eilen katsoin biisikärpästä ja siinä oli aivan sinun näköinen nainen. oletko kenties siivooja tai töissä postissa?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko, kuinka niin?
Ai se lihava nainen?Alkuperäinen kirjoittaja hanna:eilen katsoin biisikärpästä ja siinä oli aivan sinun näköinen nainen. oletko kenties siivooja tai töissä postissa?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko, kuinka niin?
Ei ei ja ei.Alkuperäinen kirjoittaja öö:Ai se lihava nainen?Alkuperäinen kirjoittaja hanna:eilen katsoin biisikärpästä ja siinä oli aivan sinun näköinen nainen. oletko kenties siivooja tai töissä postissa?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko, kuinka niin?
Miten sä jaksat sitä puunaamista, päivästä toiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla oo siihen koulutusta. Meillä on oma yritys. Eikä siinä oo paljon nauramista, sä oot luultavasti töissäs (mikäli käyt) jonkun alainen, mä taas en ole alainen kellekään.
Varmaan tällä kertaa se, että juuri sirkka on siivooja :/Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mitä nauramista siivoojan ammatissa on??????
okei..siellä vaan oli joku nainen kisaamassa ja se näytti sinulta, joten ajattelin kysyä. =) kiitos kuitenkin, että vastasit. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen siivooja mutta en menisi biisikärpäseen kirveelläkään. Hyyh.
En mä käy töissä joka päivä. Ja teen kevyitä hommia, pöydän pyyhkimisiä ja vessan pesuja. Hymyilen ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja ::::::::::::::::Miten sä jaksat sitä puunaamista, päivästä toiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla oo siihen koulutusta. Meillä on oma yritys. Eikä siinä oo paljon nauramista, sä oot luultavasti töissäs (mikäli käyt) jonkun alainen, mä taas en ole alainen kellekään.
En mä sitä, toki siivoojiakin tarvitaan ja arvostan heidän työpanostaan tässä yhteiskunnassa, en vain ymmärrä miten kukaan niin järkevän oloinen nainen kuin Sirkka jaksaa tehdä päivästä toiseen niin "vaatimatonta" työtä, kun aivokapasitetti varmaan riittäisi muuhunkin.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:En tajua, ei ole minun mielestä mikään väheksyttävä ammatti!
Kuinkahan valittaisit kaupoissa, uimahalleissa ym jos ei näitä "ammatiltaan siivoojia" olisi olemassa ?
En ole yhtään kunnianhimoinen. Näin mulle jää vapaa-aikaa että voi tehdä mitä haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja :::::::::::::::::::::En mä sitä, toki siivoojiakin tarvitaan ja arvostan heidän työpanostaan tässä yhteiskunnassa, en vain ymmärrä miten kukaan niin järkevän oloinen nainen kuin Sirkka jaksaa tehdä päivästä toiseen niin "vaatimatonta" työtä, kun aivokapasitetti varmaan riittäisi muuhunkin.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:En tajua, ei ole minun mielestä mikään väheksyttävä ammatti!
Kuinkahan valittaisit kaupoissa, uimahalleissa ym jos ei näitä "ammatiltaan siivoojia" olisi olemassa ?
Miksi siivoojalla PITÄISI olla iso palkka, kysyn vaan? Jos ei yhtään kiinnosta opiskella eikä itseään pätevöittää, niin sitten saapi mun puolestani tyytyä hieman pienempään palkkaankin. Ihme kommunisteja tälläkin palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Noora:Mun äiti on siivooja eikä ole tullut mieleen halveksia häntä sen(kään) takia. Ennenminkin olen ylpeä, kun ahkera äitini on noin TÄRKEÄSSÄ työssä! Ikävää että siivoojat eivät saa typeriltä ihmisiltä arvostusta ja palkkakin on huono vaikka heidän työnsä on erittäin tarpeellista.
