rovaniemi, oletteko käyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
ajattelin jos mentäis sinne joulupukin kotiin. junalla porista ja siellä hotellissa yö tai pari.

miten rovaniemi.onko se vallan kaupunki vai onk siellä kanssa kauniit maisemat?

miten mahtaa lumitilanne olla siellä joulukuun alussa. no sitähän ei tiedä

Rovaniemellä on todella kauniit maisemat, kiva kaupunki muutenkin. Joulupukin kylä on ihana paikka, kuten myös santapark (joskin vähän kalliit liput).

Itse käydään Roissa 2x vuodessa, mun mies on sieltä kotoisin ja siten siis lasten mummi ja pappa, kummit ja serkut asuvat siellä. Itsekin asuin siellä puoli vuotta.

Lunta on ollut aina talvisin, kun itse on käyty. Sitä on riittäny niin paljon, että on moottorikelkallakin voinut ajella. Viime talvenakin oli korkeat kinokset, kun taas samaan aikaan porissa oli ihan mustaa ja satoi vettä/räntää.

Kaunis kaupunki sekä kesällä että talvella, mutta talvella erityisen ihana...juuri siks että siellä on yleensä lunta ja porissa ei.

Mekin ollaan Porista :)

on tullut kova hinku että olis kiva mennä enne joulua .sais joulu fiilistä kun täällä sitä kuitenkaan saa. jos taas yhtä harmaa joulu.

lapsena yhen ainoon kerran käynyt lapissa.ja muistan kun oli hienot maisemat.

toisaaltas oli heino vuokrata mökki jostain takuulumisesta paikasta ja mennä siten matkalla poikkee rovaniemen siellä joulupukin kylässä.

mutta jotain sellaista suunnittella. ideoita voi heittää

Me käytiin siellä pari vuotta sitten joulukuun alussa. Ei ollut paljo lunta mutta muuten ihana paikka :heart: Ja haluan sinne pian uudestaan.
Mentiin ihan omalla autolla täältä Etelä-Suomesta =) Oltiin kaksi yötä Sokos Hotellissa ja kova hinku on tosiaan sinne päästä uudestaan =)

Ai kun kiva kun joku tykkää täällä käydä! Toivotaan että lunta tulee viimeistään marraskuun lopulla niin päästään joulutunnelmaan! Se ei valitettavasti ole vaan enää ollenkaan varmaa se lumi.
Its eolen rovaniemeläinen enkä pukkia edes ole käynyt katsomassa. Varmaan sitten täytyy kun juniori alkaa olla siinä iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Me käytiin siellä pari vuotta sitten joulukuun alussa. Ei ollut paljo lunta mutta muuten ihana paikka :heart: Ja haluan sinne pian uudestaan.
Mentiin ihan omalla autolla täältä Etelä-Suomesta =) Oltiin kaksi yötä Sokos Hotellissa ja kova hinku on tosiaan sinne päästä uudestaan =)

mitä te teitte siellä?
meillä kanssa taitaa toi hotelliloma viikonlopureissu voittaa.

mua iteä houkuttelis mennä vähän pohjosempaan missä olis vamasti lunta mökille ja poiketa rovaniemessä paluumatkalla mutta sitten pitäis olla pitempi reissu, ei tie saako töistä vapaata.

haluisin nähdä kunnon revontulet. mahtaako siellä ihan cityssä näkyä

Yhteistyössä