Rodoksen Ixia vai Kreetan Agia Marina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rodos, oli todella rauhallinen ja mukava paikka kaiken kaikkiaan. Aurinkoa riitti, ruoka hyvää ja kun oltiin ihan toukokuun lopussa/kesäkuun alussa niin turistejakaan ei ollut kovin paljon.

Kreetalla olen ollut useaan kertaan ja se on kyllä ihan huippu paikka. Ruoka todella hyvää, paljon nähtävää ja tekemistä.

Itse kallistuisin Kreetaan

mä olen ollut molemmissa paikoissa ja molemmat oli kyllä ihania.

Rodoksella olin ixiassa sea melody nimisessä hotelissa ja palvelu pelasi hyvin, siistit huoneet ja lisäpalvelut pienellä hinnalla. Rodoksella riitti paljon nähtävää ja ruoka oli erittäin hyvää, vuokrattiin polkupyörät ja kierreltiin saarta niillä

Kreetalla olen ollut useamman kerran mm. platanikasella, hanialla ja agia marialla. Kreetalla menisin mieluummin tuonne plataniakselle, se on ollut parhain noista kolmesta. Myöskin mahtava ruoka ja ihmiset.

Valitse kumpi vain, molemmat on ihania, itse kallistuisin noista rodoksen ixiaan...

Ravintola on siinä uimaltaan vieressä, lapsille on oma pieni alue altaalla. Altaan alkupäässä on matalaa ja syvenee sitten pidemmälle mennessä. Riittävästi niitä makuualusta tuoleja kaikille, silloin kun me oltiin siellä niin oli paljon ruotsalaisia auringonpalvojia, ne lähinnä makoili aina niillä aurinkotuoleilla.

Ravintolasta saa ostettua aina juomista ja pientä naposteltavaa. Aamupala oli mielestäni hyvä, löytyi myös lapsille maistuvaa. Puuroa, tuoreita hedelmiä ja tuoretta vaaleaa leipää, tummaa leipää ei ollut ollenkaan. Puuron kanssa sai erilaisia hilloja. Muroja ja leikkeileitä. Jugurttia. Ja sen voin sanoa että yllättävän hyvää kahvia heiltä löytyi :)

Lapsille löytyy myös siitä altaiden vierestä pingispöytä ja ainakin silloin muutama vuosi sitten oli ilmakiekkopöytä myös. Aulasta löytyy 2 kpl tietokoneita, näissä oli joku pieni maksu jos halusi käyttää, olisko ollut 1€/30 min

Mä menisin kyllä mielellään kyseiseen hotelliin uudestaan. Kauppa oli lähellä ja hotellin vastapäätä oli meri suoraan :)

Olin kesäkuussa 2014 perheen kanssa Sea Melodyssä ja itku meinasi tulla kun nähtiin huoneisto. Se ei todellakaan vastannut Finnmatkojen hotellin kuvia. Meidän huoneisto ei siis ollut sieltä uudistetulta puolelta. Annoin Finnmatkoille kyllä palautetta harhaanjohtavista kuvista. Hotellin tiedoissa ei ollut kuvia sellaisesta vanhasta alkeellisesta nuhjuisesta huoneistosta missä me asuimme.. Vilkaisin äsken ja samat puutteelliset kuvat siellä vieläkin on. Olen ollut etelänlomalla n 20 kertaa ja monenlaista olen nähnyt, mutta tämä oli kyllä jo huijaus. Antaisin hotellille 2 tähteä. Aamupalaa ei kannata ottaa se oli ylihintainen. Finnmatkat kyllä oli pettymys ehkä heillä hotellit sitten huonompia...