Rokotetuilla syöpäriski?

vierailija

Yksikään käytössä oleva koronavirusrokote ei kuitenkaan muuta ihmisen dna:ta, eikä näin ollen myöskään pysty aiheuttamaan syöpää. Käytössä olevat mRNA-rokotteet opettavat immuunijärjestelmälle, miten virusta vastaan taistellaan. Kyseinen mRNA ei kuitenkaan koskaan murtaudu ihmisen dna:han. Sen sijaan se tuhoutuu noin 72 tunnin kuluessa rokotuksesta.
Sitten roskaruokakaan ei aiheuta syöpää. Eikä tupakka.
 
vierailija
Vähän medialukutaitoa nyt! Tässä yksittäinen henkilö esittää väitteen, jolle ei ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Sitten porukka uskoo tätä mieluummin kuin vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia.

Minäkin olen tohtori ja voisin väittää vaikka että olen huomannut koronan sairastaneissa potilaissani syöpätapausten nousseen 60%. Uskotteko? Miksi?
olitko tuolla pari vuotta sitten?
 
vierailija
Vähän medialukutaitoa nyt! Tässä yksittäinen henkilö esittää väitteen, jolle ei ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Sitten porukka uskoo tätä mieluummin kuin vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia.

Minäkin olen tohtori ja voisin väittää vaikka että olen huomannut koronan sairastaneissa potilaissani syöpätapausten nousseen 60%. Uskotteko? Miksi?
GlysiiniaOlimeltipassa
 
vierailija

siinä se nyt on!

Koronavirus menee siis aivoihin myös, aiheuttaen tuhoja aivoissa jatkaen ja voimistaen alkanutta muistisairautta sekä aiheuttaa myös ns aivosumua terveillä koronapotilailla.

Niin, että sellainen tavallinen pikku flunssa ja influenssa. Omikron on myös koronavirus, vaikka sen sairastaisikin lieväoireisena. Menee sekin aivoihin.

Koronarokote ei ole siis kyseessä.
 
vierailija
Jos gm-ruokakin aiheuttaa niin miksei gm-piikkiproteiini joka joutuu sentään solujen sisälle. Ennen eu-alueella ruokapaketissa piti lukea että sisältää gm ruokaa, mutta kun tuli nämä rokotteet, se muutettiin. Eli jos haluaa olla varma että ei syö geenimanipuloitua niin kannattaa valita luomua.
Niin on pitänyt tehdä jo kauan aikaisemminkin.
 
vierailija
Vähän medialukutaitoa nyt! Tässä yksittäinen henkilö esittää väitteen, jolle ei ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Sitten porukka uskoo tätä mieluummin kuin vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia.

Minäkin olen tohtori ja voisin väittää vaikka että olen huomannut koronan sairastaneissa potilaissani syöpätapausten nousseen 60%. Uskotteko? Miksi?
No kerro ihmeessä!
 
vierailija
Vähän medialukutaitoa nyt! Tässä yksittäinen henkilö esittää väitteen, jolle ei ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Sitten porukka uskoo tätä mieluummin kuin vertaisarvioituja tieteellisiä tutkimuksia.

Minäkin olen tohtori ja voisin väittää vaikka että olen huomannut koronan sairastaneissa potilaissani syöpätapausten nousseen 60%. Uskotteko? Miksi?
En tiedä.
 
vierailija
On siellä todisteita, asiasta kirjoitti ruotsalainen patologi.

Tiedän kaksi ihmistä, joista toisella hidas syöpä räjähti 2. rokotteen jälkeen ja toisella löydettiin syöpä 3. rokotteen jälkeen.
 
vierailija
On siellä todisteita, asiasta kirjoitti ruotsalainen patologi.

Tiedän kaksi ihmistä, joista toisella hidas syöpä räjähti 2. rokotteen jälkeen ja toisella löydettiin syöpä 3. rokotteen jälkeen.
Kyllä tosiasia on että meillä ihan jokaisella on riski sairastua syöpään. Syöpä harvemmin alkuvaiheessa antaa itsestään mitään viitteitä ja valitettavan usein ihminen saattaa sairastaa tietämättään. Moni syöpä havaitaan jonkin muun hoitotoimenpiteen yhteydessä mikäli sitä ei löydetä syöpäseulonnoissa.
Tavallaan näiden edellisen kirjoittajan tapauksissa kävi hyvä tuuri, että syövät antoivat itsestään viitteitä olipa syynä sitten taudin etenemisen ajankohta tai rokotteen toimiminen ilmiantajana.
 

Yhteistyössä