Rovaniemi/Saarekylä

sartsuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 10:22 äiskä kirjoitti:
Onko täällä suunnalla kotona päivisin olevia pienten lasten äitejä? Esikoinen on 1v5 kk, toinen tulossa, tosin vasta keväällä.
Hei! :)

Olen 31 v. Syväsenvaarassa asuva kotiäiti. Meillä on 1,4kk ikäinen tyttö ja toista odotetaan syntyväksi heinäkuussa -05. Kaipaisin juttu- ja lenkkiseuraa pitkien päivien iloksi. Olisi mukava löytää samanhenkistä seuraa, tyttökin kaipaisi leikkiseuraa:) Otahan yhteyttä niin nähdään!

mie
Saarenkylässä joo asustellaan.
Ei oo tullut juuri täällä käytyä viime aikoina katsomassa, alkuun kävin, mut eipä tähän kukaan silloin vastaillut...

äsh, ny pitää mennä... palataan, oikeesti kiinnostais nähdä muita...

Ihan Syväsenvaaran päässä Saarenkylää tällä erää asustellaan. Onko sulla mailia, voisin mailata? On mullakin nimetön maili olemassa, mut vaan tarttee käydä se osoite tarkastaan, ja että toimiiko se vielä. Varsinaisessa käytössä olevaa osoitetta en tähän suoraan laita...

Mä oon 30, neiti on 06/03 ja uusi vauva muutaman kuukauden päästä.

rollomamma
Niin, siis toi viesti nimimerkillä "losase" oli multa, oli vain jäänyt kirjautumatta ensin sisälle ja siitä johtuen väärä nimimerkki, silti olen se sama ihminen:) mailiosoite siis sama :wave:

näyttää olevan liikkeellä tätä nimimerkki-juttua.
Minäkin näköjään olen laittanu kahdella, ekan tolla äiskänä, sit on tullut jonnekin muualle kirjoitettua vain mie, ja sit toi viesti, joka jäi kesken, lähti semmoisella nimimerkillä, vaikkakin molemmat siis on multa...
koheltelija...
Oon mä tänne nimimerkinkin joskus ottanut, mut niin harvoin käyn, etten viitsi kirjautua. Ja yleensä niin pikaisesti vaan ohimennen...
laitan sulle mailia, kunhan ton lapsosen laitan päikkäreille ja itse nautin kupin kahvia rauhassa tämmöisenä hässäkkä-draama-päivänä...

marrastammi
Kotiäitihän se täältäkin löytyy =) Liekö meitä sitten useampikin, ei vain tulla tuolla raitilla vastaan ;)

Postia voi nakata osoitteeseen marrastammi@suomi24.fi

vielä, on mulla näköjään toiminnassa toi ikivanha nimetön osoite...
askl@luukku.com

koitan muistaa käydä sitäkin katsomassa... kaikki uudet tuttavuudet on tervetulleita! Ollaan välissä päivisin ja välissä iltaisin tytön kaa kaksin, mies vuorotöissä.

Yhteistyössä