Roitsun naiset riviin

No laitanpa kun ei muita kuulu.Äiti Santaparkin kummulta.
Väsynyt tänään.Yksin kotona kolmen lapsen kanssa viikonloppu.Viime yönä valvoin pienimmän (kohta 1,5v) kanssa pari tuntia ja aamulla isommat aloittivat normaalit kinastelut hyvissä ajoin ennen kaheksaa.hohhoijaa...

hamtaro
Täällä ollaan. Viikon loppu on mennyt ihan kotosalla. Illalla vaan käytiin mummolassa syömässä. Poika teki äsken ennen nukkumaan menoa katoamistempun. Mies vei takasta tuhkia ulos ja kulki useita kertoja sekä taka- että etuovista. Yhtäkkiä huomasin, että poikaa ei näy missään. Huhuilin ja etsin joka huoneesta, mutta poika ei päästänyt minkäänlaista ääntä. Olin jo varma, että se on luikahtanut ovesta ulos huomaamattani, mutta sitten se löytyi kodinhoitohuoneesta pesukoneen kimpusta. Kylläpä kerkes melkein paniikki iskeä vaikka koko juttu kesti varmaan vain pari minuuttia. Ilmeisesti olen aina niin tarkasti tiennyt ainokaiseni liikkeet, että nyt ku se vähäksi aikaa katosi valvonnasta meinasi äiti säikähtää puolikuoliaaksi. Että tämmöstä tällä kertaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2005 klo 22:23 hamtaro kirjoitti:
Täällä ollaan. Viikon loppu on mennyt ihan kotosalla. Illalla vaan käytiin mummolassa syömässä. Poika teki äsken ennen nukkumaan menoa katoamistempun. Mies vei takasta tuhkia ulos ja kulki useita kertoja sekä taka- että etuovista. Yhtäkkiä huomasin, että poikaa ei näy missään. Huhuilin ja etsin joka huoneesta, mutta poika ei päästänyt minkäänlaista ääntä. Olin jo varma, että se on luikahtanut ovesta ulos huomaamattani, mutta sitten se löytyi kodinhoitohuoneesta pesukoneen kimpusta. Kylläpä kerkes melkein paniikki iskeä vaikka koko juttu kesti varmaan vain pari minuuttia. Ilmeisesti olen aina niin tarkasti tiennyt ainokaiseni liikkeet, että nyt ku se vähäksi aikaa katosi valvonnasta meinasi äiti säikähtää puolikuoliaaksi. Että tämmöstä tällä kertaa.
Hui kauhistus :\| Pojat on poikia, aina tekniikan kimpussa =) Mukavaa alkanutta viikkoa! =)

Huomenta ja kiitos!Olen palstaillut täälllä jo yli vuoden.Käyn päivittäin katsomassa mitä kuuluu.
Kyllä minä Aapakirkolla käyn melkein joka tiistai kerhossa poikien kanssa ja vanhempaa poikaa käytän päiväkerhossa.Nyt ollaan pysytty visusti kotona.Koitetaan parantua syystaudeista.
Meilläkin isompi poika teki huikean katoamistempun kun nuorempi oli ihan vauva.Päästin isomman pihalle ja sanoin,että odottele siinä,puen vauvan ja sitten lähdetään puistoon.No,puin vauvan ja menin pihalle,eikä isompaa näy missään,juoksin ihan paniikissa pihalla ja huutelin nimeltä.Siihen tuli jo naapuritkin huolestuneena etsimään kaveriksi.Naapurin tyttö lähti pyörällä sitten katsomaan lähipuistosta,joka oli silloisen kodin lähellä,parin sadan metrin päässä.Sinnehän se jannu oli juosta kipaissut.Hui kauhea kun säikähdin,ja mielessä kerkesi käydä vaikka mitä niinä muutamina minuutteina,kun häntä etsittiin.Pojat on tosiaan poikia,vaikka on tuo meidän koululainenkin (tyttö) leikkinyt piilosta Rovaniemen citymarketissa,mutta se on jo toinen juttu...

