Rohkenen väittää ettei Jumalaa ole olemassakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt ruskeana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ei tarvi tekoja sun täytyy vaan luovuttaa ja se onkin se vaikein juttu, mutta pyydä tähän apua Jumalalta <3

Mitä tämä tarkoittaa?

Se on se ydinjuttu kun puhutaan uskomisesta. Uskominen siihen, että Jumala tietää parhaiten asiani. Luovuttaa kaiken Hänelle. Se on ainoa mitä tarvii TEHDÄ.

Kiitokset selvityksestä! Voi kun minullakin olisi usko, tuntuu vapauttavalta tuo ajatus.

Vai että tietää mikä on minulle parasta??
HAH
Kun katson kuinka lapseni kärsivät, kun ajattelen mitä kaikki nämä murheet ja pahat asiat heille tekevät, en missään nimessä usko Jumalaan.

J, usko on lahja, mutta sinäkin saat sen kun pyydät :)

Kylkiluu, Jumala ei ole syypää pahuuteen maailmassa se on ihmisten oma valinta. Jokainen murha, lapsen hyväksikäyttö jne on ihmisen valinta tehdä niin Jumala ei tahdo kenellekään pahaa.
Miettippä jos Jumala vaikka huomenna lopettaisi kertakaikkisesti kaiken pahuuden maailmasta. Uutisista tulisi pelkästään hyviä uutisia, sodat loppuisi yksikään ihminen ei kuolisi toisen eikä oman käden kautta. Antaisitko kaiken kunnian siitä Jumalalle? Uskoisitko että Jumala on sen tehnyt?

Jumala on tehnyt itsensä tunnetuksi ihmiskunnalle kahdella huomattavalla tavalla. Tärkeämpi niistä on Raamattu, joka tekee tunnetuksi hänen totuutensa ja hänen ikuisen tarkoituksensa. (Johannes 17:17; 1. Pietari 1:24, 25) Toinen tapa on se, että hän tekee itseään tunnetuksi luomakuntansa välityksellä. Tarkkaillessaan kaiken ympärillään olevan suurenmoisuutta monet ihmiset ovat tulleet siihen tulokseen, että täytyy olla olemassa Luoja-Jumala, jonka suurenmoinen persoonallisuus heijastuu hänen töistään. - Ilmestys 15:3, 4.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on sellanen heikkous, että alkoholi maistuu ja sitä on suvussakin (ja uskon sen olevan perinnöllistä). Monta kertaa on mielessä käynyt kävellä alkoon ja ostaa pullo. Poika on kuitenkin se pelastava tekijä etten ole niin alas vajonnut. Joka päivä mietin, että kun sais pään täyteen ja unohtas kaiken.

Sua taitaa masentaa. Ellet ole jo hakenut apua, niin se kannattaa. Oli Jumalaa tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä taas Jumala ehdottomasti on. Tuntuu, että kaikki vaan järjestyy, kun rukoillaan. Tai viimeaikoina on alkanut tuntua siltä, kun alettiin rukoilla yhdessä miehen kanssa. Ennen ei tuntunut tältä, vaan pelotti.

Joka ilta rukoilen ja olen kiitollinen siitä hyvästä mitä olen saanut erittäin vähäisissä määrin. Joka ilta vaan jaksan ihmetellä mitä pahaa minä olen tehnyt tämän ansaitakseni.

tätäpä minäkin viimeaikoina miettinyt.

Ei pahoja asioita tartte ansaita. Niitä vaan tapahtuu. Silloin on hyvä, jos voi luottaa johonkin. Jos tuntuu, ettei voi luottaa, niin silloin oikeasti on tosi toivotonta.

Toinen tapa on se, että hän tekee itseään tunnetuksi luomakuntansa välityksellä. Tarkkaillessaan kaiken ympärillään olevan suurenmoisuutta monet ihmiset ovat tulleet siihen tulokseen, että täytyy olla olemassa Luoja-Jumala, jonka suurenmoinen persoonallisuus heijastuu hänen töistään. - Ilmestys 15:3, 4.

Lainaa

No justjoo ja oikeesti.

Kun kukaan joka tietää lasteni kohtalon, ei todellakaan näe tässä mitään suurenmoista!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla on sellanen heikkous, että alkoholi maistuu ja sitä on suvussakin (ja uskon sen olevan perinnöllistä). Monta kertaa on mielessä käynyt kävellä alkoon ja ostaa pullo. Poika on kuitenkin se pelastava tekijä etten ole niin alas vajonnut. Joka päivä mietin, että kun sais pään täyteen ja unohtas kaiken.

Sua taitaa masentaa. Ellet ole jo hakenut apua, niin se kannattaa. Oli Jumalaa tai ei.

Aina olen ylös rämpinyt siitä huolimatta, että elämä potkii päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ei tarvi tekoja sun täytyy vaan luovuttaa ja se onkin se vaikein juttu, mutta pyydä tähän apua Jumalalta <3

Mitä tämä tarkoittaa?

sityä että uskovat on luovuttajia

Teet mitä tahansa, ja siis ihan mitä tahansa - ei hätää! Kadut vain ja pyydät anteeksi ja kaikki on taas hyvin. Niin mutta ainiin se perisynti...