Rohkea transihminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se on tosi juttu. Mut sit on niitä, jotka käyttää sitä hyödyksi, eli suorastaan valehtelee lähteitä mielipiteilleen. On olemassa ihmistyyppi, joka osaa perustella sanomansa, vaikka se menis kuinka pieleen oikeassa maailmassa. Harmi, etten muista esimerkkiä. Pari kertaa kohdannut moisen.
Eikös sosiopaatit ja psykopaatit ainakin ole tällaisia, eli kansankielellä: politiikot.:giggle:
 
Deleted member 149094
Mä lässytän töissä joka päivä myös politiikasta, välillä jää päälle vaikka tänne pöllähtää ka on juttuja mistä valita.

Sullahan on niin lämmintäkin siellä ja eksoottiset hoodit (vai joko on joka paikka koluttu?) luulis, että hankala olla sisällä? Koiran kanssa pääsee ainakin aina ulos vaikka rajoituksia olis?

Kyllä näistä kaikista juttelee kun on oikea aika. Keskustelua helpottaa myös se, että yrittää pitää jutun selkeänä, ei mene henkilöihin eikä alennu lällättelyihin eikä varsinkaan ota itseensä mistään, mutta toki kaikki on sallittua koska sananvapaus!
Juuh. Aikalailla on ehditty koluta nämä paikat ja vähän tuolta syrjempää. Mut ei semmoista haahuilua kauan jaksa. Ollaan käyty hakeen noutojuomia ja nautittu auringon nousuista ja laskuista ja ihmetelty näitä elukoita.
Noista puluista vois kyl kirjoittaa vaiks kirjan!

Ja mä oon nähny noit toisia ketjuja, kyl mä ymmärrän, et niissä ollaan aina vähän nousemassa barrikaadeille. Tulee varmaan semmoinen fiilis jo etukäteen.
Mimmoinen ilmapiiri teillä on töissä näissä asioissa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Juuh. Aikalailla on ehditty koluta nämä paikat ja vähän tuolta syrjempää. Mut ei semmoista haahuilua kauan jaksa. Ollaan käyty hakeen noutojuomia ja nautittu auringon nousuista ja laskuista ja ihmetelty näitä elukoita.
Noista puluista vois kyl kirjoittaa vaiks kirjan!

Ja mä oon nähny noit toisia ketjuja, kyl mä ymmärrän, et niissä ollaan aina vähän nousemassa barrikaadeille. Tulee varmaan semmoinen fiilis jo etukäteen.
Mimmoinen ilmapiiri teillä on töissä näissä asioissa?
Pulukirja vois olla kiva! Pulut on jotenkin niiiin söpöjä ja symppiksiä, ja sulla on sana hallussa!❤

Töissä tosi moni asiakas aloittaa keskustelun politiikasta etenkin kun havaitsevat jotakin epäkohtia päivässään. Siinä sitten välillä vierähtää tovi jos toinenkin politiikkaa vatkatessa, joskus pääsee jopa väittelemään, mutta tosi maltillisesti koska asiakas on aina oikeassa.:giggle: Joskus ovesta astuu sisään julkkis tai poliitikko, näiden kanssa, ei ihme kyllä, tule jauhettua politiikasta.
 
no mitä lisbe sanoi et kaikki ymmärtää sitten jos ne tarkottaa samaa asiaa
Noku osa tosiaan, etenki lappilaiset, ovat tarkkoja siitä että se on vasta.

Mutta nyt puhuin ihan lööperiä, tsekkaa tää!

Vasta on vihtaa pidempi, noin 75 senttiä ja muodoltaan pyöreä. Vihta on puolestaan 50–55 senttiä pitkä ja muodoltaan litteämpi. Lisäksi sidonta on erilainen. Vihta sidotaan sidontavitsalla pujottamalla kädensijan läpi ja vastassa on erillinen rinkula kädensijan juuressa.
 
Deleted member 149094
Pulukirja vois olla kiva! Pulut on jotenkin niiiin söpöjä ja symppiksiä, ja sulla on sana hallussa!

Töissä tosi moni asiakas aloittaa keskustelun politiikasta etenkin kun havaitsevat jotakin epäkohtia päivässään. Siinä sitten välillä vierähtää tovi jos toinenkin politiikkaa vatkatessa, joskus pääsee jopa väittelemään, mutta tosi maltillisesti koska asiakas on aina oikeassa. Joskus ovesta astuu sisään julkkis tai poliitikko, näiden kanssa, ei ihme kyllä, tule jauhettua politiikasta.
Asiakas on harvoin oikeasti oikeassa, mut kyl se silti aina on oikeassa, koska sillä on se asiakkaan asema:)
Mua on huolestuttanu noi hömppäartikkelit, mitä asiakkaista alettiin kirjoitella vähän aikaa sitten. Onneksi ne ei vissiin levinny sen laajemmin. Niitä, kerrotko huonoja vitsejä, mitä kassaneiti on kuullu jo viiskytä kertaa, älä valita niille ja mitä muuta niitä oli.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
Noku osa tosiaan, etenki lappilaiset, ovat tarkkoja siitä että se on vasta.

