Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

vierailija
Aloittajalle tulee aina silloin tällöin tällaisia "maanisia" vaiheita ja jonkun ottaa aina silloin kohteekseen, ja yrittää repiä palasiksi kuin haaskalintu.

Näin ulkopuolisena vaikuttaa aika.. epävakaalta mielentilalta.
Näin olen ymmärtänyt hänen raivon kohteeksi joutuneena.
Kirjoittamiseen voi herkästi jäädä koukkuun.
Niin minulle kävi aikoinaan vaikeassa elämäntilanteessa.
Aion tänään seurata Päivi Räsänen casea.
Minökin aikoinaan körttinä kiivailin Raamatun tulkintojen kanssa.
Kävin luterilaisessa raamattupiirissä ja puoliso nimitteli minua uskovaiseksi hulluksi.
Joten kyllä tässä olen sivistänyt itseäni ja miettinyt tarkkaan sanomisiani ja kirjoituksiani.
Teologiaa kannattaa opiskella. Sen parissa pyhät kirjoitukset avautuvat parhaiten. Lahkojen jumalanpalveluksia kuuntelen silloin tällöin. Ykeensä niistä jutuista jää hämmentynyt olo.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Tästä on jo ketju

 
Sieppi on julkkistakin julkkiksempi. Pyrkii julkisuuteen, saa rahansa siitä (kun ei muusta saa), pistää elämänsä kateltavaksi - tottakai mulla on oikeus myös sanoa mielipiteeni hänen elämästään.

Mä olen itsekin istunut paljussa jokin alkoholiannos kädessä, työporukalla.
Saisin sellaisia hetkiä kun vaan jaksaisin järkätä, mutta kun ei huvita. Ja saisin instan näyttämään kauniilta, ja jos jaksaisin nähdä sen vaivan kuin Sieppi että ne näyttäis vielä kauniimmalta, niin sitten - mutta en jaksa, en halua.

Mutta emmänyt sillä tyhjänpäiväisellä pskalla instaani täyttäisi. Tai tuomalla tissit tyrkylle liian pienessä trikoomekossa, ja sit saada huomiota uhriutumalla.
Tämä!!! On huvittavaa, että naiset tunkee tissit tyrkylle joka kuvaan ja sen jälkeen parutaan siitä, että kukaan ei näe mitään muuta kun mun tissit. No- joo- o. En oikein tiedä mitä nämä tyhjäpäät kuvittelee. Yleensä siitä keskustellaan, mitä kuka tahansa julkisuuden henkilö tuo esiin. Jos sä heilut kännssä kaikkialla, keskustellaan siitä. Jos sä puhut fiksuja, keskustellaan siitä. Jos sä esittelet sun tissejä, keskustellaan siitä.

Jotenkin tämänhetkinen överinarsistinen tyrkky- insta- some itseihannointi ja -kritisointi huomionhakuisuus alkaa täyttää mun mittani. Joka helvetin urpo on tunkemassa netin näyteen omia siloiteltuja pumppauskuvia ja seuraavaksi joku muu laittaa filtteri vs. totuus kuvia ja on taas niin pirusti aidompi ja parempi ja sitten joku keksii jonkun seuraavan jutun, jolla se saa itsensä esiin. Mä kuvaan nyt itseni mahdollisen huonosta kulmasta ja huonossa valossa, että tässä sulle vähän realismia babe ja sen jälkeen hierotaan omaa napaa ja jengi ylistää vieressä, että "miten toikin tyyppi taas uskalsi".

Mun mielestä ihmiset voisi pikkuhiljaa alkaa vetää päänsä perseestään ja alkaa keskittyä johonkin vähän oleellisempaan kuin itsensä markkinointiin ja kuvaamiseen. Ja vaikka miettiä hetken sitä, että uhriutumisen sijaan he voisivat miettiä, mitä itseasiassa ovat yleisölleen tarjonneet.
 
