Rispektiä kotiäideille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grey zone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Grey zone

Vieras
Hyvää päivää arvon naiset ja varmaan jokunen mieskin.

Halusin vaan ilmoittaa, että kunnioitan kovasti kotiäitien jaksamista. Vaimo reissussa ja home alone kahden alle 3v lapsen kanssa. Ei toki ole eka kerta, mutta väitän että en jaksaisi tätä 24/7 paria viikkoa pidempään.

Lapset päikkärillä ja just sain siivottua aamun sotkut. Parissa tunnissa tuli täys kaaos ja kohta kun noi ihanat riiviöt heräävät uusi kaaos on valmis alta aikayksikön.

Mukavaahan tää on lasten kanssa olla ja hyvin jaksaa, kun tietää, että maanantaina pääsee töihin lepäämään.

Tsemppiä kaikille kotiäideille ja myös kaikille muille vanhemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Valtion pitäisi kustantaa viikon reissu kerran vuodessa jokaiselle kotiäidille, juurikin siksi, että pysyisi muistissa kaikilla miehillä, mitä se touhu siellä kotona on :)

Erittäin voimakas peesi!

Joku tvsarja oli jossain vaiheessa missä myös isät oli koti-iseinä vuorollaan viikon verran ku äiti oli töis. Kyllä siinä aika monen isin silmät aukes.. Tollanen pitäs olla pakollinen kaikille iseille :)

Hienoa että olet ymmärtänyt miten paljon kotona oleminen vaatii. Vastapainoksi toivon että myös vaimosi osaa katsoa asioita sinunkin näkökulmastasi.

Oma mieheni joskus kertoilee silmät suurina mitä hienoa poika on oppinut kun olen ollut poissa. Yleensä ne uudet asioat on just niitä mitä poika on touhunnut jo piiiiitkän aikaa.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja kotsaripetsari:
Hienoa että olet ymmärtänyt miten paljon kotona oleminen vaatii. Vastapainoksi toivon että myös vaimosi osaa katsoa asioita sinunkin näkökulmastasi.

Olen siis ollut yksin lasten kanssa moneen otteeseen, joten eipä tämä mitään uutta tietoa minulle ollut. Ajattelin vaan kertoa teille, että ymmärrän asian ja myös kiittää teitä ja vaimoani jaksamisesta.

Vaimoni on myös hyvin ymmärtäväinen ja tietää, että joskus äijän on päästävä tekemään omia juttujaan ja on myös alusta asti antanut minun tehdä lasten kanssa asioita omalla tavallani. Aina se ei ole yhtä tehokasta tai kaunista, kun hänen jäljiltään, mutta itse olen tyytyväinen ja ylpeä isä.

Yhteistyössä