Ok, no sitten. Mutta eikö sua koskaan harmita että sulle "lahjana" annettu kapasiteeti menee hukkaan, et hyödynnä täysin sitä mitä sulle Luoja on suonut? Ja ihan hyvällä tätä kysyn.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ole yhtään kunnianhimoinen. Näin mulle jää vapaa-aikaa että voi tehdä mitä haluaa.
Hyödynnän lahjojani kyllä. Omasi ilokseni. Mun lahjat ei ole mitään säteilevää älyä, mutta osaan tehdä käsilläni kaikenlaista. Ja soitan djembeä omaksi huvikseni.Alkuperäinen kirjoittaja :::::::::Ok, no sitten. Mutta eikö sua koskaan harmita että sulle "lahjana" annettu kapasiteeti menee hukkaan, et hyödynnä täysin sitä mitä sulle Luoja on suonut? Ja ihan hyvällä tätä kysyn.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ole yhtään kunnianhimoinen. Näin mulle jää vapaa-aikaa että voi tehdä mitä haluaa.
mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)Alkuperäinen kirjoittaja :::::::Miksi siivoojalla PITÄISI olla iso palkka, kysyn vaan? Jos ei yhtään kiinnosta opiskella eikä itseään pätevöittää, niin sitten saapi mun puolestani tyytyä hieman pienempään palkkaankin. Ihme kommunisteja tälläkin palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Noora:Mun äiti on siivooja eikä ole tullut mieleen halveksia häntä sen(kään) takia. Ennenminkin olen ylpeä, kun ahkera äitini on noin TÄRKEÄSSÄ työssä! Ikävää että siivoojat eivät saa typeriltä ihmisiltä arvostusta ja palkkakin on huono vaikka heidän työnsä on erittäin tarpeellista.
Juurikin näin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)Alkuperäinen kirjoittaja :::::::Miksi siivoojalla PITÄISI olla iso palkka, kysyn vaan? Jos ei yhtään kiinnosta opiskella eikä itseään pätevöittää, niin sitten saapi mun puolestani tyytyä hieman pienempään palkkaankin. Ihme kommunisteja tälläkin palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Noora:Mun äiti on siivooja eikä ole tullut mieleen halveksia häntä sen(kään) takia. Ennenminkin olen ylpeä, kun ahkera äitini on noin TÄRKEÄSSÄ työssä! Ikävää että siivoojat eivät saa typeriltä ihmisiltä arvostusta ja palkkakin on huono vaikka heidän työnsä on erittäin tarpeellista.
No samantien voisit sitten unohtaa suomalaisen hyvän koulutuksen ja yleisen sivistystason; eihän se kannattaisi, kun ei ketään enää kiinnostaisi opiskella, kun "aivottomalla" duunillakin pärjää. Joo, kaikille pöntönhinkkaajille vaan sama tai jopa parempi palkka kuin tietokoneen ääressä "laiskotteleville" dippainsseille, niin pian ollaan yhteiskunnassa mallia Venäjä.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)
Ei mikään, jos itse olet työhösi (ja palkkaasi) tyytyväinen, mutta tekisitkö kuitenkin mieluummin niitä puheterapeutin työtä? Jos et, niin onpa siinä sussa mennyt kallis koulutus hukkaan... Itse teen mielelläni sitä työtä johon olen kouluttautunutkin.Alkuperäinen kirjoittaja chocolate:Mikäs siinä nyt sitten on niin väärin? Omaan maisterin paperit ja siivoan. B)
aina ei oikeesti ees tarvii opiskella vuosikausia tienatakseen hyvin B)Alkuperäinen kirjoittaja ::::::No samantien voisit sitten unohtaa suomalaisen hyvän koulutuksen ja yleisen sivistystason; eihän se kannattaisi, kun ei ketään enää kiinnostaisi opiskella, kun "aivottomalla" duunillakin pärjää. Joo, kaikille pöntönhinkkaajille vaan sama tai jopa parempi palkka kuin tietokoneen ääressä "laiskotteleville" dippainsseille, niin pian ollaan yhteiskunnassa mallia Venäjä.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)