V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täälläkin kysyttiin mutta mukisematta hyväksyi ja siirtyi seuraaviin uhreihin kun kieltäydyin näyttämästä ennen 17.Tämä riippuu omistajasta. Täällä pyydetään ravintoloissa passeja heti kun ravintolat avataan.
en voi muuta sanoa, kuin syvät kuopat teille ja toivottavasti otatte mahdollidimman vähän porukkaa mukaanne.
Täällä lentää pihalle jos passia ei ole.Täälläkin kysyttiin mutta mukisematta hyväksyi ja siirtyi seuraaviin uhreihin kun kieltäydyin näyttämästä ennen 17.
Osasi. Sehän ennusti, että kahdella rokotteella tilanne on tämä mikä se nyt on.THL osasi siis jotenkuten elokuussa ennustaa sen että kuinka suuri prosentti sairastuneista tarvitsee sairaalahoitoa.
Osasiko THL elokuussa ennustaa että toinen rokote ei tule riittämään? Tai sitä että saamme omikron variantin mikä leviää jopa kolmesti rokotettujen keskuudessa?
Enpä muuten usko hetkeäkään että tartuntojen määrä olisi 400 nyt vaikka rokotekattavuus olisikin 90%.
Eikö rokottamattomien pitäny olla kiltisti kotona?Täälläkin kysyttiin mutta mukisematta hyväksyi ja siirtyi seuraaviin uhreihin kun kieltäydyin näyttämästä ennen 17.
Miksi mun pitäisi laatia testamentti?Kyllä se on niin että rupea sinä vaan laatimaan testamenttia jos perinnönjako ei muuten ole selvä
säälin jo kovasti poloisia matoja jotka sairastuu sinut syötyään
Kiitti vinkistä, nyt on hyvä hetki pistää oma talo myyntiin kun vielä saa tosi hyvän hinnan ja sitten ostaa pilkkahinnalla joku luksustalo jossa ei asukkaita enää ole. Pankki myy siihen minimihintaan että saa vähäiset velat kuitattua poisMitä rokotevastaiset meinaa tehdä, kun rokotteen saaneet kuolevat reilun vuoden päästä? Onko talot katsottu valmiiksi?
Ja 30 mun puolestaOta kolme piikkiä minunkin puolestani.
Sanoinko olevani rokottamaton?Eikö rokottamattomien pitäny olla kiltisti kotona?
Sehän on kyllä viisainta koska te passilliset levitettä sitä ihan kybälläEikö rokottamattomien pitäny olla kiltisti kotona?
Just näin! Kannatan ajatusta! Toivon, et rahan arvo vaan ei romahda. Saat paljon vessapaperiaKiitti vinkistä, nyt on hyvä hetki pistää oma talo myyntiin kun vielä saa tosi hyvän hinnan ja sitten ostaa pilkkahinnalla joku luksustalo jossa ei asukkaita enää ole. Pankki myy siihen minimihintaan että saa vähäiset velat kuitattua pois
Miks ei olis hengissä?Ja 30 mun puolesta
Siihenhän se menee jos haluaa pitää sen passin saa voimassa vielä parin vuoden päästä jos nyt on sit enää hengissä
Oletko rokotettu?Sanoinko olevani rokottamaton?
Henki alkaa oleen höllässä grafeenin ja muiden aineiden takiaMiksi mun pitäisi laatia testamentti?
Mikä on grafeeni?Henki alkaa oleen höllässä grafeenin ja muiden aineiden takia
Terveystietoni ei kuulu sinulle.Oletko rokotettu?
Anonyymillä ei ole terveystietoja.Terveystietoni ei kuulu sinulle.