Ai niin,olen 37v,avioliitossa.Kotona olen ollut kohta neljä vuotta,keväällä tai kesällä kai töihin (onneksi ei ole työpaikkaa mihin mennä,joten kotona olo saattaa jatkua pitempäänkin).

wilma69
joka päivä käyn lukemassa kirjoituksianne,mutta itse en kyllä ehdi kuin käväistä koneella,niin tämä näpyttely jää vähiin .kotosalla enimmäkseen päivät olen pikkutyttöjen kanssa,mutta niin vain päivät hurahtaa ohi ja iltapäivällä koneen kimpussa koululaiset ja illalla onkin taas muuta hommaa perheen kans,jotta älkää luulko minun hyljännen tätä sivustoa,vaikka tekstiä tuleekin vain harvakseen:)

tänään on synnytyksen jälkitarkastus-päivä,vanhin muksuista ehtii kotiin ennen sitä ja toivottavasti hellukin,joten saan tytöt jättää pois matkasta,niitä aniharvoja reissuja yksikseen...aah mikä nautinto,pääsen siis neuvolalääkärin tutkittavaksi ja ihan ilman nuorimmaisia..niitä elämän pieniä nautintoja..

mutta nyt palapelin tekoon ja kohta sit ulos...Hyviä päivänjatkoja kaikille =)

Terve!! Niin tylsää se kotiäidin elämä voi olla,mutta silti järki juoksee (vitsi!)
meidän pikku kullannupuilla jo ollut 8 viikkoa räkätauti ja pari viimeistä viikkoa silmätulehduskin koko porukalla.Lääkekuurilla on oltu.En taida huomennakaan uskaltaa kerhoon,vaikka mieli tekisi niin hirveesti,vaikka sieltähän ne taudit varmaan on meillekin tullu.Isompi jannu vois keskiviikkona jo olla kerhokunnossa.Onkos teillä jo ollut syysflunssaa?

Tulinpas vaihteeksi tänne häiriköimään, hihii :LOL:

Enpäs ole ehtinyt tänne juuri kirjoittelemaan, kun nuo työt häiritsee vapaa-aikaa.

Eipäs mulla ihmeitä kun tuli vaan mieleen kun luin noita juttuja Syväsenvaaran rinteestä (lapsuuteni kun olen siellä viettänyt ja Aapakirkkokin todella tutuksi ehti tulla) että oottekos koittanut mäen laskua Syviksen päältä tai nykyisin Santaparkin päältä? Itse tuli joskus testattua parin kaverin kans pulkalla, muuten ihan kiva mutta matka pysähtyi puuhun, auts. :LOL: Ideaa tulevaksi talveksi.

No joo pakko painua pehkuihin aamulla 7:ltä alkaa työt.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! :hug: :wave:

Minttuneilikka
Minäkin kävin ilta/yöän ratoksi katsomassa sivuja ja teidän juttuja. Nyt kuuman mehun jälkeen petiin,meilläkin räkätauti ja köhät vaivanneet. Lunta ja pakkasia odotellessa,vaikka talvesta en hirveesti diggaakaan.
Öitä ja mukavaa tiistaita kaikille Rollon naisille.
T:mä ja trio :flower:

[
Niin, se onkin pahinta kun se järki vielä juoksee, helpottavaa olisikin vain turtana seurailla elämänmenoa. :LOL:

On teillä hurjat taudit päällä. Ehkei kannata vielä huomenna lähteä kerhoilemaan, eihän siitä pysty sairaana edes nauttimaan. Joo, siellä kerhossa ne taudit pesii pinnan alla. Me saatiin kesäkuussa tai siis poika sai sieltä sellaisen pöpön, jonka jälkiseurauksista vieläkin kärsitään. Keuhkoputkentulehdus, joka äityi sairaalakuntoon asti. Huomenna on tarkemmat tutkimukset puolenpäivän aikaan lks:ssä eli meiltäkin todennäköisesti jää kerho väliin. Saatais vain selvyys yskään ja väsymykseen eikä tarvis pojan enää astmapiiippua käyttää. Muuten ollaan oltu terveinä, onneksi. On se kova homma sullakin, silmätulehdukset vielä vaivaamassa, huh huh...

