Roikkuva maha

Onko enää mitään mahiksia saada mahasta kiinteää, ei niin roikkuvaa enää lapsen saannin jälkeen ?? Eikoinen 4kk ja paino tippunu parikytä kiloa jo ennen esikoista, ja tippu ihan hyvin synnytyksen jälkeenki nyt tosin todettu uusi raskaus, että se hidastaa tahtia ;) Mutta tän seuraavan peipposen jälkeen, onko turha haaveilla enää kiinteämmästä vatsanseudusta!!!!==??

..
minäkään en usko että siitä ihan kiinteetä kyllä saa..mut mistäs sit tietää kuitenkaan :)
onko sulla iho siitä löysä vai lihakset heikossa kunnossa?

-toinen 4kk: n äiti :D

Nipsuneiti
Riippuu varmaan myös geeneistä ja sun kondiksesta ennen raskautta. Kattokaa esmes Madonnaa, ei siitä edes huomaa että on synnyttänyt nainen. Mutta mulla tossa purjehtii tommonen nalle puh- säkki ihanan kehoni jatkeena :)...yritystä kiinteytykseen ikä kaikki!

toivossa elän ettei käy noin...
Meneeköhän se niin, että jos lihoo paljon raskauden aikana tai sitä ennenkin, niin sitten sille pussille ei voi enää mitään, kun iho on päässyt löystymään, mutta muuten on jotain toivoa palautumisesta? Veikkaisin että kirurgin veitsi on ainoa ratkaisu tai sitten se, että lihottaa itsensä suurin piirtein entisiin mittoihin...

x
Raskauden aikana vatsalihakset joutuu venytykselle mikä voi näkyä raskauden jälkeen vatsan pullotuksena. Roikkuva iho johtuu ihon venymisestä. joillakin iho kiinteytyy paremmin ku toisilla.

hei
Itse sain todella mahtavan pyykkilaudan tiukalla treenillä ja ruokavaliolla kahden lapsen jälkeen. Nyt on tllut kaks muksua lisää ja uskon että kunhan tekee duunia, niin aivan varmasti saa taas kauniin vatsan. Mut 200 vatsaliikettä päivässä ja ankara ruokavalio, sillä mennään sitten!

herkkusika
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Itse sain todella mahtavan pyykkilaudan tiukalla treenillä ja ruokavaliolla kahden lapsen jälkeen. Nyt on tllut kaks muksua lisää ja uskon että kunhan tekee duunia, niin aivan varmasti saa taas kauniin vatsan. Mut 200 vatsaliikettä päivässä ja ankara ruokavalio, sillä mennään sitten!
aivan varmasti tekis tämä hyvää. mulla on ongelmana tuo ruokapuoli. Sorrun liiankin usein turhaan herkutteluun.. :/

:)
armoa bebet, miksi pitää rääkätä itteensä armottomalla ruokavaliolla ja biljoonalla rutistuksella, varmasti saa ihan soppelin vattan vähemmällläki!! Edes joka toinen päivä tekis pientä jumppaa ja söis kuitupitoista ruokaa, itte huomaan ainakin et jos syön huonosti niin maha turpoaa ku kuudennella kuulla

pica
Venynyttä ihoa ei saa takaisin kasaan millään jumpilla, se on taivaan tosi! Se on sitten ihan asia erikseen, jos on pientä yleistä löysyyttä mahan seudussa tai ylimääräistä rasvaa. Ole onnellinen, jos sinulla on nahka palautunut, se on iästä, geeneistä ja lihomisen määrästä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja pica:
Venynyttä ihoa ei saa takaisin kasaan millään jumpilla, se on taivaan tosi! Se on sitten ihan asia erikseen, jos on pientä yleistä löysyyttä mahan seudussa tai ylimääräistä rasvaa. Ole onnellinen, jos sinulla on nahka palautunut, se on iästä, geeneistä ja lihomisen määrästä kiinni.
joo, näinhän se on. ei sille nahkalle kyllä paljoa voi vaikka kuinka jumppais. toki sille sitten voi, että onko siellä nahkan alla läskiä vai lihaksia. kirurginveitsellä sen sitten sais lopullisesti lähtemään.

suskii
hei voi ei! onks totta oikeesti, oon ite vasta 19 ja tyttö reilu vuoden, suht hoikassa kunnossa mut mahassa on sellanen pieni arpinen nahkapussi. Eikö tosiaan oo mitään liikettä tai kotikonstia millä sais tän mahan kuntoo. Olin 48kg tullesssani raskaaks ja 20 kg tuli siihen päälle. Nyt varmaan 54kg ja tahtois timmin kropan. Rinnat meni ihan pilalle mut ne kävin korjauttamassa silikoneilla, ei ois kyllä toiseen kauneusleikkaukseen varaa ja ois kiva ottaa kesällä aaurinkoa ihan bikineissä. Tosin arpiahan on mulla joka puolella mutta jos sais ees ton mahan vielä kuntoon. Alan vaipuu epätoivoon.

Yhteistyössä