Ristiäisvaatteet(vieraana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulma tämäkin

Vieras
Ehdotelkaas vähän siistimpiä vaatteita ristiäisiin,menossa vieraaksi.
Mekkoja ja toppeja en käytä,puolihameet menee.Voitte vaikka laittaa kuvia jos tahdote.

liian räikeitä paljettitoppeja..
kivat pitkät suorat housut, paitapusero ja vähän koruja..

ei sen kummempaa

Alkuperäinen kirjoittaja pulma tämäkin:
Mekkoja ja toppeja en käytä,puolihameet menee.Voitte vaikka laittaa kuvia jos tahdote.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
liian räikeitä paljettitoppeja..
kivat pitkät suorat housut, paitapusero ja vähän koruja..

ei sen kummempaa

Alkuperäinen kirjoittaja pulma tämäkin:

juu ei hätää en käytä toppeja ollenkaan.

Tähän aikaan vuodesta menee jo housuasukin. Itselläni on ollut ruskea housupuku ja alla pojan ristiäisissä vaaleansininen toppi. Yhden tytön ristiäiset olivat joulun alla ja silloin mulla oli musta puolihame ja valkoinen paita. Ristiäisiin pukeudutaan ainakin meidän suvussa konservatiivisesti: Miehillä puvut ja naisilla tarpeeksi peittävä asu. Samalla asulla voisin periaatteessa mennä kirkkoon tai työhaastatteluun (olen pankkialalla töissä) .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:
kuhan et koko mustaa asua laita päälle

Miksei, musta on aina tyylikäs?

no olisikohan sen takia, että hautajaisiin pukeudutaan koko mustiin. Ristijäiset ovat ilon juhla,syntymän...jos tummissa pitää olla niin ruskeata,harmaata tai edes jotain väriä

Jos et hametta käytä niin miten ois housupuku, siis housut ja jakku samaa kangasta ja paitis alle. Osta sellaiset että niitä voi käyttää myös erikseen niin voit pitää töissä tai kyläillessä myöhemmin (en tosin tiedä millaista työtä teet). Jos ostos on onnistunut sillä menee tosi monet juhlat ja sit vielä muuallakin erilaisina yhdistelminä. Nimimerkillä kokemusta on =) .

Olen ollut marraskuussa sylikummina ristiäisissä, jossa kaikilla muilla naisvierailla oli pikkumustaa päällä. Hartiat peittivät huiveilla ym. Itselläni oli syvän viininpunainen polvipituinen kotelomekko ja päällä musta pitsibolero. Loistan kaikissa ristiäiskuvissa kuin joulutonttu mustavalkoisen "saattojoukon" keskellä. Nyt harmittaa, kun ei tuo vaatetusasia tullut kummilapseni äidin kanssa etukäteen puheeksi. Itse ajattelin juuri niin, ettei missään nimessä koko mustaan, mutta ystäväni perhe piti mustaa juhlavana ja sopivana vuoden aikaan.

Mitä jos kysyisit ihan reilusti kastettavan lapsen vanhemmilta, mitä olettavat vieraiden pukevan ? Jos tuntuu että olet liian "kaukainen" kysyäksesi, vaatetuksellasi on loppupeleissä varsin vähän merkitystä. Ryhmäpotretissä sinut laitetaan silloin seisomaan takariviin, joten vain kasvosi näkyvät kuvissa. Neulemekkoja on niin monenlaisia, ettei mallia näkemättä voi sanoa onko se liian arkinen vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:
minkätapainen

lyhythihanen,korkee kaulus,vaaleita värejä vaakaraitaan(valk,beige.vaal.harm)polvien alapuolelle,siis pituus.Tai sit harmaan eri sävyjä oleva neulemekko,v-pääntien,polvien alle,pienet hihat.Sit sukkikset alle,mut laitasko paksut vai ohkaset.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mitä jos kysyisit ihan reilusti kastettavan lapsen vanhemmilta, mitä olettavat vieraiden pukevan ? Jos tuntuu että olet liian "kaukainen" kysyäksesi, vaatetuksellasi on loppupeleissä varsin vähän merkitystä. Ryhmäpotretissä sinut laitetaan silloin seisomaan takariviin, joten vain kasvosi näkyvät kuvissa. Neulemekkoja on niin monenlaisia, ettei mallia näkemättä voi sanoa onko se liian arkinen vai ei.

olen kuvissa taatusti eturivissä,faktatieto.

Yhteistyössä