Pian menossa kattoon täydellisiä naisia, vaikkei se eka osa muhun minkäänlaista vaikutusta tehnytkään. =) Tekeekö sun mies keikkatyötä, kun olit viikonlopun lasten kanssa keskenään? Jos saa udella... =) Mullakin nimittäin joskus yksinäisiä (siis miehettömiä) viikonloppuja.

Huomenta

Peukut pystyyn sairaalareissulle,toivottavasti poika tervehtyy pian.

Jätämme tänään tosiaan kerhon väliin,kun pienellä yhä nenä vuotaa.Harmillista kun me ollaan innokkaita kerhoilijoita,joskus tuntuu että minä vielä enempi,kuin pojat.Siellähän on mukava tavata toisia kotiäitejä,se on todellinen henkireikä siis!

Mieheni on viikonloppuisin hirvijahdissa.Se on hänellä tällähetkellä ainoa harrastus työn vastapainoksi,siksi suostun koko viikonlopun poissaoloon.Joskus hän lähtee vasta lauantai-iltana,mutta mieluummin kuitenkin perjantaina,että kerkeää varhain la aamuna metsään.

Täydellisistä naisista..eka osan jaksoin katsoa,mutta eilen olin nukahtanut ennen loppua.Tuleekohan tästä "Sinkkuelämän" veroinen hittisarja?Sekin parani oikeastaan koko ajan loppua kohti.Huomasin sen kun kesällä tuli ihan ensimmäisiä sinkkuelämän uusintoja.Kuullaan..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 22:50 ÄISKÄ04 kirjoitti:
Tulinpas vaihteeksi tänne häiriköimään, hihii :LOL:

Enpäs ole ehtinyt tänne juuri kirjoittelemaan, kun nuo työt häiritsee vapaa-aikaa.

Eipäs mulla ihmeitä kun tuli vaan mieleen kun luin noita juttuja Syväsenvaaran rinteestä (lapsuuteni kun olen siellä viettänyt ja Aapakirkkokin todella tutuksi ehti tulla) että oottekos koittanut mäen laskua Syviksen päältä tai nykyisin Santaparkin päältä? Itse tuli joskus testattua parin kaverin kans pulkalla, muuten ihan kiva mutta matka pysähtyi puuhun, auts. :LOL: Ideaa tulevaksi talveksi.

No joo pakko painua pehkuihin aamulla 7:ltä alkaa työt.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! :hug: :wave:
Hei vaan

Olemme joskus käyneet siellä laskemassa,mahtavia monttuja ja pitkät,jyrkät mäet.Viime keväänä kävimme siellä myös ihan kävelyretkellä,huikean kauniit maisemat Rovaniemelle.
Pitäisi lähteä retkelle vielä ennenkuin lumet tulee!
Iloista päivää!

Hei kaikille :)

Kyllä tuo aika menee työn yhdenkin vauvelin kans niin hyvin, että hyvä kun ehtii laskut edes käydä netissä maksamassa! Mut nyt poitsu nukahti leikkimatolle, joten tulin kurkisteleen. En vienyt poikaa vielä ulos, vaan säästän rataslenkin iltapäivään, nukkuu sitten vähän pidempään. Ilma on todellakin ihanan näköinen!! Vaikka aika raitis varmaan on.

