Rock/heavy ukkelin omistavat!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Mistä ihmeestä miehenne ostaa vaatteensa? Meillä mies on hankkinet ne yleensä Leatherheavenistä tai Stuntmanilta, mut alkaa jo tuo mallisto löytyä ja tarttis jotain uutta! Mutta kun ei niitä noin vaan löydy! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei heavymiehet vaatteilla koreile. Samat vaatteet niillä on vuosikymmenet. Näin ainakin minun tutuilla. Heavy tulee sydämestä, ei vaatteista :)

No voi ei... Kyllä mä ainaskin olen hyvin tyytyväinen, että tuo uusii varastonsa toisinaan!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
Kunpa oiskin hevimies. siis ukko kyllä kuuntelee rokkia ja heviä, mutta "uniformuna" (oli arki tai juhla) mustat farkut ja musta paitapusero. On sentään niittivyö. =)

Miten sitten olet ihastunut mieheesi jos hän ei ole mitä haluat? Vai onko mielesi muuttunut miesten ulkonäön mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
tuolla backstreet.fi on ainaski jotai rock-henkisiä, mistä sit kukin tykkää :)

Kiitti, oli aikas monet kivat housut! Mutta paitoja vähän vähemmän, niinku edes valikoimaa...

Tuolla on enemmän naisten vaatteita, vähän vain miesten. Täällä Tampereella on liikekin :) Sitten onhan noita pikkuputiikkeja muitakin. www.gootti.net sieltä löytyy kaikenmoisia putiikkeja :) Mutta edelleen suosittelen kyllä EMP:tä :)

Mun metallimies kulkee ihan farkuissa(ostaa milloin mistäkin, H&M,JC tms),t-paidoissa, joissa suosii värejä(kelt, pun, vaal.pun),prätkärotsissa ja bootseissa. Metali on enemmän asennetta, vaikka upea pitkä tukkakin hänellä on.Hän myös tykkää koruista, viimeisin on Kalevala-korun Thorin kirves-riipus, peukalosormusta käyttää ja muita hilavitkuttimia, myös on balirenkaat korvissa,melko isot.

Mieheni laulaa muutamassa bändissä.Promokuviin hän värjää tukan ja parran tummemmeksi ja sitten ihan noissa kamppeissa painuu kuvauksiin.Kunnon ilmeet ja asennot vaan kehiin;)

Kunpa oiskin hevimies. siis ukko kyllä kuuntelee rokkia ja heviä, mutta "uniformuna" (oli arki tai juhla) mustat farkut ja musta paitapusero. On sentään niittivyö. =)

Miten sitten olet ihastunut mieheesi jos hän ei ole mitä haluat? Vai onko mielesi muuttunut miesten ulkonäön mukaan?

Tää nyt oli hiukan huumorilla heitetty. En itsekään hevarilta näytä, vaikka heviä kuuntelen. Tarkoitin vaan, että voisi pukeutua monipuolisemmin... Ja on muuten leikannu tukkansa lyhyeksi yhdessäolomme aikana, eli mies on muuttunut, ei mun maku... :laugh: Ei pidä olla tosikko.

Tää nyt oli hiukan huumorilla heitetty. En itsekään hevarilta näytä, vaikka heviä kuuntelen. Tarkoitin vaan, että voisi pukeutua monipuolisemmin... Ja on muuten leikannu tukkansa lyhyeksi yhdessäolomme aikana, eli mies on muuttunut, ei mun maku... :laugh: Ei pidä olla tosikko.

Ei kun, en mä tarkoittanutkaan pahalla tai tosissani :D

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Ei heavymiehet vaatteilla koreile. Samat vaatteet niillä on vuosikymmenet. Näin ainakin minun tutuilla. Heavy tulee sydämestä, ei vaatteista :)

No voi ei... Kyllä mä ainaskin olen hyvin tyytyväinen, että tuo uusii varastonsa toisinaan!

:D

Mun heavy-miehellä on käytössä jopa 20-vuotta vanhoja bändipaitoja :x Se ei todellakaan vaatteilla koreile :D

Yhteistyössä