Ruben Stiller arvostelee podcastissa rajusti presidentti Niinistöä - syyttää tuen puutteesta Sanna Marinille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ruben Stiller arvostelee podcastissa rajusti presidentti Niinistöä - syyttää tuen puutteesta Sanna Marinille
Toimittaja Ruben Stiller ihmettelee podcastissa myös sitä, kuinka kokoomus ei ole antanut kiitosta Marinille.

"Toimittaja Ruben Stiller arvostelee presidentti Sauli Niinistöä podcastissa, sillä Stillerin mielestä Niinistö ei ole tukenut pääministeri Sanna Marinia riittävästi.

Stiller oli vieraana Jaa, ei, tyhjiä, poissa -podcastin torstaina 6. huhtikuuta julkaistussa jaksossa. Podcastia julkaistaan Yle Areenassa.

Jaksossa keskustellaan eduskuntavaaleista ja siitä, että Marin ilmoitti, ettei jatka SDP:n puheenjohtajan tehtävässä.

– Katsokaapa esimerkiksi meidän presidenttiä. Onko hän antanut koko sinä kautena kun Marin on taistellut jatkuvien kriisien keskellä, mitään todella positiivista ja rohkaisevaa julkista tunnustusta Marinille? Ei! Ja minkä takia ei? Sen takia, koska tämä entinen salolainen asianajaja on niin pikkusieluinen, että näyttämölle ei mahdu kuin yksi tähti, Stiller lataa podcastissa.

Sanna Marin kertoi medialle keskiviikkona, ettei hän jatka syksyn puoluekokouksen jälkeen SDP:n puheenjohtajana. Marin kertoi ilmoittavansa päätöksestä jo nyt, jotta puolue pystyisi ajoissa nimittämään ehdokkaansa tulevaksi puheenjohtajaksi.

Stiller ihmettelee podcastissa myös sitä, kuinka oikeistossa ja esimerkiksi kokoomuksessa ei ole annettu kiitosta Marinille.

– Minne ovat kadonneet porvarilliset tavat? Tämä on moukkamaisuutta, Stiller sanoo."

Niinistö on sielultaan kokoomuslainen ja koko kokoomuskenttä on ollut paniikissa Sanna Marinin suuren suosion ja valovoimaisuuden uhan takia. 0,9%:n eduskuntavaalivoitto oli niin täpärä että kokoomus on vieläkin lamaannuksessa, miten se voitti sittenkin vaalit rimaa hipoen, vaikka myös SDP nosti kannatustaan.

Muistetaan se, että RS on Sannan puoluetoveri.
Ruben sanoi asian niin olevan hyvin selkeästi. Ohjelmassa on paljon hyviä heittoja, jotka saivat nauramaan.
Allekirjoitan täysin Rubenin mielipiteet somesta ja Tiktokista.
Tulevaa hallitusta tullaan vihaamaan enemmän kuin Sipilän hallitusta. Siitäkin olen täysin samaa mieltä.
Minua ei vituta kuin pientä liito-oravaa avohakkuun vieressä. Olen jo kauan sitten luopunut pienestä metsäosuudestani perunkirjoituksen yhteydessä ja entinen pitkä työurani metsien parissa on ollut jo pitkään kaukainen muisto vain.
Suosittelen kaikille Rubenin neuvoa lukea Tsehovia ja jättää some unholaan ettei käy kuin pienelle oravalle.

Ruben sanoi asian niin olevan hyvin selkeästi. Ohjelmassa on paljon hyviä heittoja, jotka saivat nauramaan.
Tulevaa hallitusta tullaan vihaamaan enemmän kuin Sipilän hallitusta. Siitäkin olen täysin samaa mieltä.
Minua ei vituta kuin pientä liito-oravaa avohakkuun vieressä. Olen jo kauan sitten luopunut pienestä metsäosuudestani perunkirjoituksen yhteydessä ja entinen pitkä työurani metsien parissa on ollut jo pitkään kaukainen muisto vain.
Suosittelen kaikille Rubenin neuvoa lukea Tsehovia ja jättää some unholaan ettei käy kuin pienelle oravalle.
Seuraava hallitus joutuu korjaamaan Sannan tyttöviisikon tekemät karmeat virheet.

Seuraava hallitus joutuu korjaamaan poroporvarihallituksen tekemät karmeat virheet.

Ps. Viestien muokkaaminen ja vääristely on kielletty. Tein epäasiallisesta vääristelystä esimerkin.
Seuraava Orpon hallitus on kauhistus.
Lopetan kokonaan kotimaisten uutis- ja ajankohtaisohjelmien seuraamisen ettei käy kuin pienelle cityoravalle.

👍

Seuraava hallitus joutuu korjaamaan poroporvarihallituksen tekemät karmeat virheet.

Ps. Viestien muokkaaminen ja vääristely on kielletty. Tein epäasiallisesta vääristelystä esimerkin.
Seuraava Orpon hallitus on kauhistus.
Lopetan kokonaan kotimaisten uutis- ja ajankohtaisohjelmien seuraamisen ettei käy kuin pienelle cityoravalle.
Tämä olikin uutta: Sannan hallitus oli poroporvarihallitus...

Yhteistyössä