Joo ei oo täydelliset naiset vielä todellakaan ohittaneet Sinkkuelämää!! Se oli mun ehdoton suosikki ja on vieläkin!! Kesällä sitä katsoessa tuli niin omat sinkkuaikani mieleen :) Tuli otettua siitä aika hyvin kaikkea kivaa irti. Siitä ei ole niin kauaa, että olisin unohtanut, vajaa kaksi vuotta!!! Mutta ei niitä aikoja ole ikävä, kun ihanan miehen löysi ja sitä kautta sai sen vauvakuumeenkin!!

Tosiaan Levillä ollaan taas ja viikonloppu oli taas kamalan hektinen. Tunsin oikein kun verenpaine suhisi. Niin paljon mitä haluais kotona tehdä, ja niin vähän aikaa.

Mut ens viikolla ja sitä seuraavalla ei pojan kans tullakkaan tänne miehen matkassa, vaan hoidetaan asioita, poiketaan mm. Oulussa. Saas nähä miten menee vieraassa ympäristössä rauhoittuminen pojalta. On meinaan nykyään aika tepinöissään, kun pääsee kotiin. Katselee vain ympärilleen, eikä malta oikein edes syödä.

Mut tässäpä kiihkeimmät, ja kaikille kivaa syyspäivää!!!

Hei Sollu, (onko tämä muuten lempinimesi vai jostain muusta keksitty?)

NÄin tänään selkäsi, kun lähdit kerholta! En huomannut sua aikaisemmin. =) Joo, olishan se ollukin aika koomista, jos olisit siinä aulassa mua alkanut puhutella, että "terve footballers wife..." Olis varmaan tätit vähän ihmetelleet. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 20:46 Footballers Wife kirjoitti:

NÄin tänään selkäsi, kun lähdit kerholta! En huomannut sua aikaisemmin. =) Joo, olishan se ollukin aika koomista, jos olisit siinä aulassa mua alkanut puhutella, että "terve footballers wife..." Olis varmaan tätit vähän ihmetelleet. :D
No heipä hei!!

Aivan,kotiäitien sisäpiirihuumoriksi varmaan olis luulleet.Koitin minäkin sinua vilkuilla lähtiessä,muttet huomannut.
Miten pitkään olette Oulussa?Varmaan ihan mukavaa vaihtelua teille ja ennenkaikkea irtiotto Rovaniemestä,vai mitä?
Toi Sollu -nimi on erään ystäväpojan keksimä lempinimi suoraan mun oikeasta nimestä.Se on kansanopistoajoilta yli kymmenen vuoden takaa.Vetäisin sen käyttöön ihan pölystä siis..MUTTA,mistäs sinun footballers wife on keksitty?
Kotona rauha maassa (pojat nukkuu).Isäntä lähti iltakoneella juuri Helsinkiin ja tytär on koulukaverinsa luona yökylässä (heillä on syysloma nyt).Ilta ihan itseni seurassa.Notkun täällä netissä jonkinaikaa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 22:54 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 22:00 Sollu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 20:46 Footballers Wife kirjoitti:

No heipä hei!!

Aivan,kotiäitien sisäpiirihuumoriksi varmaan olis luulleet.Koitin minäkin sinua vilkuilla lähtiessä,muttet huomannut.
Miten pitkään olette Oulussa?Varmaan ihan mukavaa vaihtelua teille ja ennenkaikkea irtiotto Rovaniemestä,vai mitä?
Toi Sollu -nimi on erään ystäväpojan keksimä lempinimi suoraan mun oikeasta nimestä.Se on kansanopistoajoilta yli kymmenen vuoden takaa.Vetäisin sen käyttöön ihan pölystä siis..MUTTA,mistäs sinun footballers wife on keksitty?
Kotona rauha maassa (pojat nukkuu).Isäntä lähti iltakoneella juuri Helsinkiin ja tytär on koulukaverinsa luona yökylässä (heillä on syysloma nyt).Ilta ihan itseni seurassa.Notkun täällä netissä jonkinaikaa..
Hei! Tässä matkalla petiin ja pysähdyin tähän konetta sammuttelemaan. Katottiin miehen kans telkusta ohjelmaa pakkomielteistä, tulee bbc primeltä. Ihan mielenkiintoista, mutta jo alkaa väsyttää ja huomenna tulee kirvesmies jo heti aamusta.