Kuinka hyvin tunnet Saran? Se että hän ei avaa sinun pällisteltäväksi instagramiin ja iltsikaan kaikkia asioitaan tai päästä sinua pintaa syvemmälle, ei tarkoita sitä että hänestä ei löytyisi mitään muuta kuin "hattaraa".
Sitten on varmaan aika turha parkua siitä, että ihmiset näkee pelkät tissit ja tyhjän pään, jos ne on ainoat asiat joita julkisuudessa tarjoaa.
 
vierailija
Tämä!!! On huvittavaa, että naiset tunkee tissit tyrkylle joka kuvaan ja sen jälkeen parutaan siitä, että kukaan ei näe mitään muuta kun mun tissit. No- joo- o. En oikein tiedä mitä nämä tyhjäpäät kuvittelee. Yleensä siitä keskustellaan, mitä kuka tahansa julkisuuden henkilö tuo esiin. Jos sä heilut kännssä kaikkialla, keskustellaan siitä. Jos sä puhut fiksuja, keskustellaan siitä. Jos sä esittelet sun tissejä, keskustellaan siitä.

Jotenkin tämänhetkinen överinarsistinen tyrkky- insta- some itseihannointi ja -kritisointi huomionhakuisuus alkaa täyttää mun mittani. Joka helvetin urpo on tunkemassa netin näyteen omia siloiteltuja pumppauskuvia ja seuraavaksi joku muu laittaa filtteri vs. totuus kuvia ja on taas niin pirusti aidompi ja parempi ja sitten joku keksii jonkun seuraavan jutun, jolla se saa itsensä esiin. Mä kuvaan nyt itseni mahdollisen huonosta kulmasta ja huonossa valossa, että tässä sulle vähän realismia babe ja sen jälkeen hierotaan omaa napaa ja jengi ylistää vieressä, että "miten toikin tyyppi taas uskalsi".

Mun mielestä ihmiset voisi pikkuhiljaa alkaa vetää päänsä perseestään ja alkaa keskittyä johonkin vähän oleellisempaan kuin itsensä markkinointiin ja kuvaamiseen. Ja vaikka miettiä hetken sitä, että uhriutumisen sijaan he voisivat miettiä, mitä itseasiassa ovat yleisölleen tarjonneet.
Ai onko Sara Sieppi sinun mielestä tälläinen kuvailemasi henkilö? Onko hän itkenyt sitä kun ei huomata muuta kuin tissit? En siis itse tiedä kun en häntä ole seurannut. Ihmettelen vaan miksi niin moni kääntää keskustelun Sarasta keskusteluksi Saran tisseistä. Että onko hän todella tämän itse aiheuttanut vai tekeekö nämä keskustelijat ja huutelijat sen kenties ihan itse?
 
vierailija
Tässä teille muistutukseksi

– Onko tosiaan totta, että isorintainen nainen ei voi vuonna 2021 postata itsestään bikinikuvaa olematta järkyttävä, tyrkky tai bimbo? Pitäisikö mun peittää kroppani ison t-paidan alle?

– Sulla voi olla isot tissit, nätti naama ja sä voit olla vielä saatanan fiksukin kaiken lisäksi. Tervetuloa tähän päivään. Sä voit olla just sitä, mitä haluat, ja kenenkään ei tulis arvostella sun pukeutumista tai ulkonäköä. Hullua, että tällaisesta pitää vieläkin mussuttaa, Sieppi päättää tekstinsä.
 
vierailija
Sitten on varmaan aika turha parkua siitä, että ihmiset näkee pelkät tissit ja tyhjän pään, jos ne on ainoat asiat joita julkisuudessa tarjoaa.
Saralla on ihan tavallisia kuvia instagramissa. Samanlaisia on Roope Salmisella, Robin Packalenilla, Erinillä, Lauri Tähkällä, Sannilla, kaikilla mahdollisilla random ihmisillä jotka instagramissa sattuu olemaan. Jos sinä näet siellä pelkät tissit ja tyhjän pään niin kyllä se vika silloin on omassa päässäsi. Vaikka hän olisi lääkäri ja hoitaisi syöpääsi niin et siltikään näkisi hänessä muuta kuin tissit ja tyhjän pään, koska olet sairas.
 
