Rohkea transihminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
nojoo samanlailla puolustatte ihmisoikeuksii ja pidätte tärkeenä et kaikilla ois hyvä olla tässä maailmassa. joo mörköäiti oli se johon mä hullaanuin niin et menetin järkenikin vaik toisaalta se sai mun järjen juoksemaan kovin hyvin ja seoli vähänkuin mun muusa koko ajan tuli uusia ideoita miten kehitää tätä maailmaa. moni palstalainen auttoi mua rakastamaan maailmaa mut se loi sen viime silauksen. enkä ess koskaan nähnyt hänen kuvaansa sen ajatusmalli sai mut löytämään puolet itestäni. ja kun mä mokasin ja olin kuspiä ni menetin puolikkaan
Nojoo, täällä ulkomailla varsinkin huomaa kakkoskansalaisena, että tuollainen jonninjoutava näpyttäminen, mitä nykyisin harrastetaan, on ihan takapuolesta. Mä olen vähän niinkuin virolainen Suomessa. En niin paha maahanmuuttaja, mut mamu silti. Eli ei ole ihan täydet ihmisoikeudet. Tähän jos viel joku tulis sanoon, et olis pitäny jäädä kotiin tappaan ittensä, niin joojoo :)
 
vierailija
Nojoo, täällä ulkomailla varsinkin huomaa kakkoskansalaisena, että tuollainen jonninjoutava näpyttäminen, mitä nykyisin harrastetaan, on ihan takapuolesta. Mä olen vähän niinkuin virolainen Suomessa. En niin paha maahanmuuttaja, mut mamu silti. Eli ei ole ihan täydet ihmisoikeudet. Tähän jos viel joku tulis sanoon, et olis pitäny jäädä kotiin tappaan ittensä, niin joojoo
hienoo että oot olemassa sun kaa voi keskustella vakavasti ja sit kevyemmin monista asioista :)
 
siis tarkotatko virolaisii nyt tässä? sehän on työnanatajan vika et ei maksa oikeeta palkaa niin että joutuvat tulonsiirtojen varaan?. eli siis työnanataja kusettaa ja me veronmaksajat maksamme sitten tuen muodossa?
Eli ymmärsit nyt itsekin, että meillä ei ole varaa kurjistaa enempää oloja Suomessa.
Ja asia vain pahenee, mitä enemmän meille muuttaa taloudelle miinusmerkkisiä Suomeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sun kans kans ja tunnut olevan tosi jalat maassa useimmiten. Sulla on todellisuudentajua, mikä joskus tuntuu täällä puuttuvan, kun puhutaan politiikasta tai feminismistä tai vastaavista aiheista.
no hitto mun todellisuus hämärtyi kun tuklin tälle palstalle vuonna 2014 ja sitä nyt korjaillaan tässä neljättä vuotta. mulla on valitettavasti lääke joka turmelee mun tunne tilat ja oon vähänkuin zombie.
 
Nojoo, täällä ulkomailla varsinkin huomaa kakkoskansalaisena, että tuollainen jonninjoutava näpyttäminen, mitä nykyisin harrastetaan, on ihan takapuolesta. Mä olen vähän niinkuin virolainen Suomessa. En niin paha maahanmuuttaja, mut mamu silti. Eli ei ole ihan täydet ihmisoikeudet. Tähän jos viel joku tulis sanoon, et olis pitäny jäädä kotiin tappaan ittensä, niin joojoo
Täälläpä on asia aivan eri. Täällä ulkomaalaiset ovat kunniakansalaisia joille koko ajan kyhätään erityisoikeuksia valtaväestöön nähden.
 
ei vaan työantajat ei yritä kusettaa vaan maksaa saman kuin suomalaiselle. ei tuu kilpailua
Ei meillä ole varaa elättää lisää väkeä joka on, ja tulee olemaan miknusmerkki taloudelle.

Erityisoikeuksistaan huolimatta (kiintiötyöpaikat yms yms) eivät kykene plussaan JA, kyllä näkisin niin, että kantavestö työllistetään ensin.
Eihän me niinkään voida edetä, että meillä ei ole työpaikkoja, mutta silti roudaamme täne väkeä tekemään ei yhtään mitään.
 
Deleted member 149094
Ei meillä ole varaa elättää lisää väkeä joka on, ja tulee olemaan miknusmerkki taloudelle.

Erityisoikeuksistaan huolimatta (kiintiötyöpaikat yms yms) eivät kykene plussaan JA, kyllä näkisin niin, että kantavestö työllistetään ensin.
Eihän me niinkään voida edetä, että meillä ei ole työpaikkoja, mutta silti roudaamme täne väkeä tekemään ei yhtään mitään.
Nyt sä aloit vaan luennoimaan maahanmuuttoa vastaan. Asioita voi toki hoitaa eri tavoin, ja jokaisella on oikeus mmielipiteeseensä. Asioita vois munkin mielestä hoitaa paremmin. Mut ei ratkaisu ole se, et laitetaan rajat kii ja annetaan niitten kuolla sinne?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei meillä ole varaa elättää lisää väkeä joka on, ja tulee olemaan miknusmerkki taloudelle.

