Ruka tai Levi hiihtolomalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos hiihdätte niin menisin lasten kanssa ennemmin esim Vuokattiin. Hyvä latuverkosto ja mukavan vaihtelevat ladut. Lisäksi Katinkulta jossa paljon muutakin tekemistä. Eikä ole niin järkky bilepaikka kuin esim Ruka ja varsinkin Levi.

Kokemuksia on näistä kaikista Ruka , 8 talvea lasketeltu. Levi , 4 talvea lasketeltu. Ja Vuokatti - hiihdelty useampana talvena.

Rukalla ja Levillä on myös iltaohjelmaa , Vuokatti vähän rauhallisempi paikka.

Ilman muuta Ruka, uusi kävelykylä on nyt valmis, sieltä huoneisto vaan. lasten kanssa oikeasti helppoa, kaikki kävelyetäisyydellä ja lasten rinteet vieressä. Rukan iltameno on monen mielestä jo rauhoittanut liikaakin kun ovat panostaneet perheisiin. Poikien kanssa sitten Leville, jos uskaltaa / päästetään...

On oltu monesti Levillä, kerta Rukalla ja kerta Vuokatissa.
Koko perhe hiihdetään, lasketellaan.
Lapsiperheet huomioitu ehdottomasti paremmin Levillä ku Rukalla. Me tuskin Rukalle toista kertaa.

Kaikissa keskuksissa voi perheen kanssa hiihdellä laduilla ihan rauhassa. Pakkoko se on tunkea puolen yön jälkeen sinne lihatiskille.

Lisäisin listaan Ylläksen, siellä on todella hienot murtsiladut. Ite käyn pääasiassa Levillä ja päähommana on laskettelu lasten kanssa.

Kannattaisi oikeasti tutustua keskusten laajaan tarjontaan eikä könytä vain baarista toiseen. Sekä Ruka että Levi ovat nykyään monipuolisia paikkoja joissa on päivisin ja iltaisin tekemistä niin perheille kuin aikuisporukoille. Viikko-ohjelmat ovat käteviä, Levi avasi juuri uuden Elämyskylpylän jonka rinnalla toimii uusittu Lasten Maailma (parannettu Toimintakeidas uusissa tiloissa). Lasten kanssa hiihdellessä tarvitaan melko tasaista maastoa, latukahviloita, eväiden syöntipaikkoja ja kivoja kavereita. Valitsen itse Levin.

Ollaan Rukalla 2 x vuodessa lasten kanssa. Siellä on pikku-laskettelijalle hyvät lasten rinteet, lisäksi leikkipuistoa, pulkkamäkeä, linnaa jne. Ja kaikki kävelymatkan päässä.

Ehdottomasti Ruka!

pienten lasten kanssa ruka paras, levi on monipuolisin, kuin pieni kaupunki (kallein). mutta ylläs on mun suosikki ja laskettelevien lasteni, mä rakastan niitä maisemia!!!!
vuokatissa on parhaat murtsikkaladut

Minä kans annan ääneni joko ylläkselle tai vuokatille.Levi ja Ruka on molemmat jo sellasia "massa"paikkoja...Alueet on laajenneet jo kilometrejen päähän,ja tiiviisti rakennettu,joten mä en ainakaan tykänny niistä...

[QUOTE="vieras";21953197]Ylläs on lapsiperheelle paras ja mukavin paikka. Varsinkin Ylläsjärven puoli.[/QUOTE]

mä en tykännyt siitä kun lasten mäki+leikkipaikat on siellä isojen mäessä, siellä joukossa, vaarallista ja hankalaa. pienet harjoitteli siellä missä isommat tuli hurjaa vauhtia alas.

levillä on nää paremmin, varsinkin etelärinteessä on hyvä harjoitteleupaikka. vuokatti on parempi lapsille harjoitella. rukallakin turvallisempi

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä