Roikkuvat pallit ärsyttävät yhäkin

• Viestiketjun aloittaja Albert K
  • Ensimmäinen viesti
bombulum
Parempi se on roikkuvat pallit ku ei palleja ollenkaa, noilla salilla käyvillä ei oo palleja ku syövät steroidia, siks ovat myäskin steriilejä, että tommosta tuhkamunnaa en huoli. Pittää olla pallit, jotka läpsyttää kivasti.

hms
Parempi se on roikkuvat pallit ku ei palleja ollenkaa, noilla salilla käyvillä ei oo palleja ku syövät steroidia, siks ovat myäskin steriilejä, että tommosta tuhkamunnaa en huoli. Pittää olla pallit, jotka läpsyttää kivasti.
Oon aivan samaa mieltä, että vanhan kansan vitjamunat on hyvät. Ite oon vähän parannellut vielä, palleja olen venytellyt niin että roikkuu tuossa reiden puolivälissä. Joskus imaisen vielä niihin kudosnestettä alipaineella niin että on tilavuutta runsaat puolilirtaa. Silloin melkein hävettää mennä kauppaan kun verkkarit heiluu pallien tahdissa. On joku katsonut perään että mikähän sonni tuossa meni ohi. Kerran kaupassa yksi eukko koppasi kiinni munista ja totesi , että näitä pitäis kokeilla oikein kunnolla mutta kun on ukko mukana kaupassa.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Ikähän tämän tekee, ei nämä minunkaan pallit vielä roikkuneet kolmekymppisenä. Nyt kuusikymppisenä maan vetovoima on tehnyt tehtävänsä. En oo moksiskaan..

vierailija
Pallit roikkuu kaikilla, koska siittiöitä ei valmistu, jos kivekset on liian lämpimät siksi ne roikkuu jotta olisivat viileämmät. Naidessa pallit nousevan aina peniksen tyvelle jotta ne ei vahingoitu ja haittaa naimista heilumalla.

Yhteistyössä