se siinä onkin hyvä ettei se satu ollenkaan.sellasta pientä kihelmöintiä tuntuu hoidon aikana mut ei se oo kipua vaan sellasta pientä pistelyä,mut ei enää sen hoidon jälkeen..iho ei oo mitenkään arka tai muutenkaan tunnu miltään sen hionnan jälkeen,et voi hyvin laittaa vaatteet päälle eikä nahkaa arista. punotus on tosi pientä, ainakin mulla ja seuraavana päivänä ei enää yhtään punoittanut,mut kukas sinne paidan alle nyt kurkkiskaan
olin muuten ensimmäinnen joka kävi mahaansa hiotuttamassa siä liikkeessä ja olivat kyl innostuneita ku saivat kokeilla jotain uutta..moni julkkishan on kertonut ihan julkisuudessa et on käyttänyt tätä menetelmää synnytyksen jälkeen,ku se on turvallista esim.imettäessä ja muutenkin helppo ja kivuton.
ainoastaan saunaa ja suihkua/uimista ei suositeltu saman päivän aikana,et ei sen pahempaa =)
meidän entisellä paikkakunnalla joka oli varsinainen tuppukylä sitä tehtiin kai vaan paris paikas mut tääl tampereella on useitakin paikkoja mis niitä tehdään. Kosmetologit niitä ainakin tekee,muista en sit oo varma,mut kato puh.luettelon keltaset sivut tai esim.googlesta,laita haku esim.ihon mikro-hionta ja siihen perään oma paikkakunta.olen siten ainaki löytänyt pitkän listan
toivottavasti oli edes jotain apua :heart: