M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja J:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tarvi tekoja sun täytyy vaan luovuttaa ja se onkin se vaikein juttu, mutta pyydä tähän apua Jumalalta <3
Mitä tämä tarkoittaa?
Se on se ydinjuttu kun puhutaan uskomisesta. Uskominen siihen, että Jumala tietää parhaiten asiani. Luovuttaa kaiken Hänelle. Se on ainoa mitä tarvii TEHDÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä Jumala on olemassa !
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on sellanen heikkous, että alkoholi maistuu ja sitä on suvussakin (ja uskon sen olevan perinnöllistä). Monta kertaa on mielessä käynyt kävellä alkoon ja ostaa pullo. Poika on kuitenkin se pelastava tekijä etten ole niin alas vajonnut. Joka päivä mietin, että kun sais pään täyteen ja unohtas kaiken.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä taas Jumala ehdottomasti on. Tuntuu, että kaikki vaan järjestyy, kun rukoillaan. Tai viimeaikoina on alkanut tuntua siltä, kun alettiin rukoilla yhdessä miehen kanssa. Ennen ei tuntunut tältä, vaan pelotti.
Joka ilta rukoilen ja olen kiitollinen siitä hyvästä mitä olen saanut erittäin vähäisissä määrin. Joka ilta vaan jaksan ihmetellä mitä pahaa minä olen tehnyt tämän ansaitakseni.
tätäpä minäkin viimeaikoina miettinyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on sellanen heikkous, että alkoholi maistuu ja sitä on suvussakin (ja uskon sen olevan perinnöllistä). Monta kertaa on mielessä käynyt kävellä alkoon ja ostaa pullo. Poika on kuitenkin se pelastava tekijä etten ole niin alas vajonnut. Joka päivä mietin, että kun sais pään täyteen ja unohtas kaiken.
Sua taitaa masentaa. Ellet ole jo hakenut apua, niin se kannattaa. Oli Jumalaa tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja J:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tarvi tekoja sun täytyy vaan luovuttaa ja se onkin se vaikein juttu, mutta pyydä tähän apua Jumalalta <3
Mitä tämä tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja J:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tarvi tekoja sun täytyy vaan luovuttaa ja se onkin se vaikein juttu, mutta pyydä tähän apua Jumalalta <3
Mitä tämä tarkoittaa?
sityä että uskovat on luovuttajia