Ristiäistarjoiluapuja...

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Miten olisi pastasalaatti,kanasalaatti tai kalasalaatti patonkia lisäksi esim suolainen piirakka(katkarapu, kinkku) tai voileipäkakku, pikkupizzoja, täytettyjä tuulihattuja ja makeana täytekakku esim tälläinen http://www.perhekerho.net/leivonta/ristiaiskakku.htm
ja esim lusikkaleipiä tms, pasteijat myös saattavat tehdä kauppansa hyvin

Mä tarjoisin muuten vaikka koko ruokamenyyn, mut meille ei mahdu vieraat kaikki istumaan pöydän ääreen, joten varsinaisia ruokia en pysty tarjoamaan... :(

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
juu-u... Mites ku on tahtonu olla jo aika useesti synttäreissäki jo noita coctailpiirakoita, ni mahtaako ne vieraat olla jo kyllästyneitä niihin...
Eli siis suomeks mä kysyn tässä että tarjoatteko te useammin samoja tarjottavia, vai vaihtuuko ne joka kerta?
Siis tarkotan eri juhlissa... tietenki...

no kyllä mä oon useemminkin tarjonnut samoja... ja vieraat on välillä toivoneetkin esim just jotain piirakkaa... :)

Ouraide!!! Enköhän mä näistä jotain saa aikaseks mietittyä...

Iso kiitos auttaneille =)

Mukavia ristiäisiä teille!! =)

Kiitoksia =) Onneks niihin on vielä hetki aikaa :D Ehdin panikoimaan vielä sen miljoona kertaa tuhatta eri asiaa :D

juu-u... Mites ku on tahtonu olla jo aika useesti synttäreissäki jo noita coctailpiirakoita, ni mahtaako ne vieraat olla jo kyllästyneitä niihin...
Eli siis suomeks mä kysyn tässä että tarjoatteko te useammin samoja tarjottavia, vai vaihtuuko ne joka kerta?
Siis tarkotan eri juhlissa... tietenki...

no kyllä mä oon useemminkin tarjonnut samoja... ja vieraat on välillä toivoneetkin esim just jotain piirakkaa... :)

Ouraide!!! Enköhän mä näistä jotain saa aikaseks mietittyä...

Iso kiitos auttaneille =)

Mukavia ristiäisiä teille!! =)

Kiitoksia =) Onneks niihin on vielä hetki aikaa :D Ehdin panikoimaan vielä sen miljoona kertaa tuhatta eri asiaa :D

just mietin tässä, et ei siitä vielä kauaa oo kun sua täällä palstalla onniteltiin.. :) Mutta hyvä se on ajoissa valmistautua... :D

[quote="peppuliini]
just mietin tässä, et ei siitä vielä kauaa oo kun sua täällä palstalla onniteltiin.. :) Mutta hyvä se on ajoissa valmistautua... :D [/quote]

No ei niihin loppujen lopuksi kato niin tuhottomasti oo aikaa.. kun 3.2 ne pidetään... :D
Poikakin täyttää jo kuukauden... että äkkii se hurahtaa se aikaki :o

Meillä on ollut suolaisena aina lohi- ja kinkkuvoileipiä, ne tekevät kauppansa ihan tyystin.

Makeana kakku, kuivakakku, suklaaleivoksia, keksejä. viimeksi oli tosin vielä suklamoussekakku lisänä, kun kummitäti sen teki. Oli HYVÄÄ... :p

Kyllä mullakin pyörii samat tarjottavat eri juhlissa, eihän sitä nyt kukaan muista jos juhlia on jokunen kerta vuodessa että mitä juuri missäkin juhlassa on ollut. Voileipäkakkukin kun on aika tyypillinen, tosin siitä voi tehdä eri juhliin eri makuja.

Odotan innolla, kun pääsee loppukesästä järjestämään tytöille synttäritarjoilut :p

[quote="peppuliini]
just mietin tässä, et ei siitä vielä kauaa oo kun sua täällä palstalla onniteltiin.. :) Mutta hyvä se on ajoissa valmistautua... :D

No ei niihin loppujen lopuksi kato niin tuhottomasti oo aikaa.. kun 3.2 ne pidetään... :D
Poikakin täyttää jo kuukauden... että äkkii se hurahtaa se aikaki :o [/quote]

No niihän se aika menee... ihan älynopeesti... :o musta tuntuu ettei ton meidän tytönkään ristiäisistä nyt kauaa oo...ja hei se on sentään jo kohta 4!!! :o :saint:

Minusta suolaisennälkään varsin sopiva ja helppo ratkaisu on coctail-piirakat, munavoi kruunaisi, jos sen jaksat tehdä. Lisäksi täytekakku ja pikkuleipiä, sekä nopeatekoisia kahvikakkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta suolaisennälkään varsin sopiva ja helppo ratkaisu on coctail-piirakat, munavoi kruunaisi, jos sen jaksat tehdä. Lisäksi täytekakku ja pikkuleipiä, sekä nopeatekoisia kahvikakkuja.

Niin mä itekki mietin mut sit mä mietin sitäki että sinne tulee 10 nälkästä aikuista ja yks Honostooppari ni jos pitäis ton lisäks olla vielä se voileipäkakku :D

Niin mä itekki mietin mut sit mä mietin sitäki että sinne tulee 10 nälkästä aikuista ja yks Honostooppari ni jos pitäis ton lisäks olla vielä se voileipäkakku :D

honostoopparille teet lautasellisen vaikka spagettia ja jauhelihakastiketta ja lämmität mikrossa ja käsket sen syödä salaa... ja sitten vasta päästät muidne tarjoilujen kimppuun.. :D

honostoopparille teet lautasellisen vaikka spagettia ja jauhelihakastiketta ja lämmität mikrossa ja käsket sen syödä salaa... ja sitten vasta päästät muidne tarjoilujen kimppuun.. :D

Tää ois hyvä... jotenki mulla on vaan semmonen muistikuva, että eihän sille nirsolle kaikki edes kelpaa :kieh: Kuitenki on noi piirakatki liian arkisia sen makuun... sille pitäis kai ostaa hanhenmaksapalleroita kaviaarin kera :kieh: :kieh: :laugh: :laugh: :laugh:

Tää ois hyvä... jotenki mulla on vaan semmonen muistikuva, että eihän sille nirsolle kaikki edes kelpaa :kieh: Kuitenki on noi piirakatki liian arkisia sen makuun... sille pitäis kai ostaa hanhenmaksapalleroita kaviaarin kera :kieh: :kieh: :laugh: :laugh: :laugh:

nonni..sekin vielä... kannattaa ehkä sitten tarjota muille vaan vettä ja näkkäriä niin rahat riittää... :D :laugh: :laugh:

Yhteistyössä