Rukoilijasirkka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Mikä se oli sen sivuston nimi, jossa sullakin oli niitä maalauksia?

Rekisteröidyn sinne kuukausi sitten, mutta en muista enää osoitetta enkä yhtään, että mikä sen paikan nimi oli :ashamed:

http://itikka.harhakuva.org/

Tosta joutuu mun töihin suoraan. Tossa ylhäällä rivissä on käyttäjien uusimmat lisätyt työt, mä en oo lisännyt mitään pitkiin pitkiin aikoihin.

Tosi hienoja töitä sulla Rukoilijasirkka! Kertoisitko vähän tuosta kahvilla maalaamisesta, miten se käytännössä toimii? Olen itsekin aika paljon piirrellyt ja maalaillut, mutta en ole koskaan törmännyt moiseen. Millaista kahvia käytät? Kahvittelun jämiä? Vai keitätkö erikseen tosi vahvat kahvit? Miten saat noinkin tummaa jälkeiä aikaan? Maalaamalla aina vaan päälle? Vai jo suoraan värillä? Kiitos jos viitsit vastata, kokeilisin tätä mielelläni itsekin!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tosi hienoja töitä sulla Rukoilijasirkka! Kertoisitko vähän tuosta kahvilla maalaamisesta, miten se käytännössä toimii? Olen itsekin aika paljon piirrellyt ja maalaillut, mutta en ole koskaan törmännyt moiseen. Millaista kahvia käytät? Kahvittelun jämiä? Vai keitätkö erikseen tosi vahvat kahvit? Miten saat noinkin tummaa jälkeiä aikaan? Maalaamalla aina vaan päälle? Vai jo suoraan värillä? Kiitos jos viitsit vastata, kokeilisin tätä mielelläni itsekin!

Mä oon keittänyt vahvaa kahvia ja keittänyt sen sit vielä kasaan kattilalla. Siis keittänyt vaan niin kauan, että se on niinkuin siirappia. Sit veden kanssa vähän niinkun vesivärillä. Filmipurkissa olen säilyttänyt jääkaapissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ahaa! Hyvä tietää, kiitos neuvosta! En malta odottaa, että pääsen kokeilemaan. Meneekö tuossa muuten kauankin, että se keittyy kasaan?

Menee, eikä sitä kannata jättää yksin liedelle, ettei se kärähdä. Ja se haisee aika voimakkaasti myös.

Yhteistyössä