Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei heavymiehet vaatteilla koreile. Samat vaatteet niillä on vuosikymmenet. Näin ainakin minun tutuilla. Heavy tulee sydämestä, ei vaatteista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei heavymiehet vaatteilla koreile. Samat vaatteet niillä on vuosikymmenet. Näin ainakin minun tutuilla. Heavy tulee sydämestä, ei vaatteista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:Kunpa oiskin hevimies. siis ukko kyllä kuuntelee rokkia ja heviä, mutta "uniformuna" (oli arki tai juhla) mustat farkut ja musta paitapusero. On sentään niittivyö. =)
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:tuolla backstreet.fi on ainaski jotai rock-henkisiä, mistä sit kukin tykkää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Black metal-distroista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Black metal-distroista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:tuolla backstreet.fi on ainaski jotai rock-henkisiä, mistä sit kukin tykkää![]()
Kiitti, oli aikas monet kivat housut! Mutta paitoja vähän vähemmän, niinku edes valikoimaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja evelie:Kunpa oiskin hevimies. siis ukko kyllä kuuntelee rokkia ja heviä, mutta "uniformuna" (oli arki tai juhla) mustat farkut ja musta paitapusero. On sentään niittivyö. =)
Miten sitten olet ihastunut mieheesi jos hän ei ole mitä haluat? Vai onko mielesi muuttunut miesten ulkonäön mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja evelie:Kunpa oiskin hevimies. siis ukko kyllä kuuntelee rokkia ja heviä, mutta "uniformuna" (oli arki tai juhla) mustat farkut ja musta paitapusero. On sentään niittivyö. =)
Miten sitten olet ihastunut mieheesi jos hän ei ole mitä haluat? Vai onko mielesi muuttunut miesten ulkonäön mukaan?
Tää nyt oli hiukan huumorilla heitetty. En itsekään hevarilta näytä, vaikka heviä kuuntelen. Tarkoitin vaan, että voisi pukeutua monipuolisemmin... Ja on muuten leikannu tukkansa lyhyeksi yhdessäolomme aikana, eli mies on muuttunut, ei mun maku...Ei pidä olla tosikko.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Distroja:
Mies kielsi laittamasta enempää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EMP ja xtrax![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei heavymiehet vaatteilla koreile. Samat vaatteet niillä on vuosikymmenet. Näin ainakin minun tutuilla. Heavy tulee sydämestä, ei vaatteista![]()
No voi ei... Kyllä mä ainaskin olen hyvin tyytyväinen, että tuo uusii varastonsa toisinaan!
![]()