rukoileva taksikuski....kaikkea sitä näkee

Markiisi musculocutaneus

Aktiivinen jäsen
20.05.2007
16 458
1
38
tampere
kaikkea sitä näkee..ajelin ja katoin ku oli taksi pimeellä parkissa tien poskessa ja kuski maassa polvillaan et mitä hittoa tapahtuu???no hidastin ja siellä oli taksikuski matolla rukoilemassa..mitenhän noi rukoukset onko ne tiettyyn kellon aikaan vai tuleeko joku tunne et nyt täytyy...mietin vain et mitäs jos ois ollu matkustaja kyydissä.. =)

olen myös nähnyt tk päivystyksessä, bussipysäkillä, apteekissa ja metroasemalla näitä hartaita muslimeja... se on jännä että tuo ei aiheuta sen suurempaa hämmennystä, mutta jos joku kristitty rukoilee ääneen jossain julkisella paikalla se on vähintään hullu

ei varmaan enää ihan pimeään aikaan rukoilla vaan olisko se viimeinen auringonlaskun aikaan, jos nyt muslimeista puhuit.
Kuuluu tuohon uskontoon.
itse olen opetellut sen ja opettanut sen lapsillekin että ei jäädä sitten töllistelemään jos joku jossakin leväyttää mattonsa ja ruokoilee. ja kristittykin voi, katolinen, rukoilla "näkyvästi" hiplaamalla rukousnauhaansa ja mumisemalla siinä jotakin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei varmaan enää ihan pimeään aikaan rukoilla vaan olisko se viimeinen auringonlaskun aikaan, jos nyt muslimeista puhuit.
Kuuluu tuohon uskontoon.
itse olen opetellut sen ja opettanut sen lapsillekin että ei jäädä sitten töllistelemään jos joku jossakin leväyttää mattonsa ja ruokoilee. ja kristittykin voi, katolinen, rukoilla "näkyvästi" hiplaamalla rukousnauhaansa ja mumisemalla siinä jotakin.

kello oli jotain 8 aikaan illalla.juu ei siinä mitään että rukoilee.eka tosissaan luulin et nyt on sattunut jotakin :o

Yhteistyössä