Rubber rain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Meillä on jo välikausipuku hankittuna ja nyt mietin, et kannattaisko ostaa toi Ticketin rubber rain kurapuvuksi vai ihan jotkut muut kurahousut? Eikös toi rubber mene ihan sellaisenaan omana pukunaan jos alle laittaa vaikka fleecepuvun? Vai onko kätevämpää ostaa ihan kurahousut, jotka sitten laittaa välikausipuvun päälle kurakeleillä?

[QUOTE="Vieras";24356039]Meillä on jo välikausipuku hankittuna ja nyt mietin, et kannattaisko ostaa toi Ticketin rubber rain kurapuvuksi vai ihan jotkut muut kurahousut? Eikös toi rubber mene ihan sellaisenaan omana pukunaan jos alle laittaa vaikka fleecepuvun? Vai onko kätevämpää ostaa ihan kurahousut, jotka sitten laittaa välikausipuvun päälle kurakeleillä?[/QUOTE]

mä ostin ton rubber rain-puvun kurapuvuksi pojalle just pari pvää sitten ja on kyllä ihan kurapuku, en kyllä sitä minään muuna pukuna pitäis, jos nyt ymmärsin oikein mitä tarkoitit.
Oli muuten tarjouksessa -50% jumbon Jesper Juniorissa. Hintaa tuli puvulle 30euroo.

En siis mihinkään muuhun käyttöön ole sitä ajatellutkaan. Tarkotin siis sitä, että toi rubberihan menee kurakeleillä omana pukunaan jos laittaa fleecen esim. alle eikä niin, että välikausipuvun päälle pitäs vetää niinku oon tottunu kurahousuja näkeen.

ehdottomasti rubber rain ilman fleeceä koska jos sen haluaa vetää vaikka haalarin päälle tai sitten kesämmällä ihan vesileikkeihin niin fleece on todella huono!
Ja katsokaa muuten että on just rubber rain eikä se wet days-puku..

Jos halvalla löytää, niin kannattaa ottaa sekä fleecellä että ilman ;) Fleecellinen on tosi hyvä loppusyksystä ja alkutalven loskassa (nollassa tai plussan puolella, ei pakkasella sentään). Sitten taas ilman vuorta lämpimämmällä säällä. Mutta jos ostaa vain toisen, niin sitten ilman vuorta ja pukee alle tarvittaessa.

Ja itse en laita todellakaan rubbereiden alle mitään ulkohaalareita! Se on niin kamalan näköistä kun kurikset vedetään jopa toppapuvun päälle eikä lapsparka pääse suurinpiirtein liikkumaan!!! :kieh: Ticketin rubberit on sen verran tiiviit ja on tiukat kuminauhat, niin että voi huoletta pukea sisävaatteiden päälle eikä kastu lapsi!

[QUOTE="miima";24357442]Ja itse en laita todellakaan rubbereiden alle mitään ulkohaalareita! Se on niin kamalan näköistä kun kurikset vedetään jopa toppapuvun päälle eikä lapsparka pääse suurinpiirtein liikkumaan!!! :kieh: Ticketin rubberit on sen verran tiiviit ja on tiukat kuminauhat, niin että voi huoletta pukea sisävaatteiden päälle eikä kastu lapsi![/QUOTE]

Juu tätä siis tarkotin justiin, et rubber menee omana pukunaan sisävaatteiden päällä. :) En kans voi sietää, et kurahoust vedetään ulkohaalarin päälle. :D

Yhteistyössä