V
vierailija
Vieras
Ron DeSantis ei tavoittele enää presidenttiehdokkuutta
Republikaani Ron DeSantis ilmoitti asiasta sunnuntai-iltana.
Trumpin tie Valkoiseen taloon on nyt suora ja sileä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ennenvanhaan Suomessa vangit rakensivat esim Seutulan lentokenttää ja maanteitä.Trumpin tie Valkoiseen taloon on nyt suora ja sileä.
Sulla sama käytäntö kuin Putella: poliittiset viholliset vankilaan.Ennenvanhaan Suomessa vangit rakensivat esim Seutulan lentokenttää ja maanteitä.
Toivottavasti USA:ssa se on edelleen käytössä niin Trump pääse tekemään suoraa ja sileää sorapohjaa asfaltille
Oi niitä aikoja kun joutuivat jotain tekemäänkin rangaistukseksi rikoksistaan
Ei suinkaan, olen enemmänkin tuomarishlöSulla sama käytäntö kuin Putella: poliittiset viholliset vankilaan.
Olin oikeassaEi suinkaan, olen enemmänkin tuomarishlö
Tottakai oikeudenkäynnit ensin, mutta pahalta näyttää kun niitä rikossyytteitä on todella paljon. En nyt tähän hätään löytänyt sitä juttua mutta olisiko niitä ollut jo peräti yli 90?
Mutta tosi hyvältä näyttää että tuo valehteleva suurrikollinen saadaan telkien taakse eikä hänestä tule presidenttiä
Yle: Donald Trumpiin kohdistuvat syytteet voivat viedä hänet vuosiksi vankilaan.
Sä olet toivonut kymmenen vuoden ajan Trumpin joutuvan vankilaan, mutta sitä päivää et tule näkemään.Ei suinkaan, olen enemmänkin tuomarishlö
Tottakai oikeudenkäynnit ensin, mutta pahalta näyttää kun niitä rikossyytteitä on todella paljon. En nyt tähän hätään löytänyt sitä juttua mutta olisiko niitä ollut jo peräti yli 90?
Mutta tosi hyvältä näyttää että tuo valehteleva suurrikollinen saadaan telkien taakse eikä hänestä tule presidenttiä ♥
Yle: Donald Trumpiin kohdistuvat syytteet voivat viedä hänet vuosiksi vankilaan.
Mikset halua rikollisen joutuvan vankilaan?Sä olet toivonut kymmenen vuoden ajan Trumpin joutuvan vankilaan, mutta sitä päivää et tule näkemään.
Toki haluan rikollisten joutuvan vankilaan, mutta vasemmistolaiset eivät halua.Mikset halua rikollisen joutuvan vankilaan?
Sekoilet kuin TrumpToki haluan rikollisten joutuvan vankilaan, mutta vasemmistolaiset eivät halua.
IL ”Trumpilla oli kampanjatilaisuus New Hampshiressa perjantaina. Puheessaan Trump kritisoi kilpakumppaniaan Haleyta ja väitti, ettei tämän kampanjatilaisuuksissa käy juuri yleisöä.TRUMP IN WHITE HOUSE 2024
Sekoilet kuin Trump
Et halua ja sitten haluatkin
Donald Trump sekoili puheessaan: Tulilinjalle joutuikin puoluetoveri
Trump ilmeisesti yritti esittää kyseenalaisia väittämiä demokraattien Nancy Pelosista, mutta puhuikin vahingossa oman puolueensa Nikki Haleysta.
Miksi levität väärää tietoa?Donald Trump sekoili puheessaan: Tulilinjalle joutuikin puoluetoveri
Trump ilmeisesti yritti esittää kyseenalaisia väittämiä demokraattien Nancy Pelosista, mutta puhuikin vahingossa oman puolueensa Nikki Haleysta.
Miksi kiellät tapahtuneen ja levität väärää tietoa?Miksi levität väärää tietoa?