Mutta nyt puhuin ihan lööperiä, tsekkaa tää!

Vasta on vihtaa pidempi, noin 75 senttiä ja muodoltaan pyöreä. Vihta on puolestaan 50–55 senttiä pitkä ja muodoltaan litteämpi. Lisäksi sidonta on erilainen. Vihta sidotaan sidontavitsalla pujottamalla kädensijan läpi ja vastassa on erillinen rinkula kädensijan juuressa.
Mie kyllä puhun aina sekasin. Tai, eikös se lappilaisilla ollu just vihta?

Vau! Onko joku tehny tommosen määritelmän? Kyl se sitten on vasta itäsuomalainen, kun niillä on pidemmät oksat ja tuuheemmat koivut:D

Eikös sekin merkitte, tekeekö sen rauduksesta hieksestä. Hies leviää pitkin saunaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Asiakas on harvoin oikeasti oikeassa, mut kyl se silti aina on oikeassa, koska sillä on se asiakkaan asema
Mua on huolestuttanu noi hömppäartikkelit, mitä asiakkaista alettiin kirjoitella vähän aikaa sitten. Onneksi ne ei vissiin levinny sen laajemmin. Niitä, kerrotko huonoja vitsejä, mitä kassaneiti on kuullu jo viiskytä kertaa, älä valita niille ja mitä muuta niitä oli.
Mun leipä on kiinni asiakkaasta niin käsittelen heitä aina niin, että he tuntevat itsensä hyväksi ja tärkeäksi. En muun muassa käytä välttämättä ammattisanastoa hifistelläkseni vaan puhun ”asiakkaan kieltä” jos tarve vaatii ja usein vaatii.

How ever jos olisin toisella töissä niin käyttäytyisin samoin. Se on osa ammattietiikkaa.
 
Deleted member 149094
ei sauna oo kilpailu se ykshän kuoli kun löylytteli likaa ja toinen sai pahoi palo vammoi. miksette rakenna pihamaalle saunaa?
Ei semmosia, nehän on ihan hulluja. Ne oli laittanu öljyä iholle. Älä kysy, miksi, mut kyllöhän siinä palaa!
Ajateltiin laittaa parvekesauna, mut niillä on vielä hintaa silleen, et pitäis olla ylimääräistä, jaksamista.. Ja on siinä aikamoinen värkkäys.
 
Deleted member 149094
Mun leipä on kiinni asiakkaasta niin käsittelen heitä aina niin, että he tuntevat itsensä hyväksi ja tärkeäksi. En muun muassa käytä välttämät ammattisanastoa hifistelläkseni vaan puhun ”asiakkaan kieltä” jos tarve vaatii ja usein vaatii.

How ever jos olisin toisella töissä niin käyttäytyisin samoin. Se on osa ammattietiikkaa.
Ja se on vain kivaa. No, tuleehan siinä rahaakin, kun asiakas tulee takaisin.
Tässä pitäjässä on muuten ihan hirvee adiakaspalvelu. Jos käy vaikka kaupassa ja tekee ihan minkä tahansa virheen, vaikka seisoo väörässä paikassa, niin se kyl osoitetaan, et se oot sit sä, jonka vika tää homma on. Joskus se on käsittämätöntä:D
 
vierailija
Ei semmosia, nehän on ihan hulluja. Ne oli laittanu öljyä iholle. Älä kysy, miksi, mut kyllöhän siinä palaa!
Ajateltiin laittaa parvekesauna, mut niillä on vielä hintaa silleen, et pitäis olla ylimääräistä, jaksamista.. Ja on siinä aikamoinen värkkäys.
öljy hieronta on kyl kivaa se liuun määrä on hauskaa :) mut joo nyt lopettelen pelaan paikasta 12.5 miljoonan dollarin turnaukseen ja oon vähän kaljoissani oon kolmas
 
Ei semmosia, nehän on ihan hulluja. Ne oli laittanu öljyä iholle. Älä kysy, miksi, mut kyllöhän siinä palaa!
Ajateltiin laittaa parvekesauna, mut niillä on vielä hintaa silleen, et pitäis olla ylimääräistä, jaksamista.. Ja on siinä aikamoinen värkkäys.
Hitsiläinen, onko siellä tori.fi tyylistä?

Meidän torissa on myynnissä minisaunoja mitkä voi laittaa esim. kylppäriin ja infrapunasaunoja, ei ollu ku halvimmillaan muutaman satkun! Jos siis lykky käy. Mutta siis muutenkin melko diisenteissä hinnoissa pyörii käytettynä.
 

Yhteistyössä