Ollaan oulussa varmaan ma-ke. En oikeastaan haluaisi alkaa näillä keleillä lähteä ajamaan, voi olla että ihan junalla mennään: MUn lapsuudenkotihan on siellä, vaikka mun vanhemmat asuukin espanjassa, veli vaimoineen isännöi sitä oman asuntonsa ohella. Eli tuttu ja hyvä majapaikka kun on niin ei silleen ole kiirettä takaisin. Viimeksi vain kun siellä käytiin en saanut lapsia millään nukkumaan, vaan piti mennä itekin. Saa nähdä miten nyt rauhoittuvat.

En oikein edes tiedä mistä tuo mun nimimerkki tuli, mies taisi tokaista jotain. En ollut edes sarjaa liiemmin seurannut, onkin aivan tonttu sarja. Oon miettiny jos vaihtaisin nikin "veikkaajan vaimoksi". Se olis paljon lähempänä totuutta. Samanlaisia sohvaperunoita ollaan tuon miehen kanssa... :D B) Vaikka onhan se tietenkin herttaista, jos miehen mielestä omasta vaimosta löytyy glamouria ja seksikkyyttä. Viittaan siihen, kun se löysi musta jotain yhtäläistä sen sarjan bimbojen kanssa... :LOL:

Mitä sun mies tekee? Meinaan onko työmatka helsinkiin? Mun ukko on yrittäjänä autourheilualalla. Matkustelee jonkin verran. 'Tämä on pieni kaupunki ja monet sen ainakin nimeltä tunteekin, kun on vielä englantilainenkin...

Rentouttavaa syyslomaa! =)

ps. Rekisteröidy niin voidaan laittaa y-viestiä. Vois esittäytyä ihan omalla nimelläkin. B)
Huomenta huomenta!

Eilen illalla jäi näpyttely kesken kun pienimmäinen ukko alkoi äkistä sängyssä ja oli mentävä viereen..samalla uni voitti minutkin..

Mieheni on tosiaan työmatkalla nyt,hän on sähköalalla.aika harvoin hän lähtee työreissuille,vaikka niitä olisi tarjolla.minä voisin senkin edestä ottaa lentolipun johonkin suuntaan pariksi päiväksi ihan yksinkin.

Rumannäköinen ilma Rollossa tänään,harmaampaa ei vois olla.Siitä huolimatta,mukavaa päivää!

Heips,
onpas sumuinen päivä. Huomenna taas kotiin :)
Hirvittää kyllä vähän etukäteen miten Oulun reissu menee, kun poika on nykyisin niin kiinnostunut ympäristöstään, että perjantaisin kun kotiinkin mennään ei syömisestä ja nukkumisesta meinaa tulla mitään. Ja Oulussa olis vielä monta paikkaa missä pitäis käydä ja asioita hoitaa... Eli kyllä pitää etukäteen suunnitella ja karsiakin kulkuja. Pitäs mennä kai rauhallisimpaan majapaikkatarjoukseen, kun poika on vasta/eilen alkanu harjoittelemaan kiinteitä, niin siihen menee varmaan aikaa ennenku alkaa sujuun. Tänään kahdessa teelusikallisessa meni tunti :O
Nyt pitäs alkaa tätä majapaikkaa alkaa laittaa luovutuskuntoon..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 20:01 Sollu kirjoitti:
Hyvää perjantai-iltaa! Missä kaikki Rovaniemen äitsykät taas olette?
Täällä on melko hiljaista ollut muutaman päivän.Mitä kuuluu??
Onko ketään siellä, huhuu?
On tämä hauskaa ,pitää itseään lainata kun ei ole ketään muita. :LOL:

Yhteistyössä