Erityisoikeuksistaan huolimatta (kiintiötyöpaikat yms yms) eivät kykene plussaan JA, kyllä näkisin niin, että kantavestö työllistetään ensin.
Eihän me niinkään voida edetä, että meillä ei ole työpaikkoja, mutta silti roudaamme täne väkeä tekemään ei yhtään mitään.
no totuus on se että 70 pros maksaa veronsa tänne. ja perustavat pien yrityksii mistä tää maa seisoo. palakt kohilleen ni maa seisoo paremmin. ja eihän suomalainen haluu tehä töitä samanlailla kuin kekkosen aikaan jolloin oltiin ylepitä maasta.
 
Nyt sä aloit vaan luennoimaan maahanmuuttoa vastaan. Asioita voi toki hoitaa eri tavoin, ja jokaisella on oikeus mmielipiteeseensä. Asioita vois munkin mielestä hoitaa paremmin. Mut ei ratkaisu ole se, et laitetaan rajat kii ja annetaan niitten kuolla sinne?
Jos et halua että he kuolevat niin sinun täytyy mennä auttamaan heitä.

Mutta älä odota että kaikki suomalaiset haluavat asettaa heidät ennen meidän omia huono-osaisia ja heikkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
ja jos ajattlet suomalaista huono osaista miksi kannat kokoomusta sehän on tunnettu heikoimpien puolustaja?
Ei liity tähän ja et tiedä asioista riittävästi kommentoidsksesi noin. Minähän voin lahjoittaa vähä-osaisille suuren summan rahaa?

Vai olisiko osuvampaa kysyä sinulta, että miksi elät/elät paremmin mun tekemillä rahoilla?
 
vierailija
Ei liity tähän ja et tiedä asioista riittävästi kommentoidsksesi noin. Minähän voin lahjoittaa vähä-osaisille suuren summan rahaa?

Vai olisiko osuvampaa kysyä sinulta, että miksi elät/elät paremmin mun tekemillä rahoilla?
ja ne lahjoitetu rahat menee heikompi osasille onhan tunnettua et ne menee johtajien ja muiden byrokraattien taskuun. ootko antanut suomalaiselle vähä osaselle rahaa ilman järjestön oloa? et joka penni tosiaan menee vähä osaselle? no siis mähän oon eläkkeellä viellä pari vuotta ainakin
 
mut onhan se maahanmuuttajakin suomalainen kun saa oleskeluluvan lainkin mukaan. eli pidetään toisistamme huolta ilman syrjimistä
Ja tulokkaiden täytyy alkaa käyttäytyä Suomessa Suomen lakien ja normien mukaan sekä heidän tulee tehdä töitä integroitumisen eteen, jotta asiat toimii.

Ei kannata kusta omaan taskuun koko aikaa. Hoidetaan lieveilmiöt kuntoon ja katsotaan sitten onko resursseja/kannattavaa ottaa lisää tulokkaita.

Ruotsin tielle tuskin meistä haluaa kukaan, eli tehdään toisin.
 
ja ne lahjoitetu rahat menee heikompi osasille onhan tunnettua et ne menee johtajien ja muiden byrokraattien taskuun. ootko antanut suomalaiselle vähä osaselle rahaa ilman järjestön oloa? et joka penni tosiaan menee vähä osaselle? no siis mähän oon eläkkeellä viellä pari vuotta ainakin
Iso osa ihmisistä osallistuu veroja maksamalla tämän yhteiskunnan vähäosaisen auttamiseen. Sekin on valinta, että käy koulut kunnolla, opiskelee vähillä rahoilla kitkutellen ja siirtyy sitten työelämään, joista saamistaan rahoistaan maksaa veroja. Itse en anna koskaan järjestöille juuri tuon mainitsemasi syyn takia. Sen sijaan lahjoitan mieluummin suoraan avuntarvitsijalle anonyymisti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ja ne lahjoitetu rahat menee heikompi osasille onhan tunnettua et ne menee johtajien ja muiden byrokraattien taskuun. ootko antanut suomalaiselle vähä osaselle rahaa ilman järjestön oloa? et joka penni tosiaan menee vähä osaselle? no siis mähän oon eläkkeellä viellä pari vuotta ainakin
Ei liity tämäkään keskusteluun ja on henkilökohtainen asia, mutta autan hyvin mielelläni jopa työssäni huono-osaisia. Ihan välittämästi se apu menee perille.
Hyvä tulee aina takaisin, vaikka sitten hyvän mielen muodossa kaikille.❤
 

Yhteistyössä