Tuskin. Mutta kyllä sitä joissain paikoissa tulee mietittyä, että jos haluaa vaikka antaa negatiivista palautetta, niin sen tekee vasta kun on ruoan syönyt .Ne kuitenki räkii siihen,
Niissä salaateissahan on enemmän kaloreita kuin hamppareissa, mutta en kyllä tajua miksi syödä hamppari paikassa salaattia.Alkuperäinen kirjoittaja työntekijä;29574095:Asiaan täysin liittymättä mutta elämän fakta: vain läski syö hampurilaispaikassa salaatin ja se vitun läskipallero ottaa sen vielä light-jollain limulla. Sitten kun siltä ihraperseeltä kysyy että haluatko vaihtaa ranskalaiset porkkanoihin, se sanoo että "no tällä kertaa en."
minä olen läskie enkä syä salaattai hampurilaisbaarissa, enkä myöskän light limua. Kun kerran hampparila menee sen pitä ola kunnon hampurilainen isolla juomalla. Tuo scan on siitä hyvä, kun sieltä saa vaikka makkaraherkun ( makkaraperunat), mikä on mun ja miehen herkkua, kaikilla mausteilla. Se annos on älyttömän iso, jopa minäm suursyömäri en jakasa kaikkea syödä.Alkuperäinen kirjoittaja työntekijä;29574095:Asiaan täysin liittymättä mutta elämän fakta: vain läski syö hampurilaispaikassa salaatin ja se vitun läskipallero ottaa sen vielä light-jollain limulla. Sitten kun siltä ihraperseeltä kysyy että haluatko vaihtaa ranskalaiset porkkanoihin, se sanoo että "no tällä kertaa en."
Äänestin Mäkkäriä ja ottaisin Big Mac aterian ja tuplajuustohampurilaisen.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29573602:ei yksikään :x