Ristiriitainen mies (eikös ne kaikki ole)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Valencia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Valencia"

Vieras
Mies ei halua yhteistä lasta. Minä arvatenkin haluan.

Meillä ei käytetä ehkäisyä ollenkaan koska on miehen vastuulla. Eli keskeytetty yhdyntä on tämä hänen valitsema vaihtoehto.

Nyt harrastimme seksiä viikko kuukautisten päättymisestä ja oletetun ovulaation aikaan ja hän laukesi sisälleni kummallakin kerralla.

Olen ihan ymmälläni että jos ei halua lapsia niin miksi tekee näin...

Olen tehnyt selväksi että mikäli tulen raskaaksi niin aborttia en tee hänen mielikseen.

Mitä mieltä te olette tämmöisestä käytöksestä?

Eniten mua tässä ihmetyttää miten sä annat sen tehdä noin sulle?
"Ehkäisy on miehen vastuulla"- kenties typerin kuulemani lause pitkään aikaan.

Nyt laitat kunnon ehkäisyn päälle, ettei oikeasti käy huonosti.

Tiedän, että kaikilla lapsilla ei ole isiä ja äitiä, mutta miksi tieten tahtoen tulla raskaaksi niin, ettei mies sitä halua. Ajattele nyt sitä mahdollista tulevaa lastasi! Ei ole sen vika, että ehkäsystä ei huolehdita, mutta kuitenkaan isä ei häntä sitten oisi halunnutkaan.

AIKUISTUKAA MOLEMMAT JA OTTAKAA VASTUU TEOISTANNE!

Fiksut ihmisethän miettivät sitä ehkäisyä siinä vaiheessa kun on jo petipuuhat käynnissä.

Haluatko oikeasti lapsen vaikka tiedät ettei miehesi halua? Vakuutteletko itsellesi että kerta miehesi vie homman loppuun asti panemisen huumassa niin että mies salaa haluaakin yhteisen lapsen ja toimii noin kun ei kehtaa sitä vaatteet päällä myöntää?

Kyse ei kuitenkaan ole tyyliin uudesta autosta vaan uudesta ihmisestä niin itse en sitä lasta haluaisi noin saada alulle.

Otappa tyttö-kulta järki käteen. Haluatko yh-äidiksi? Se ei ole helpoin tie äitiyteen.
Ostappa paketti kortsuja ja kerro että niin kauan kun lapsihaaveet ei kohtaa niin käytetään näitä. Tai hanki itsellesi joku ehkäisy.

Jos mies ei halua lasta, niin mun mielestä on väärin tehdä "vahinko lapsi". Kysypäs nyt siltä mieheltäs että tajusiko hän että tuosta voi se lapsi saada alkunsa. Eläkä sitä nyt vain tänne ihmettele ja kummeksu. Mun milestä on moraalisesti väärin tehdä lapsi miehen kanssa, jos tämä ei niin halua. Että oletat hänen tietävän riskistä etkä asiaa varmista. Kyllä sinä sen lapsen saat jotain muutakin kautta..

Yhteistyössä