Rokotetuilla syöpäriski?

Minäkin olen tohtori ja voisin väittää vaikka että olen huomannut koronan sairastaneissa potilaissani syöpätapausten nousseen 60%. Uskotteko? Miksi?
En nyt ota muuten tähän kantaa, mutta jokuhan ne aina ensiksi alkaa huomaamaan ja kertoo asiasta eteenpäin niin, että muutkin alan ammattilaiset alkavat asiaa tarkkailemaan vai miten toi muuten menee?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
En nyt ota muuten tähän kantaa, mutta jokuhan ne aina ensiksi alkaa huomaamaan ja kertoo asiasta eteenpäin niin, että muutkin alan ammattilaiset alkavat asiaa tarkkailemaan vai miten toi muuten menee?
Näinhän se menee, mutta syövän kehittyminen vie kauan, jopa vuosia. SIksi on aivan turha spekuloida rokotteen ja syövän yhteydestä. Se on vain jälleen yksi rokotevastaisten "agenda" ja varsin turha sikäli, että suurin osa alkaa jo olla rokotettu.
 
vierailija
Tämä on samaa luokkaa kuin se miksi ei ulkomaalais taustaiset ota rokotetta. Eli vaikuttaa heidän mielestään miehisyyteen. Pelkäävät ettei muna seiso. No heitä on ihan liikaa jo täällä.
 
vierailija
Vähän medialukutaitoa nyt! Tässä yksittäinen henkilö esittää väitteen, jolle ei ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Sitten porukka uskoo tätä mieluummin kuin vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia.

Minäkin olen tohtori ja voisin väittää vaikka että olen huomannut koronan sairastaneissa potilaissani syöpätapausten nousseen 60%. Uskotteko? Miksi?
No jos virassa oleva tohtori kerran sanoo, niin kyllähän sitä on tapana uskoa
 
vierailija

Yksikään käytössä oleva koronavirusrokote ei kuitenkaan muuta ihmisen dna:ta, eikä näin ollen myöskään pysty aiheuttamaan syöpää. Käytössä olevat mRNA-rokotteet opettavat immuunijärjestelmälle, miten virusta vastaan taistellaan. Kyseinen mRNA ei kuitenkaan koskaan murtaudu ihmisen dna:han. Sen sijaan se tuhoutuu noin 72 tunnin kuluessa rokotuksesta.
"ei kuitenkaan muuta ihmisen dna:ta, eikä näin ollen myöskään pysty aiheuttamaan syöpää"
Vautsivau. No sitten tupakkakaan ei aiheuta syöpää.
 
vierailija
Vähän medialukutaitoa nyt! Tässä yksittäinen henkilö esittää väitteen, jolle ei ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Sitten porukka uskoo tätä mieluummin kuin vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia.

Minäkin olen tohtori ja voisin väittää vaikka että olen huomannut koronan sairastaneissa potilaissani syöpätapausten nousseen 60%. Uskotteko? Miksi?
Sanoma sinä, miksi sulle ei voi vastata itse asiasta?
 

Yhteistyössä