Ron DeSantis ilmoitti luovuttavansa ja tukevansa tästä lähtien Trumpia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulla sama käytäntö kuin Putella: poliittiset viholliset vankilaan.
Ei suinkaan, olen enemmänkin tuomarishlö 👩🏻‍⚖️👨‍⚖️

Tottakai oikeudenkäynnit ensin, mutta pahalta näyttää kun niitä rikossyytteitä on todella paljon. En nyt tähän hätään löytänyt sitä juttua mutta olisiko niitä ollut jo peräti yli 90?

Mutta tosi hyvältä näyttää että tuo valehteleva suurrikollinen saadaan telkien taakse eikä hänestä tule presidenttiä ♥️👍

Yle: Donald Trumpiin kohdistuvat syytteet voivat viedä hänet vuosiksi vankilaan.

Ei suinkaan, olen enemmänkin tuomarishlö

Tottakai oikeudenkäynnit ensin, mutta pahalta näyttää kun niitä rikossyytteitä on todella paljon. En nyt tähän hätään löytänyt sitä juttua mutta olisiko niitä ollut jo peräti yli 90?

Mutta tosi hyvältä näyttää että tuo valehteleva suurrikollinen saadaan telkien taakse eikä hänestä tule presidenttiä

Yle: Donald Trumpiin kohdistuvat syytteet voivat viedä hänet vuosiksi vankilaan.
Olin oikeassa

IS ”MUUN MUASSA Venäjän presidentin Vladimir Putinin suosiossa oleva ja yhteensä 91 rikoksesta syytettynä oleva republikaanien johtoehdokas Donald Trump

Miksi te hönöt ihailette tuollaista ihmissaastaa?

Ei suinkaan, olen enemmänkin tuomarishlö 👩🏻‍⚖️👨‍⚖️

Mutta tosi hyvältä näyttää että tuo valehteleva suurrikollinen saadaan telkien taakse eikä hänestä tule presidenttiä ♥👍

Sä olet toivonut kymmenen vuoden ajan Trumpin joutuvan vankilaan, mutta sitä päivää et tule näkemään.

Joe Bideniin kohdistuvat rikossyytteet voivat viedä hänet vuosiksi vankilaan.

TRUMP IN WHITE HOUSE 2024
IL ”Trumpilla oli kampanjatilaisuus New Hampshiressa perjantaina. Puheessaan Trump kritisoi kilpakumppaniaan Haleyta ja väitti, ettei tämän kampanjatilaisuuksissa käy juuri yleisöä.

Sitten Trump jatkoi ja väitti, että Haley olisi ollut vastuussa Yhdysvaltojen kongressitalon pettäneistä turvallisuusjärjestelyistä tammikuussa 2021, jolloin Trumpin kannattajat valtasivat kongressitalon.

Asiasta ovat uutisoineet muun muassa The New York Times ja Fox News.

– Tiedättehän, Nikki Haley, Nikki Haley, Nikki Haley – tiedättekö, että he hävittivät kaikki tiedot ja todisteet? He poistivat ja tuhosivat sen kaiken. Kaiken. Monestakin syystä, kuten että Nikki Haley oli vastuussa turvallisuudesta. Tarjosimme hänelle 10 000 ihmistä. Sotilaita, kansalliskaartilaisia. Mitä ikinä he haluavat, he kieltäytyivät siitä. He eivät halua puhua siitä, Trump sanoi kampanjatilaisuudessaan perjantaina.”

Trumpin ongelmat

Yhteistyössä