vaan yhden kaverin painostuksesta ja ihastuin niiiiiin sairaasti siihen!! Sitten oli pakko lukea kaikki kirjat kahteen kertaan ja nyt odottelen sitä toista leffaa... En ymmärrä miten tollaiseen "hömppään" voi tällainen "aikuinen nainen" haksahtaa näin pahasti... :)

Mä katsoin sen heti 3 kertaa :D

Sitten ostin itselle ekan kirjan, luin sen. Ostin sunnuntaina toisen kirjan luin sen ja illalla kävin ostamassa kolmannen kirjan ja nyt alussa menossa. :xmas:

Mun oli pakko katsoa leffa neljänteen kertaan ku olin lukenut kirjan, siittä jäi niiiiiin paljon kohtia mitä oisin halunnut myös leffaan. Huoh.

Ja niin leijona rakastui lampaaseen.. Mä olin mennä sekaisin ku nuo sanat tuli siinä elokuvassa ja kun mä luin kirjaa, niin odotin vaan noita sanoja ja kun ne yhtäkkiä tuli niin mä laitoin varmaan 5minuutiksi silmät kiinni ku olin saada sydänkohtauksen, ku se oli niin ihanaa :heart: :heart: :laugh:

*Ei voi olla totta, luokittelisin itseni mielisairaaksi tekstini perusteella, jos en tuntisi itseäni :laugh:

Miten muuten te ette oo vielä nukkumassa tähän aikaan? Mun pitäis olla jo ajat sitten, mutta ei YHTÄÄN väsytä tänään! Aika rasittavaa, ja huomenna varmaan kadun tätä valvomista :/

Oon yövuorossa. Eli nyt ois mainio hetki lukea tota kirjaa, en kyllä tiijä miks jähmetyin tähän koneelle. No huomenna yövuorossa sit jos en nyt kerkeä lukea.

Mä katsoin sen heti 3 kertaa :D

Sitten ostin itselle ekan kirjan, luin sen. Ostin sunnuntaina toisen kirjan luin sen ja illalla kävin ostamassa kolmannen kirjan ja nyt alussa menossa. :xmas:

Mun oli pakko katsoa leffa neljänteen kertaan ku olin lukenut kirjan, siittä jäi niiiiiin paljon kohtia mitä oisin halunnut myös leffaan. Huoh.

Ja niin leijona rakastui lampaaseen.. Mä olin mennä sekaisin ku nuo sanat tuli siinä elokuvassa ja kun mä luin kirjaa, niin odotin vaan noita sanoja ja kun ne yhtäkkiä tuli niin mä laitoin varmaan 5minuutiksi silmät kiinni ku olin saada sydänkohtauksen, ku se oli niin ihanaa :heart: :heart: :laugh:

*Ei voi olla totta, luokittelisin itseni mielisairaaksi tekstini perusteella, jos en tuntisi itseäni :laugh:

No onneksi on sitten muitakin mielisairaita kun mä! :D Mua aina välillä niin vaivaa, kun tuntuu, että tää on vaan ihan joku teinijuttu ja mä oon ihan sairas, kun kattelen vaan sitä leffaa ja luen kirjoja (mun leffa on nyt lainassa ja oon tulossa hulluksi, kun en pysty kattoon sitä taas!!! Pakko saada se kohta takasin! Oon nähny vasta kolme kertaa sen) Mä taas olin saada sydänkohtauksen yhdessä toisessa kohtaa, mutta sitä en voi paljastaa, kun et ole menossa siinä kohtaa vielä... Liittyy kuitenkin Jacobiin, johon oon ihan lovena, vaikka oonkin kohta kolmekymppinen mamma, hih.

Pitäs oikeesti... Mies pyörii levottomasti petissä, ei tykkää nukkua ilman mua.

Meillä sama homma. Mutta sen raukan oli pakko mennä nukkumaan, kun pitää huomenna töihin. Mun täytyy vaan toivoa, että lapset nukkuu huomenna piiiiitkäääääään...

Onks ne pelottavia, uskaltaako niitä lukea, vai näkeekö pahoja unia, jos on herkkä?

Ei ne sinänsä pelottavia oo, mutta mun mielestä silleen ihanan itkettäviä välillä. Tai on jännittäviäkin kohtia, mutta ei kuitenkaan kovin pelottava mun mielestä. Ei mikään tyypillinen vampyyritarina. Öh, vaikee selittää... mutta suosittelen kyllä lukemaan, aivan ihana kirjasarja ja leffakin on niiiiiiin <3

Onks ne pelottavia, uskaltaako niitä lukea, vai näkeekö pahoja unia, jos on herkkä?

Juu, pahoja eroottisia unia :D

Ahaa, mutta ei mitään kammottavia, pelottavia? :p

Ei todellakaan mitään sellaista. Sama kuin Romea ja Julia. Rakkaustarina. Rakkaudesta joka on vaikeaa ja hankalaa. Ihanaa ja polttavaa. Kiihkeää.

Yhteistyössä