T
tod harmaana
Vieras
Eli pähkäilen täälä kun esikoisen ristiäisiin teki anoppi kakun omasta tahdostaan, siis ite ehdotti et hän tekee tarjoilut (voileipäkakun ja täytekakun) ja ristiäisten jälkeen rupes sit puhumaan miehelle et hän ottaa tarvikkeista rahan mut ei ota työstä mitään et mites mä nyt miehelle asian sanon että tällä kertaa ei tartte kakkua tehä. Tällä hetkellä tosi tulehtuneet välit anopin kanssa (kiitos hänen kännijuttujensa kun juhannuksena haukku mut ihmisenä ja äitinä eikä o sen jälkeen nähty... miehelle sanoin ettei oo meille mitään asiaa ennen kun osaa pyytää anteeks) ja must on muutenkin vähän outoa et ite tarjoutuu tekemään ja sit kehtaa viel pyytää rahat tarvikkeista. Eri asia jos oisin pyytäny tekemään niin sillon tottakai maksaisin mut en haluu maksaa kakusta mikä ei oo edes mitenkään erikoisen hyvää ja minkä toinen on tarjoutunu tekemään. Sit viel sekin et anoppi teki tyttärensä lapsen ristiäisiin kaikki tarjoilut, siivos ym niin ei niist ottanu tietenkään mitään rahaa kun oma tytär kyseessä mut meille oli heti käsi ojossa...
Mun oma äiti totes ton rahahomman kuuullessaan et hänellä ei tulis edes mieleen pyytää rahaa ja samaa on ihmetellyt moni ystävänikin.
Oonko mä nyt siis vaan tosi moukka ja kiittämätön kun en oo heti rahaa työntämässä hirveiden kiitosten kera?
Mun oma äiti totes ton rahahomman kuuullessaan et hänellä ei tulis edes mieleen pyytää rahaa ja samaa on ihmetellyt moni ystävänikin.
Oonko mä nyt siis vaan tosi moukka ja kiittämätön kun en oo heti rahaa työntämässä hirveiden kiitosten kera?