Rohkea transihminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Maiden rakenteellisia ongelmia ei poisteta sillä, että ihmisiä kiikutetaan muihin maihin asumaan!

Kehitysapukin on kääntynyt itseään vastaan, koska ongelmat eivät poistu rahallakaan.

Sen voimme tehdä, että sinä ja muut samanmieliset pakkastte kamanne ja muutatte sinne auttamaan ihmisiä korjaamaan rakenteita ja viemään liberaalia ajattelutapaa. Ei ne muutokset tapahdu täältä Suomesta käsin.
Eli ei muuta kuin kääräset hihat ja astut rohkeasti nilkkojasi myöten paskaan, tuun jeesaamaan jos oot oikeasti lähdössä...

Oikeasti...tässä taloustilanteessa missä meidän hyvinvointivaltio kiikkuu vaakalaudalla, ei ole kovin fiksua työntää resursseja ulos. Meistä on vähiten hyötyä yhtään kenellekään jos hyvinvoinnin sijaan täällä on pahoinvointi.

Lisäksi, jos katsot mitä maahanmuutto Lähi-idästä on saanut aikaan Euroopassa - ehdotuksesi ovat naiveja, epärealistisia ja epäreiluja...
Puhutaanpa naiviisuudesta ja siitä, että millaiset mahdollisuuden on lähteä vapaataistelijaksi tiukan kontrollin alla, kuten sen esität, et ei olis kovin vaikeeta.
 
luulin et pyydät mua lähtemään.








https://www.google.com/search?q=maahanmuuttajien+työllisyysprosentti&client=firefox-b-ab&sa=X&biw=1680&bih=949&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=5Z4c_xiJikRqrM%2C_daE2Fch8HzfUM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQ22-tRu39XqHvDvpMZnEt_ds6DJw&ved=2ahUKEwistt-945nvAhVE2SoKHbO-AzgQ9QF6BAgHEAE#imgrc=5Z4c_xiJikRqrM
Ulkomaalaistaustaisten miesten työllisyysaste sen sijaan jää vain vähän jälkeen syntyperäisen väestön työllisyysasteesta. Maahanmuuttajamiesten työllisyysaste oli 70 prosenttia vuonna 2018.
Nyt oli kyse humanitaarisesta maahanmuutosta. Väitit, että 2015 tulleista yli 50 (prosenttia? henkeä?) on työllistynyt. Voin uskoa, että 50 henkeä on työllistynyt, mutta ilman lähdettä en usko, että yli 50 % olisi työllistynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
Nyt oli kyse humanitaarisesta maahanmuutosta. Väitit, että 2015 tulleista yli 50 (prosenttia? henkeä?) on työllistynyt. Voin uskoa, että 50 henkeä on työllistynyt, mutta ilman lähdettä en usko, että yli 50 % olisi työllistynyt.
No ethän sä usko mitään lähteiden kanssakaan, et kuka sulle jaksaa noita tonkia. KTS se fuckin feminismi.
 
Olipas, voidaan tarjota turvallinen maa asua. Se ei kelvannu sulle, Odotan edelleen ratkaisua tuohon vapaustaisteluhommaan irl ja normaalit, tavalliset ihmiset kyseessä.
Johan mä kirjoitin, että vie liberaalia aatetta samoin ajattelevien kanssa mennessäsi sinne?

Ihan yhtä realistisia keinoja?

Et tarjoa mitään realistisia ratkaisuja.

Siellä on lähempänä maita joiden kanssa liittoutua, ei siihen Suomea tarvita.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Huh, ei ristitä mulle vielä mitään aatteita nyt kuitenkaan. Ei ollut kunniaa tuntea tätä mörköäitiä. Ilmeisesti joku vanha palstalainen?
nojoo samanlailla puolustatte ihmisoikeuksii ja pidätte tärkeenä et kaikilla ois hyvä olla tässä maailmassa. joo mörköäiti oli se johon mä hullaanuin niin et menetin järkenikin vaik toisaalta se sai mun järjen juoksemaan kovin hyvin ja seoli vähänkuin mun muusa koko ajan tuli uusia ideoita miten kehitää tätä maailmaa. moni palstalainen auttoi mua rakastamaan maailmaa mut se loi sen viime silauksen. enkä ess koskaan nähnyt hänen kuvaansa sen ajatusmalli sai mut löytämään puolet itestäni. ja kun mä mokasin ja olin kuspiä ni menetin puolikkaan
 
luulin et pyydät mua lähtemään.








https://www.google.com/search?q=maahanmuuttajien+työllisyysprosentti&client=firefox-b-ab&sa=X&biw=1680&bih=949&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=5Z4c_xiJikRqrM%2C_daE2Fch8HzfUM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQ22-tRu39XqHvDvpMZnEt_ds6DJw&ved=2ahUKEwistt-945nvAhVE2SoKHbO-AzgQ9QF6BAgHEAE#imgrc=5Z4c_xiJikRqrM
Ulkomaalaistaustaisten miesten työllisyysaste sen sijaan jää vain vähän jälkeen syntyperäisen väestön työllisyysasteesta. Maahanmuuttajamiesten työllisyysaste oli 70 prosenttia vuonna 2018.
Joo-o ja kuinka tämä oli meille taloudellisesti plusmerkkinen?
Esim. muistetaan nyt, että ulkomainen työvoima polkee palkkoja sekä valitettavasti polkee myös asuntojen hintoja alueilla jossa he asuvat sankoin joukoin.
Kuinka monta prosenttia tuosta työssäkäyvästä ulkomaisesta työvoimasta eivät elä tulonsiirtojen varassa?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
tuksuhan on järki-ihminen kans heh heh.. otti itselleen ihanan eksoottisen tumman miehen ja nyt tuli pari pikku seikkaa ilmi kuten että mies on murhaaja, kamakauppias ja muuta mukavaa ei voinu tietää?
 
vierailija
Joo-o ja kuinka tämä oli meille taloudellisesti plusmerkkinen?
Esim. muistetaan nyt, että ulkomainen työvoima polkee palkkoja sekä valitettavasti polkee myös asuntojen hintoja alueilla jossa he asuvat sankoin joukoin.
Kuinka monta prosenttia tuosta työssäkäyvästä ulkomaisesta työvoimasta eivät elä tulonsiirtojen varassa?
siis tarkotatko virolaisii nyt tässä? sehän on työnanatajan vika et ei maksa oikeeta palkaa niin että joutuvat tulonsiirtojen varaan?. eli siis työnanataja kusettaa ja me veronmaksajat maksamme sitten tuen muodossa?
 
Deleted member 149094
Joo-o ja kuinka tämä oli meille taloudellisesti plusmerkkinen?
Esim. muistetaan nyt, että ulkomainen työvoima polkee palkkoja sekä valitettavasti polkee myös asuntojen hintoja alueilla jossa he asuvat sankoin joukoin.
Kuinka monta prosenttia ulkomaisesta työvoimasta eivät elä tulonsiirtojen varassa?
Kun mikään ei riitä!!!! Kaikki, nyt heti! Muistaakseni tulokkaiden työllisyysmahdollisuuksia oli heikennetty aika tuntuuvasti, kun ne ei saaneet heti hakea töitä tai edes tehdä kovin paljon mitään, kun ovat vielä keskuksissa. Sit niitten täytyy opetella kieli ja kaikki. Mut työllistyä pitäis sataprosenttisesti, vaikka on ulkolainen nimi, joka sekin vaikeuttaa hakemista.

Mut voi, sul on parempi suunnitelma, ne vois jäädä kotiin taisteleen henkensä puolesta. juu.
 

Yhteistyössä