vierailija
Lukekaa tämä ja miettikää kuka se tyhjäpää-tyrkky on, Sara vai miehet:
Lukekaa tämä ja miettikää kuka se tyhjäpää-tyrkky on, Sara vai miehet:
Hyvä sinä voitkin lopettaa netin käyttämisen onhan se tyhjäpäisten miesten keksintöä :)
 
vierailija
Jos joku on julkisuudessa ja hänellä on suuri määrä seuraajia, niin eikö se ole vain hieno asia että tälläinen henkilö yrittää hoitaa samalla kuntoon osan vailliseksi jäänyttä sivistyskasvatusta kertomalla että "hei, ei ole kovin cool käyttäytyä noin". Se ei ole mitään itkemistä ja uhriutumista, vaan epäkohtiin puuttumista ja sitä kuuluisaa some_vaikuttamista_.
 
Saralla on ihan tavallisia kuvia instagramissa. Samanlaisia on Roope Salmisella, Robin Packalenilla, Erinillä, Lauri Tähkällä, Sannilla, kaikilla mahdollisilla random ihmisillä jotka instagramissa sattuu olemaan. Jos sinä näet siellä pelkät tissit ja tyhjän pään niin kyllä se vika silloin on omassa päässäsi. Vaikka hän olisi lääkäri ja hoitaisi syöpääsi niin et siltikään näkisi hänessä muuta kuin tissit ja tyhjän pään, koska olet sairas.
Kerrotko mitä Sara tai muut kaltaisensa tarjoavat? Löytyykö sieltä jotain sisältöä vai liittyykö kaikki johonkin ulkoiseen, kuten sisustukseen, vaatteisiin, ulkonäköön?

Sara on varmasti oikein sympaattinen ja hyväsydämminen tyttö, mutta jos hänen koko elantonsa perustuu ulkoiseen habitukseen, on turha odottaa, että ihmiset hakevat hänestä sisältöä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kerrotko mitä Sara tai muut kaltaisensa tarjoavat? Löytyykö sieltä jotain sisältöä vai liittyykö kaikki johonkin ulkoiseen, kuten sisustukseen, vaatteisiin, ulkonäköön?

Sara on varmasti oikein sympaattinen ja hyväsydämminen tyttö, mutta jos hänen koko elantonsa perustuu ulkoiseen habitukseen, on turha odottaa, että ihmiset hakevat hänestä sisältöä.
Sara on ns. tuotteistanut itsensä ja tienaa mukavasti sillä. Mutta joo, jos huomaan, että jossain lehdessä on juttua Sarasta, niin klikkaan sen auki vain siinä toivossa, että näen hänet vähissä tai kireissä vaatteissa. Tämä kommentti varmaan kertoo kaiken hänestä, minusta tai meistä molemmista :D
 
vierailija
Minä en näitä suomijulkkiksia seuraile. Kun sinä ilmeisesti olet ymmärtänyt Saran sanoman, voinet sen meille muille tiivistää. Mitä Sara haluaa tuoda julki?
Sä meinaat että vastaus on ihan oikeesti että tissit? En kuule seuraile minäkään mutta tämän keskustelun myötä kävin kurkkailemassa hänen kuviaan ja näen aika paljon muutakin kuin vain pelkät tissit.
 
vierailija
Kerrotko mitä Sara tai muut kaltaisensa tarjoavat? Löytyykö sieltä jotain sisältöä vai liittyykö kaikki johonkin ulkoiseen, kuten sisustukseen, vaatteisiin, ulkonäköön?

Sara on varmasti oikein sympaattinen ja hyväsydämminen tyttö, mutta jos hänen koko elantonsa perustuu ulkoiseen habitukseen, on turha odottaa, että ihmiset hakevat hänestä sisältöä.
Sinun mukaan ainoa asia mitä hän tarjoaa on tissit ja tyhjä pää. Kyllä se vika silloin on omassa päässäsi.
 
vierailija
On se hauska kuinka ihmisillä on kova tarve sanailla miten toisen kuuluisi elää. Naurettavia sellaiset ihmiset. Nyt Sara ei saa edes instagramiin julkaista kuvia ilman että hän tuo julki ja tarjoaa jotain teille? Mitäpä jos annetaan hänen julkaista kuvia vaikka ihan itseään varten.
 

Yhteistyössä