Rokotteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedoton

Vieras
Voiko tietyn rokotteen jättää antamatta lapselleen vaikka on allekirjoittanut suostumuksensa rokottaa lapsi kansallisen rokotusohjelman mukaisesti? Onko pakko siis kaikki rokotukset ottaa? Neuvolantädin mukaan emme voi itse päättää, mitä rokotuksia annetaan ja mitä ei.
Onko kellään kokemusta/tietoa?

Tietysti voit päättää. Ei ole pakko antaa mitään jos ei tahdo - minunkaan kuopukseni ei ole saanut vielä yhtään rokotetta.

Minkähän paperin olet allekirjoittanut? :D Pyydä terkkaa allekirjoittamaan paperi, jossa hän ottaa vastuun haitoista..

Niin minäkin ajattelisin, että kai sitä lastaan koskevista asioista saa päättää itse. Minusta tuntuu, että minulla ja neuvolantädillä on seuraavalla käynnillä hieman keskusteltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedoton:
Niin minäkin ajattelisin, että kai sitä lastaan koskevista asioista saa päättää itse. Minusta tuntuu, että minulla ja neuvolantädillä on seuraavalla käynnillä hieman keskusteltavaa.

Taitanepa olla joo..Ei onneksi väkisin rokoteta.

Onko tietoa mitä kannattaa antaa mitä ei ?Kun kysyin rokotteiden haitoista neuvolasta kerrottiin että hyödyt suuremmat kuin haitat.. Ja palvelu muuttui vähemmän sydämelliseksi.

Yhteistyössä