M
mie
Vieras
Voiko risottoa tehdä tavallisesta riisistä (esim. Uncle Bens pitkäjyväinen), vai pitääkö aina olla sitä risottoriisiä? Mikä ero näillä riiseillä ylipäänsä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja risollo:No jos sä sitä suomalaista hemapa "risottoa" teet niin sen voi tehdä vaikka makaronista. Oikea risottoriisi tekee risotosta kermaista ja jyvät tarttuvat toisiinsa. Kokeile niin huomaat itse eron.
Alkuperäinen kirjoittaja risollo:No jos sä sitä suomalaista hemapa "risottoa" teet niin sen voi tehdä vaikka makaronista. Oikea risottoriisi tekee risotosta kermaista ja jyvät tarttuvat toisiinsa. Kokeile niin huomaat itse eron.
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Alkuperäinen kirjoittaja risollo:No jos sä sitä suomalaista hemapa "risottoa" teet niin sen voi tehdä vaikka makaronista. Oikea risottoriisi tekee risotosta kermaista ja jyvät tarttuvat toisiinsa. Kokeile niin huomaat itse eron.
Riisi tekee kermaista
Ehkä nyt meni vähän vinoon tuo juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Alkuperäinen kirjoittaja risollo:No jos sä sitä suomalaista hemapa "risottoa" teet niin sen voi tehdä vaikka makaronista. Oikea risottoriisi tekee risotosta kermaista ja jyvät tarttuvat toisiinsa. Kokeile niin huomaat itse eron.
Riisi tekee kermaista
Ehkä nyt meni vähän vinoon tuo juttu.
Tolla kermaisuudella varmaan tarkoitetaan sitä, että risotto ikäänkuin "kökkööntyy yhteen" risottoriisilläMeillä lapsille maistuu kuitenkin parhaiten tuo suomalainen hemapa risotto tavallisella riisillä, risottoriisistä tehdystä eivät tykkää just tuon kökkööntymisen takia.