ristiäisistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Hei!
Meillä oli tuossa ristiäiset ja pappi luki siellä jonkin kohdan raamatusta (olisiko ollut jokin psalminosa tms.) ja nyt en millään muista, että mikä se kohta oikeen oli! Yritin papilta itseltään asiaa tiedustella, mutta ei ole mitään vastaillut... ja luin raamattuakin, mut se on melkoista tuuripeliä, et sielt just oikeen kohdan löytäs :D

Elikkäs oiskos jollakulla tietoa, et mikähän kohta se mahtais olla? Jotain siinä oli lapsen syntymästä jne. (ei siis se kastekäsky...)

No onko se se "sallikaa lasten tulla minun tyköni..."?

"
Mark. 10:13-16: Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä sen kaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: Joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

täytyypi tutkia josko se tuolta löytyisi.... mun muistaakseen siinä ei ollut mainintaa jumalasta ollenkaan... se oli tosi kaunis teksti ja kyl se pappi silloin ennen ristiäsiä näytti sen kohdan,mut kun en muista ni en muista!

Psalmia 139 luetaan usein: "Sinä olet luonut minut sisintäni myöten, äitini kohdussa olet minut punonut.... minä olen ihme, suuri ihme ja kiitän sinua siitä."

tuo linkkisivusto ei ollut ev.lut. kirkon sivu, eikä siinä ainakaan heti näkynyt niitä Raamatunkohtia, joita kasteessa usein luetaan. Voin kaivaa miehen (pappi) toimitustenkirjan tuolta hyllystä jos ei kohta ollut tuo ps 139 ja ehdotella muita... Muistatko mitä kohdassa puhuttiin? Oliko se aivan kasteen alussa vai juuri ennen puhetta yhdessä lasten evankeliumin kanssa?

Yhteistyössä