Rokkitähden elkeet :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Meinasin laittaa ukoille lastenlauluja, mutta eipä kelvannukaan ku ne halus "sen taivas lyö tulta" :D Mä ny sitte laitoin sen niille. Molemmat riipas paidat ja housut pois, pikkarit jalassa rokkaavat. Kävivät hakemassa kitarat ja yrittävät ny möreällä äänellä laulaa ja esittää teräsbetonia :D Energiaa on triplasti enemmän ku kymmenen minuuttia sitte |O

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tuttua niin tuttua
nimim. basistin sisko :laugh:

Ei tätä meteliä vaan kauheen kauaa jaksa kuunnella :laugh:

Muistui äsken mieleen, ku olin ottanu muistitikun autoon ja siitä sitte kuuntelin musiikkia. Pysähdyin tupakalle ja ku menin takas autoon, niin toinen poika ilmoitti, että radiosta tuli Sanni-laulu :ashamed: (meidän koiran nimi on Sanni) Arvaa kuinka kauan laulettiin "mä haluun saada..." :x Suraavan kerran valitsen musiikit vähä paremmin :laugh:

Parikymppisenä äitinä elin vielä nuoruudessani ja huudatin Eppuja. Lapset lauloi päivähoidossa: siis ryyppäämään ryyppäämään joka ilta sännätään ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään, tahdon olla juovuksissa aina sekä maanantaina..." Ja: "kun kitara sooii, ei itkeä saa..."

Nuori pph oli itsekin, piti minua alkoholistiäitinä, epäkelpona, luuli että meilä ryypätään joka ilta.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Parikymppisenä äitinä elin vielä nuoruudessani ja huudatin Eppuja. Lapset lauloi päivähoidossa: siis ryyppäämään ryyppäämään joka ilta sännätään ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään, tahdon olla juovuksissa aina sekä maanantaina..." Ja: "kun kitara sooii, ei itkeä saa..."

Nuori pph oli itsekin, piti minua alkoholistiäitinä, epäkelpona, luuli että meilä ryypätään joka ilta.. :)

Mä kans monta kertaa sanoin pojille, että tuota ei sitte tarhassa lauleta... eikä kyllä kotonakaan olis tarvinu.

Yhteistyössä